نوشته شده توسط : عابدینی

اسید فرمیک

اسید فرمیک به طور سیستماتیک به عنوان اسید متانوئیک شناخته می شود. نامهای رایج اسیدهای کربوکسیلیک ساده از نامهای لاتین یا یونانی منبع آنها است. اسید فرمیک ، اگرچه به عنوان یک حلال  قوی  مورد استفاده قرار نمی گیرد  اما به عنوان نمونه ای از یک حلال پروتریک با اسیدیته بالا مورد توجه است. اسید فرمیک و نمکهای آن ایجاد کننده حساسیت در پوست و پوست هستند.

 

موارد استفاده از اسید فرمیک

  • به عنوان مخلوطی از اسید سیتریک یا هیدروکلراید استفاده می شود زیرا به تنهایی قادر به حذف رسوبات اکسید آهن نیست.
  • در مواد شیمیایی عمده صنعتی در گروه اسیدهای مونوكربوكسیلیك اشباع استفاده می شود.
  • به عنوان یک ماده کاهش دهنده برای کاهش دی کلرومات سدیم و پتاسیم استفاده می شود.
  • مواد مفید در صنایع رنگرزی و دباغی ، اما سایر اسیدهای رقیب ، به طور معمول ارزان تر بوده و بنابراین استفاده از اسید فرمیک به دلیل موارد خاص که دارای مزایای عجیب و غریب می باشد ، محدود شده است.

 

سوالات متداول

آیا اسید فرمیک یک اسید قوی است؟

یک اسید قوی اسیدی است که کاملاً در محلول آبی جدا می شود. یک اسید ضعیف اسیدی است که بخشی از آن را در محلول آبی جدا می کند. اسید فرمیک (اسید متانوئیک ، HCOOH) یک اسید ضعیف است که به طور طبیعی در نیش زنبورها و مورچه ها مشاهده می شود. اسید یکبار با تقطیر مورچه ها تهیه شد.

 

آیا اسید فرمیک برای انسان مضر است؟

اسید فرمیک یک ماده شیمیایی ناخوشایند است که در گونه های خاصی از مورچه ها وجود دارد – سم پاشیده شده و ترشح شده از برخی گزنه های سوزناک. این در غلظت های بالا مضر است اما در غلظت های پایین بسیار مؤثر است. از آنجا که این ماده ضد باکتری است ، انسان از اسید فرمیک به عنوان نگهدارنده مواد غذایی استفاده می کند.

 

منبع اسید فرمیک چیست؟

ساده ترین اسید کربوکسیلیک ، که یک کربن در آن وجود دارد. به طور طبیعی از طرق مختلفی مانند زهر زنبور و مورچه ها وجود دارد و یک معرف مصنوعی ارگانیک با ارزش است. در خوراک دام که عمدتاً به عنوان ماده نگهدارنده و ضد باکتری مورد استفاده قرار می گیرد.

 

کدام اسید فرمیک اسید بیشتر یا اسید استیک است؟

اسید فرمیک چنین گروهی از الکترونها را ندارد ، بنابراین از اسید استیک قوی تر است. به همین دلیل اسید فرمیک یک اسید قوی تر از اسید استیک است. این گروه متیل یک گروه اهدای الکترونی است که می تواند بار منفی پایه مزدوج را بی ثبات کند به همین دلیل اسید استیک اسید کمتری نسبت به اسید فرمیک دارد.

 

چگونه اسید فرمیک را خنثی می کنید؟

جوش شیرین (NaHCO3) برای خنثی سازی اسیدها از جمله اسید فرمیک نیز استفاده می شود. اگر بخواهید مقداری محلول اسید فرمیک را روی پوست یا بتن خود ریخته ، آن را با خمیر ضخیم آب بی کربنات سدیم (NaHCO3) خنثی کنید.



:: بازدید از این مطلب : 183
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عابدینی

اسید هیدروکلریک چیست

 ماده ترسناکی به نظر می رسد و در واقع می تواند باشد. با این حال ، ممکن است از این موضوع تعجب کنید که هیدروکلریک اسید یک مایع متداول است که در چندین صنایع در سراسر جهان مورد استفاده قرار می گیرد. هر ساله تقریبا 20 میلیون تن اسید هیدروکلریک در سطح جهان تولید می شود و حتی می توانید آن را در خانه خود بیابید! این نکات ایمنی اسید هیدروکلریک می تواند به شما کمک کند با خیال راحت و مناسب از این ماده سمی مراقبت کنید ، خواه با آن در خانه و یا در محل کار روبرو شوید.

 

فرمول هیدروکلراید
وزن فرمول 36.461
راه حل فرم
تراکم 1.18 گرم در میلی لیتر
Molarity 12 M
CAS # 7647-01-0
طبقه بندی DOT UN1789 ، اسید هیدروکلریک
کد ذخیره سازی سفید
ماندگاری 24 ماه
نام جایگزین اسید موریاتیک
موارد متداول برای تولید باتری و آتش بازی ، پردازش شکر ، تولید مواد غذایی و موارد دیگر!
خوردگی های خطرناک (مایعات و جامدات)

 

اسید هیدروکلریک و موارد استفاده و ویژگی ها

اسید هیدروکلریک یک مایع محلول در آب زرد بی رنگ و روشن با بوی تند و تحریک کننده است. در اوایل قرن شانزدهم تولید شده  و برای اهداف مختلفی استفاده می شود و بسته به کاربرد آن در غلظت های 10 تا 34 درصد در دسترس است. اسید هیدروکلریک برای:

کاربرد اسید هیدروکلریک

  • ترشی استیل
  • تولید ترکیبات آلی (برای PVC ، کربن فعال ، اسید اسکوربیک و داروهای دارویی)
  • تولید مواد شیمیایی تصفیه آب
  • تنظیم pH آب
  • پردازش چرم
  • تصفیه نمک
  • پاک کننده های خانگی
  • ساخت و ساز ساختمان
  • روغن را خوب اسیدی می کند
  • تولید محصولات ژلاتینی

 

خطرات اسید هیدروکلریک

اسید هیدروکلریک یک مایع خطرناک است که باید با احتیاط از آن استفاده شود. اسید به خودی خود خورنده است و اشکال غلیظ ، مایع اسیدی را آزاد می کند که همچنین خطرناک است. اگر اسید یا غبار با پوست ، چشم ها یا اعضای داخلی تماس پیدا کند ، در موارد شدید آسیب می تواند برگشت ناپذیر یا حتی کشنده باشد. استفاده از تجهیزات محافظ شخصی ضروری است.

 

چگونه می توان اسید هیدروکلریک را با خیال راحت استفاده کرد

ایمنی از اهمیت ویژه ای در هنگام کار با مواد شیمیایی خطرناک مانند اسید هیدروکلریک برخوردار است. آژانس حفاظت از محیط زیست اسید هیدروکلریک را به عنوان یک ماده سمی تنظیم می کند و باید به همین ترتیب درمان شود. توصیه می شود هنگام استفاده از اسید هیدروکلریک با هر غلظت از تجهیزات محافظ زیر استفاده کنید:

  • دستگاه تنفس بخار
  • دستکش لاستیکی
  • چکمه
  • کت و شلوار کامل
  • محافظ صورت

اگر از اسید هیدروکلریک در محل کار خود استفاده می کنید ، به شما توصیه می شود در صورت قرار گرفتن در معرض تصادف ، به ایستگاه شستشوی چشم دسترسی داشته باشید. شما همچنین باید قبل از تماس ، کلیه اطلاعات MSDS هیدروکلریک اسید را مرور کنید.

اگر از پاک کننده های خانگی اسید هیدروکلریک در خانه خود استفاده می کنید ، دستورالعمل های مربوط به برچسب و دستورالعمل های ایمنی را از نزدیک دنبال کنید. (معمولاً توصیه می شود ابتدا مواد تمیز کننده را رقیق کنید تا غلظت آن کاهش یابد.) هنوز هم پوشیدن لباس محافظ هنگام استفاده از اسید رقیق شده مهم است ، تا اطمینان حاصل کنید که با پوست ، چشم و دهان شما در تماس نخواهد بود.

 

مراقبت مناسب از قرار گرفتن در معرض اسید هیدروکلریک

بسته به غلظت اسید هیدروکلریک که با آن کار می کنید ، قرار گرفتن در معرض تصادف ممکن است به صورت تماس پوستی ، تماس چشمی ، بلع یا استنشاق بخارات اسیدی رخ دهد. هر یک از این نوع مواجهه ها می تواند خطرات جدی برای سلامتی شما ایجاد کند و باید سریعاً مدیریت شود.

تماس با پوست – اگر اسید هیدروکلریک با پوست شما در تماس باشد ، حداقل 15 دقیقه فوراً با آب زیادی بشویید و هرگونه لباس آلوده را پاک کنید. در صورت تماس جدی پوست ، از آب ، صابون ضد عفونی کننده و کرم ضد باکتری استفاده کنید. به دنبال مراقبت فوری پزشکی باشید.

تماس چشمی – اگر اسید هیدروکلریک یا اسیدهای اسیدی به چشم شما وارد شود ، فوراً حداقل 15 دقیقه با آب زیادی بشویید. به دنبال مراقبت فوری پزشکی باشید.

بلع – اگر بلعیده اید ، استفراغ را القا نکنید. به دنبال مراقبت فوری پزشکی باشید.

استنشاق – اگر بخار یا اسیدهای هیدروکلریک اسید را استنشاق می کنید ، بلافاصله به دنبال هوای تازه و مراقبت پزشکی باشید.

ذخیره سازی و دفع اسید هیدروکلریک
اسید هیدروکلریک باید در محلی خنک و خشک و با تهویه مناسب و دور از منبع رطوبت نگهداری شود. از مواد ناسازگار مانند مواد اکسید کننده ، مواد آلی ، فلزات و قلیاها خودداری کنید. اسید هیدروکلریک توانایی خوردگی سطوح فلزی را دارد. ظرف را محکم بسته و در جای امن نگهداری کنید.

اطلاعات بیشتر در مورد ایمنی هیدروکلریک را از کارشناسان MSDS کسب کنید

چه با اسید هیدروکلریک در پاک کننده های خانگی رقیق شده در خانه و چه در فرم های غلیظ در محل کار خود مواجه شوید ، ایمنی هنگام دست زدن به این مایع خورنده سمی ، بسیار مهم است. برای اطلاعات بیشتر در مورد کاربردهای اسید هیدروکلریک ، ایمنی یا دفع ، به ما جستجو کنید



:: بازدید از این مطلب : 171
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عابدینی

مونو اتانول آمین چیست

Ethanolamine یا مونو اتانول آمین یک خانواده از مواد شیمیایی است که به عنوان مواد فعال کننده و امولسیون کننده در محصولات مراقبت شخصی و محصولات تمیز کننده فعالیت می کنند. اتانول آمین های متداول شامل مونو اتانول آمین (MEA) ، دی اتانول آمین (DEA) و تری اتانول آمین (TEA) است. اتانول آمین ها از طریق واکنش شیمیایی اتیلن اکسید با آمونیاک ساخته می شوند.

 

محصولات مراقبت شخصی

مونو اتانول آمین مانند MEA در محصولات مراقبت شخصی و مواد آرایشی به عنوان مواد پاک کننده یا سورفاکتانت ها عمل می کنند. در این نوع محصولات ، اتانول آمین ها با حل کردن گریس و مخلوط کردن سایر مواد مهم ، به از بین بردن خاک و روغن روی پوست کمک می کنند. از آنجا که اتانول آمین ها بوی قوی نمی دهند ، آنها معمولاً در محصولاتی مانند رنگ مو ترکیباتی هستند. اتانول آمین ها مانند MEA به تنظیم pH یک محصول کمک می کنند تا در زمان نگهداری در یک ظرف از تخریب آن جلوگیری کنند ، بنابراین ماندگاری بیشتری خواهد داشت.

ترکیبات DEA و DEA نیز به عنوان امولسیفایر یا مواد کف کننده در مواد آرایشی عمل می کنند و به تنظیم سطح pH یا اسیدیته محصول کمک می کنند. یک نمونه ، کوکامید دی اتانول آمین است که با واکنش روغن های نارگیل با DEA برای ایجاد فوم تمیز کننده در محصولات حمام مانند شامپو و صابون های دست ساخته شده است.

 

محصولات پاک کننده

اتانول‌آمین ها از جمله MEA مواد شایع در تمیز کردن محصولات مانند پاک کننده های کف و کاشی و همچنین مواد شوینده لباسشویی هستند. به عنوان سورفاکتانت در این محصولات ، اتانولامین ها به از بین بردن کثیفی ، گریس و لکه ها کمک می کنند. DEA به دلیل توانایی آن در تجزیه روغن و گریس ، یکی از ترکیبات رایج در محصولات تمیز کننده صنعتی ، از قبیل مواد شوینده موتور و مواد شوینده با قدرت صنعتی است.

 

کاربردهای صنعتی

به دلیل خاصیت امولسیون ، MEA و DEA همچنین می تواند در کاربردهای صنعتی از قبیل ساخت شیمیایی و تصفیه گاز مورد استفاده قرار گیرد. در فرآیندهای تصفیه بنزین برای پالایشگاهها و جریان گازهای طبیعی ، MEA و DEA به حذف آلاینده ها از بنزین کمک می کنند. به عنوان یک واسطه شیمیایی ، DEA در مواد شیمیایی شیمیایی برای تولید سموم دفع آفات مورد استفاده قرار می گیرد ، جایی که به افزایش توانایی سموم دفع آفات در آب کمک می کند. در تولید محصولات موم ، پولیش و پوشش ، DEA به عنوان امولسیفایر عمل می کند تا مواد در ترکیب و کمک به جلوگیری از خوردگی سایر مواد باشد.

MEA به عنوان ماده پلاستیکی عمل می کند تا به پلاستیک نرم و نرم شود. کارخانه های تولید مواد شیمیایی از MEA برای حذف دی اکسید کربن از گاز آمونیاک در تولید آمونیاک مصنوعی استفاده می کنند.

TEA به عنوان یک ماده ضدعفونی کننده در مواد شیمیایی زراعی به کار می رود ، برای کمک به سموم دفع آفات در محصولات زراعی ، که به دفع حشرات از محصولات زراعی کمک می کند. TEA به عنوان دستگاه كنترل كننده نفت به جدا كردن روغن از آب و ساير مواد كمك مي كند. در افزودنی های سیمانی ، TEA به تنظیم قبلی و یا سخت شدن سیمان کمک می کند. همچنین در مواد فولادی و روی که در ساخت و سازها مورد استفاده قرار می گیرند ، مهار کننده خوردگی است

 

کاربردهای مونو اتانول آمین (MEA) چیست؟

در محصولات مراقبت و تمیز کردن شخصی مصرف کننده ، MEA به عنوان یک ماده پاک کننده یا سورفاکتانت عمل می کند.

 

آیا تری اتانول آمین (TEA) خطرناک است؟

طبق محصولاتی مانند پاک کننده ها و صابون ، TEA به عنوان مقوی ایمنی در مقادیر معمولی مورد استفاده قرار می گیرد. FDA همچنین TEA را در لیست مواد افزودنی غیرمستقیم غذایی مجاز خود قرار می دهد.

 

آیا دی اتانول آمین (DEA) باعث سرطان می شود؟

FDA اظهار داشت: “هیچ دلیلی برای مصرف کنندگان هشدار داده نشده است” در مورد سرطان بر اساس استفاده فعلی از مواد DEA در مواد آرایشی. DEA و مشتقات DEA مانند کوکامید DEA به عنوان امولسیفایر یا عامل کف کننده در مواد آرایشی عمل می کنند. این ترکیبات همچنین توسط ایمنی زیبایی مواد آرایشی و بهداشتی (CIR) ، یک هیئت علمی علمی مستقل مستقر در شورای محصولات مراقبت شخصی و سایر آژانسهای علمی برای ایمنی بررسی شده است.

در سال 1998 ، برنامه ملی سم شناسی ایالات متحده (NTP) مطالعه ای را انجام داد که ارتباطی بین کاربرد موضعی DEA و برخی از مواد مرتبط با DEA و سرطان در حیوانات آزمایشگاهی یافت. برای بررسی این مطالعه ، FDA اظهار داشت كه مطالعه NTP ارتباطی بین DEA و خطر ابتلا به سرطان در انسان برقرار نمی كند.

 

آیا Cocamide DEA بی خطر است؟

CIR ایمنی Cocamide DEA و سایر مواد مرتبط با آن از جمله لورامید DEA ، لینول آمید DEA و اولئیدید DEA را مورد بررسی قرار داد و به این نتیجه رسید که کوکامید DEA همانطور که در محصولات مراقبت شخصی شستشو می شود بی خطر است و در غلظت های کمتر از یا مساوی 10 درصد در محصولات مرخص

FDA اظهار داشت ، “دلیلی برای هشدار مصرف کنندگان وجود ندارد” در مورد استفاده از مواد DEA در مواد آرایشی. برخی از سردرگمی ها در مورد ایمنی کوکامید DEA پس از آنکه NTP مطالعه ای را انجام داد که ارتباطی بین کاربرد موضعی DEA و برخی از مواد مرتبط با DEA و سرطان در حیوانات آزمایشگاهی مشاهده شد. FDA اظهار داشت که مطالعه NTP ارتباطی بین DEA و خطر ابتلا به سرطان در انسان برقرار نکرده است



:: بازدید از این مطلب : 188
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عابدینی

نیتریک اسید چیست؟

اسید نیتریک همچنین با عنوان aqua fortis ( “آب قوی”) و روح نیتر نیز شناخته می شود و یک اسید معدنی به شدت خورنده با فرمول HNO3 است
این محلول دارای دمای جوش 120.5 درجه سانتی گراد در 1 اتمسفر است.
حساسیت مغناطیسی اسید نیتریک . 1.99 10 × 5 cm3 / mol است و ضریب شکست (nD)1.397 (16.5 درجه سانتی گراد)
اسید نیتریک ترکیبی خالص و بی رنگ است اما نمونه های قدیمی تر به دلیل تجزیه به اکسید های ازت و آب چربی زرد رنگی تشکیل میدهند اسید نیتریک های در دسترس تجاری غلظت 68%در آب را دارند و وقتی این غلظت به 86% برسد به آن اسید نیتریک بخور میگویند.

 

فرمول: HNO₃
جرم مولی: 63/01 گرم در مول
IUPAC ID: اسید نیتریک
تراکم: 1.51 گرم در سانتی متر مربع
نقطه جوش: 83 درجه سانتی گراد
نقطه ذوب: -42 درجه سانتی گراد

 

اسید نیتریک یک ماده خورنده و یک ماده اکسید کننده قوی است. خطر عمده ناشی از آن سوختگی های شیمیایی است ، زیرا هیدرولیز اسید را با پروتئین ها (آمید) و چربی ها (استر) انجام می دهد ، که در نتیجه بافت زنده (مانند پوست و گوشت) را تجزیه می کند. اسید نیتریک غلیظ به دلیل واکنش آن با کراتین ، پوست انسان را لکه دار می کند. این لکه های زرد هنگام خنثی شدن به رنگ نارنجی تغییر می کنند با این حال ، اثرات سیستمیک نیست و این ماده سرطان زا یا موتوژن محسوب نمی شود.

روش درمانی اول برای کمک به لکه های اسیدی روی پوست ، مانند سایر مواد خورنده ، آبیاری با مقادیر زیادی آب است. شستشوی حداقل 10دقیقه برای خنک کردن بافت اطراف سوختگی اسید و جلوگیری از آسیب ثانویه موثر است لباسهای آلوده بلافاصله برداشته و پوست زیر آن را کاملا بشویید

 

به عنوان یک ماده اکسید کننده قوی ، اسید نیتریک می تواند با ترکیباتی مانند سیانورها ، کاربیدها یا پودرهای فلزی به طور انفجاری و با بسیاری از ترکیبات ارگانیک مانند ترپتین ، خشونت آمیز و به صورت پرکلولیکی (یعنی خود اشتعال) واکنش نشان دهد. از این رو ، باید به دور از پایه ها و ارگانیک ها نگهداری شود.

نام های دیگر اسید نیتریک:

Aqua fortis
Spirit of niter
Eau forte
نیترات هیدروژن
Acidum nitricum

نام هایIUPAC:

اسید نیتریک

 

 

ویژگی های نیتریک اسید:

  • محلولی به شدت خورنده است
  • محلول در آب است
  • خالص و بی رنگ است
  • خطر سوختگی برای بافت های زنده (پوست و گوشت و..)دارد


:: بازدید از این مطلب : 220
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عابدینی

زانتان گام چیست

زانتان گام نوعی ماده ضخیم کننده مواد غذایی است که از باکتری هایی ساخته شده است که گیاهان زیادی را آلوده می کند. این ماده غذایی موجود در طیف گسترده ای از غذاها و همچنین محصولاتی مانند خمیر دندان است. اگرچه ممکن است برای سلامتی مضر باشد اما مورد استفاده قرار میگیرد. زانتان گام در درجه اول  برای تغییر بافت مواد غذایی استفاده می شود ، نه برای مواد بهداشتی خاص.

 

زانتان گام نوعی پلی ساکارید است ، نوعی قند که از طریق باکتری به نام Xanthomonas campestris از طریق یک فرآیند تخمیر ساخته می شود. Xanthomonas campestris طیف گسترده ای از گیاهان صلیبی مانند کلم ، گل کلم و جوانه بروکسل را آلوده می کند و باعث بیماری هایی مانند پوسیدگی سیاه و پژمردگی باکتریایی می شود.

تولید کنندگان با کشیدن باکتری ها از گیاهان مختلف ، صمغ زانتان را می سازند. محصول نهایی فاقد هر گونه باکتری زنده است ، بنابراین هیچ گونه خطر آدامس زانتان باعث عفونت نمی شود.

 

حقایقی در مورد زانتان گام

  • صمغ زانتان مواد غذایی و سایر محصولات را غلیظ می کند و همچنین از جدا شدن مواد جلوگیری می کند.
  • محصولات غیر غذایی مانند روغن و مواد آرایشی نیز حاوی صمغ زانتان هستند.
  • آدامس زانتان ممکن است به کاهش یا تثبیت قند خون کمک کند.
  • مانند هر ماده غذایی یا افزودنی غذایی ممکن است برخی از افراد آن را تحمل نکنند.

 

 

موارد استفاده از صمغ زانتان

  1. كلسترول پایین: در یک مطالعه 5 مرد 10 بار توصیه شده آدامس زانتان در روز به مدت 23 روز مصرف كردند. آزمایش های بعدی خون نشان داد که کلسترول آنها 10٪ کاهش یافته است
  2. کاهش وزن: مردم بعد از مصرف آدامس زانتان ، پر بودن را افزایش داده اند. این ممکن است با تاخیر در خالی شدن معده و کند شدن هضم ، پر بودن را افزایش دهد
  3. خواص مقابله با سرطان: یک مطالعه در موش های مبتلا به ملانوم نشان داد که رشد تومورهای سرطانی و طولانی شدن طول عمر را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد.
  4. بهبود منظم: آدامس زانتان حرکت آب را به داخل روده ها افزایش می دهد تا یک مدفوع نرمتر و حجیم تر ایجاد کند که عبور از آن راحت تر باشد
  5. مایعات ضخیم: برای ضخیم کردن مایعات برای کسانی که در بلع مشکل دارند از جمله افراد مسن یا افراد دارای اختلالات عصبی استفاده می شود
  6. ایگزین بزاق: گاهی اوقات به عنوان جایگزین بزاق برای افرادی که از خشکی دهان رنج می برند ، استفاده می شود

 



:: بازدید از این مطلب : 207
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عابدینی

تگزاپون چیست

Texapon سولفات لوره سدیم است که معمولاً در محصولات شامپو  و مواد شوینده مورد استفاده قرار می گیرد. Texapon یک سولفات  است که با  اتر فعال بالا ساخته شده از یک الکل چرب مخصوص برش میانی است که حاوی میانگین 2 مول اتیلن اکسید با کنترل حداکثر محصولات جانبی ناخواسته از جمله مواردی است که باعث ایجاد رنگ و بو می شود.

 

بسته بندی Texapon N70

Texapon N70 Packing Is: طبل های پلاستیکی 220 لیتری ، که قادر به قرار دادن پالت و کوچک شدن آن هستند.

Texapon N70 ، به صورت عمده نیز عرضه می شود. Texapon N70 با توجه به سفارش مشتری ، با بهترین کیفیت ، به مقصد مورد نظر صادر می کند.

 

موارد استفاده تگزاپون

تگزاپون  به طور گسترده ای در فرمول بندی انواع مواد شوینده خانگی پودر و ظرفشویی مورد استفاده قرار می گیرد. تگزاپون به دلیل ماده فعال بسیار زیاد ، قابلیت انطباق با آب و نمک کم ، در این زمینه ها نیز استفاده می شود

  • فرمول صنعتی
  • پاک کننده های مایع خانگی
  • پودر شستشو
  • چربی زدایی صنعت آبکاری و چرم سازی
  • مواد شوینده ظروف

فرمول ساخت تگزاپون

  • ماده فعال٪: 94
  • حداقل pH (1٪ محلول آبی): 8.5 – 10.5
  • سولفات سدیم٪: 1.5 حداکثر
  • کلرید سدیم٪: 0.5 حداکثر
  • ماده بدون سولفات٪: 2.0 حداکثر
  • رطوبت٪: 3.0 حداکثر


:: بازدید از این مطلب : 184
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عابدینی

سولفات آمونیوم چیست

سولفات آمونیوم [(NH2)-SO₂] یکی از اولین و پرمصرف ترین کودهای ازت (N) برای تولید محصولات زراعی بود. اکنون در جایی که نیکل و گوگرد (S) لازم باشد کمتر رایج است اما به خصوص با ارزش است. حلالیت بالای آن ، تطبیق پذیری برای تعدادی از برنامه های کشاورزی را فراهم می کند.

سولفات آمونیوم

تولید

سولفات آمونیوم (گاهی به اختصار AS یا AMS) بیش از 150 سال است که تولید می شود. در ابتدا ، این ماده از آمونیاک آزاد شده در هنگام تولید گاز ذغال سنگ (برای روشنایی شهرها) یا از کک زغال سنگ استفاده شده برای تولید فولاد ساخته می شد. امروزه تولیدکنندگان با واکنش اسید سولفوریک با آمونیاک گرم آن را می سازند. آنها برای به دست آوردن اندازه کریستال مناسب برای برنامه ، آنها با غربالگری و خشک کردن ذرات تا رسیدن به اندازه دلخواه ، شرایط واکنش را کنترل می کنند. برخی از مواد برای کاهش گرد و غبار و پختن آن با یک نرم کننده پوشش داده می شوند.

فرآورده های فرعی صنایع مختلف بیشترین تقاضای فعلی سولفات آمونیوم را برآورده می کنند. به عنوان مثال ، فرایند تولید نایلون سولفات آمونیوم را به عنوان یک محصول مشترک تولید می کند. از طرف دیگر ، برخی فرآورده های جانبی حاوی آمونیاک یا اسید سولفوریک صرف شده معمولاً برای استفاده در کشاورزی به سولفات آمونیوم تبدیل می شوند.

اگرچه رنگ می تواند از سفید تا بژ متغیر باشد ، سولفات آمونیوم به طور مداوم به عنوان یک بلور بسیار محلول با خواص ذخیره سازی عالی به فروش می رسد. همانطور که در ابتدا توضیح داده شد ، اندازه ذرات نیز بسته به هدف مورد نظر می تواند متفاوت باشد.

 

مصارف کشاورزی

آمونیوم سولفات- خاصیت شیمیایی

پرورش دهندگان سولفات آمونیوم را در درجه اول در محلهایی که به N و S مکمل نیاز دارند برای تأمین نیاز غذایی گیاهان در حال رشد استفاده می کنند. از آنجا که سولفات آمونیوم فقط 21 درصد نیترات دارد ، سایر منابع کود متمرکز و اقتصادی تر برای حمل و نقل و حمل و نقل اغلب انتخاب بهتری برای مزارع کمبود N دارند. با این حال ، منبع عالی S را فراهم می کند ، که عملکردهای اساسی گیاه از جمله سنتز پروتئین را پشتیبانی یا هدایت می کند.

از آنجا که کسر N به شکل آمونیوم سولفات آمونیوم موجود است ، کشاورزان برنج اغلب آنرا در خاکهای سیل زده اعمال می کنند ، زیرا کودهای مبتنی بر نیترات به دلیل ضررهای دفع زدایی انتخاب مناسبی هستند.

محلول حاوی سولفات آمونیوم محلول غالباً به اسپری های علف کش بعد از ظهور اضافه می شود تا اثربخشی آنها در کنترل علفهای هرز بهبود یابد. این روش افزایش اثر علف کش با سولفات آمونیوم به ویژه هنگامی کار می کند که منبع آب حاوی غلظت قابل توجهی کلسیم (Ca) ، منیزیم (Mg) یا سدیم (Na) باشد. درجه خلوص بالا سولفات آمونیوم اغلب برای این منظور بهتر عمل می کند تا از وصل شدن نازل های اسپری جلوگیری شود.

 

 

تمرین های مدیریتی

پس از افزودن به خاک ، سولفات آمونیوم به سرعت در اجزای آمونیوم و سولفات آن حل می شود. اگر روی سطح خاک باقی بماند ، ممکن است آمونیوم در شرایط قلیایی مستعد از دست رفتن گازها باشد. در این شرایط ، زراعت شناس توصیه می کنند مواد را در اسرع وقت وارد خاک کنید. گزینه های دیگر شامل کاربرد سولفات آمونیوم قبل از آبیاری یا بارندگی پیش بینی شده است.

بیشتر گیاهان می توانند از هر دو فرم آمونیوم و نیترات ازت برای رشد استفاده کنند. در خاکهای گرم ، میکروبها به سرعت در فرآیند نیتریفیکونی تبدیل آمونیوم به نیترات آغاز می شوند [2 NH2 + 3O₂ → 2NO₂ + 2H 4O + 4H⁺]. در طی این واکنش میکروبی ، اسیدیته [H2] آزاد می شود که در نهایت pH خاک پس از استفاده مکرر کاهش می یابد. سولفات آمونیوم به دلیل فرآیند نیتریفیکاسیون ، خاصیت اسیدی سازی در خاک دارد ، نه از نظر وجود سولفات ، که دارای اثر ناچیز در pH است. پتانسیل تولید اسید سولفات آمونیوم بیشتر از همان کاربرد N از نیترات آمونیوم است ، به عنوان مثال ، از آنجا که تمام N در سولفات آمونیوم به نیترات تبدیل می شود ، در مقایسه با تنها نیمی از N از نیترات آمونیوم که به نیترات تبدیل می شود.

 

 

مصارف غیر کشاورزی

شرکت های مواد غذایی معمولاً سولفات آمونیوم را به عنوان نرم کننده خمیر به محصولات نان اضافه می کنند. این ماده همچنین در پودر آتش نشانی و مواد ضد شعله آتش مؤثر است. و در صنایع شیمیایی ، خمیر چوب ، نساجی و داروسازی اهداف بسیاری را ارائه می دهد.



:: بازدید از این مطلب : 184
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عابدینی

هیپوکلریت کلسیم چیست

برای بسیاری از ما ، کلمه “کلر” افکار تابستان و آب خنک و طراوت استخرهای شنا را به ذهن متبادر می کند. کلر که در ارتباط با تفریح ​​تابستان فکر می کنیم ، معمولاً ترکیب شیمیایی هیپوکلریت کلسیم  Ca (OCl) 2 است. هیپوکلریت کلسیم یک جامد سفید است که به صورت دانه یا قرص به آب استخر اضافه می شود تا میکروب هایی را که می تواند شناگران را بیمار کند از بین ببرد. به طور صحیح مورد استفاده ، توسط اپراتورهای خوب استخر ، این میکروب میکروب هایی را که قادر به ایجاد مشکلات بهداشتی بی شماری برای کاربران استخر هستند- از بین می برد – اسهال ، گوش شناگر (گوش دردناک) و انواع عفونت های تنفسی ، پوستی و زخم. آبهای آبگرم و آب گرم همچنین از هیپوکلریت کلسیم ضدعفونی می شوند – این یک شگفتی شیمیایی است که باعث می شود تفریحی آب سالم انجام شود. اما داستان این ترکیب کلر بسیار بیشتر است.

یکی از خانواده ضد عفونی کننده های کلر

ضد عفونی کننده های آب کلر ، قهرمانان بهداشت عمومی هستند و هر کجا که مورد استفاده قرار گیرند ، زندگی را طولانی تر و بهبود می بخشند. سیستم های بزرگ آب – آنهایی که روزانه ده ها یا صدها میلیون گالن آب در بدن تأمین می کنند – در ایالات متحده و کانادا عمدتا از گاز کلر (Cl2) یا هیپوکلریت سدیم (NaOCl) برای ضدعفونی کردن آب آشامیدنی استفاده می کنند. سیستم های آب کوچکتر – آنهایی که کمتر از حدود پنج میلیون گالن در روز تأمین می کنند – اغلب از هیپوکلریت کلسیم استفاده می کنند. هیپوکلریت کلسیم به راحتی برای مدت زمان طولانی حمل و ذخیره می شود.

هیپوکلریت کلسیم نیز یکی از متحدان در مبارزه مداوم با بیماری ناشی از غذا است. این ماده برای از بین بردن میکروب های موجود در سطوح فرآوری و آماده سازی مواد غذایی صنعتی با آب با قدرت مختلفی مخلوط می شود – نقش مهمی در ایمن نگه داشتن مواد غذایی ما. سایر ضد عفونی کننده های کلر شامل ایزوسیانوراتهای کلر دار هستند.

 

هیپوکلریت کلسیم برای ضد عفونی کردن آب در بسیاری از سیستم های آب کوچک که به جوامع در جهان در حال توسعه خدمت می کنند استفاده می شود. یک نمونه از چنین جامعه روستای Yamaranguila است – خانه ای برای 2.500 نفر که در بخش کوهستانی جنوب غربی هندوراس زندگی می کنند. Yamaranguila یک سیستم آبرسانی ساده دارد که از آب چشمه ای استفاده می کند که به طور طبیعی از زیر زمین جریان می یابد. این آب با هیپوکلریت کلسیم ضد عفونی شده و در یک مخزن بزرگ ذخیره می شود. لوله ها ، آب شرب بهداشتي را به واسطه گرانش به خانه ها مي رسانند. (سیستم جاذبه از مزرعه کوهستانی استفاده می کند.) این سیستم خوب کار کرده است ، اما در سال 1998 ، سیستم آب روستا به سادگی تأمین کننده آب کافی برای جامعه در حال رشد نبود. اخیراً ، این سیستم به روز شده است – به لطف کمک هزینه ای از شبکه Relief Water ، یک برنامه جهانی از صنایع کلر و پلی وینیل کلرید (PVC). مخزن ذخیره سازی بزرگتر آب جدید ساخته شد و لوله های قدیمی با لوله های آب PVC با دوام و نسبتاً ارزان جایگزین شدند.
پیش از آنکه یامارانگیلا شروع به آب دهی آب آشامیدنی خود در سال 1987 کند ، متأسفانه معمول بود که کودکان در اثر بیماری های ناشی از نوشیدن آب غیر بهداشتی فوت کنند. امروز ، در یامارانگیلا ، مانند ایالات متحده و کانادا ، نادر است که کودک در اثر بیماری ناشی از آب درگذشت.

 

استفاده خانگی بسیار ویژه

سیستم ضد عفونی نقطه استفاده شامل تجهیزات بسیار ساده است. افرادی که روزانه آب آشامیدنی خود را از دریاچه ها ، رودخانه ها یا چاه ها جمع می کنند ، می توانند قبل از استفاده ، آب خود را ضد عفونی کنند. یک بطری مایع یا یک بسته از مواد شیمیایی تصفیه جامد به همراه یک ظرف ذخیره آب تهیه می شود. مواد شیمیایی ، که ممکن است شامل کلسیم یا سدیم هیپوکلریت سدیم باشد ، برای ضد عفونی کردن در ظرف آب اندازه گیری می شوند. درمان نقطه استفاده مطمئناً به اندازه تصفیه آب متمرکز مناسب نیست ، اما شواهد نشان می دهد این روش ساده و کم هزینه باعث کاهش خطر ابتلا به بیماری اسهال و مرگ می شود.

حتی در دنیای توسعه یافته ، سیستم های نقطه استفاده می توانند هنگامی که بلایای طبیعی مانند زمین لرزه ها و طوفان ها منابع آب را مختل می کنند ، نجات دهنده زندگی باشد. آب تمیز و سالم یک بهداشت عمومی است و باید هیپوکلریت کلسیم در تهیه آن کمک کند ، به خصوص در مواردی که بیشتر مورد نیاز است.

 

 

خواص هیپوکلریت کلسیم

  • ضد عفونی کننده آب
  • درمان عفونت ها
  • درمان گوش درد
  • درمان عفونت های پوستی
  • درمان اسهال

 

 

قیمت هیپوکلریت کلسیم

به دلیل نوسانات  یمت از قرار دادن قیمت هیپوکلریت کلسیم در وب سایت معذوریم . برای دریافت قیمت با شماره های مندرج در وب سایت با ما در تماس باشید



:: بازدید از این مطلب : 170
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عابدینی

پرمنگنات پتاسیم چیست

برخلاف برخی از مواد شیمیایی  به ندرت محصولاتی وجود دارند که می توانند در بیش از یک زمینه مفید باشند. بله ، این درست است اگرچه بسیاری از آنها خطرناک هستند  اما سودمندی خود را برای جنبه های مختلف ثابت کرده اند. در حقیقت بخش های بزرگی از صنعت از آنها برای عملکرد خود استفاده می کنند. آنها به عنوان یک منبع مفید شناخته شده اند و فرایندها را برای بشر آسانتر و راحت تر کرده اند.

فرمول: KMnO₄
جرم مولی: 158.034 گرم در مول
IUPAC ID: منگنات پتاسیم (VII)
تراکم: 2.7 گرم در سانتی متر مربع
نقطه ذوب: 240 درجه سانتی گراد

 

از آنجا که مواد شیمیایی تکامل آنها همیشه به طرز مرموزانه ای برای خدمات خود شناخته شده اند. پس از آن ، بسیاری از مواد شیمیایی وجود دارد که سالهاست مورد استفاده مداوم قرار می گیرند. خصوصیات و مشخصات عالی آنها باعث شده است که این جنبه ها برای جنبه های مختلف بسیار مفید باشد. امروزه صنایع بسیاری وجود دارند که نمی توانند بدون استفاده از مواد شیمیایی در فرایندهای کاری خود فکر کنند.

از یک قرص دارویی گرفته تا لباس های جذاب ، مواد شیمیایی اثر خارق العاده خود را نشان داده اند. به عنوان مثال پرمنگنات پتاسیم یک ماده شیمیایی نهایی است که به دلیل ویژگی های چند منظوره شناخته شده است. این ماده شیمیایی همچنین به عنوان “کریستال کاندی” شناخته می شود که به دلیل کشف کننده آن Henry BollmanCondy نامگذاری شده است. یکی از واقعیت های مربوط به این ماده شیمیایی این است که برخلاف سایر مواد شیمیایی کاملاً بی بو است.

این عنصر در آب محلول است که شکلات صورتی ایجاد می کند. بعلاوه این شکل گیری رنگ می تواند لکه های دائمی روی ظروف ، لباس ها یا حتی روی پوست باقی بگذارد. از این رو باید از آن با دقت و توجه بهینه استفاده شود. خوب ، این ماده شیمیایی به دلیل خاصیت اکسید کننده بودن کاربردهای زیادی دارد. این بدان معنی است که می تواند برای زمینه های مختلف مورد استفاده قرار گیرد. نگاهی به برخی از کاربردهای باشکوه بیندازید.

 

پرمنگنات پتاسیم

موارد مصرف دارویی

بدون شک مواد شیمیایی کاربردهای گسترده ای در علوم پزشکی دارند. تولید عمده دارو با استفاده از مواد شیمیایی امکان پذیر است. به همین معنا ، پرمنگنات پتاسیم نیز به طور گسترده برای مقاصد پزشکی از جمله به عنوان یک ضد عفونی کننده و قارچ کش استفاده می شود. جدای از آن ، از این ماده برای درمان عفونت های مختلف پوستی مانند اگزما ، درماتیت ، آکنه و سایر عفونت های قارچی ایجاد شده در دست و پا نیز استفاده می شود.

افراد دیگری که از زخمهای چرک ، اووزن و تاول رنج می برند ، تحت حمام پرمنگنات پتاسیم قرار می گیرند. علاوه بر این همچنین باید اطمینان حاصل شود که محلول رقیق است. به غیر از این ، از آن به عنوان یک راه حل حاد برای درمان عفونت های قارچی مانند پای ورزشکار استفاده می شود ، جایی که پای آسیب دیده در محلول پرمنگنات پتاسیم در آب برای مدت 15 دقیقه خیس می شود.

 

پرمنگنات پتاسیم برای ماهی

این یک ماده شیمیایی بهینه است که برای درمان بیماری های ماهی و انگل مورد استفاده قرار می گیرد. به راحتی عفونتهای آبشش و آبشارهای آبمیوه را درمان می کند. علاوه بر این ، همچنین با به حداقل رساندن تقاضای اکسیداسیون بیولوژیکی ، کیفیت آب را بهبود می بخشد و با مواد آلی مانند باکتری ها ، جلبک ها و ذرات نیز واکنش نشان می دهد. با این وجود در استفاده از این ماده شیمیایی برای فرایند درمان ، لزوماً سطح درصد باید معلوم شود. در کنار آن ، می تواند به عنوان یک عامل کنترل آفات و انگل در آکواریوم ها نیز مورد استفاده قرار گیرد.

 

تصفیه آب

این ماده شیمیایی با خاصیت اکسید کننده بالا ، منبع خوبی برای استفاده در فرآیند تصفیه آب است. به راحتی منیزیم و آهن را از آب خارج می کند. به نظر می رسد که این روش برای منابع آبی که از منابع عمیق زمین حاصل می شوند ، مفید است. همچنین به از بین بردن زنگ زدگی های ناشی از تجهیزات و لوله های آب کمک می کند. همچنین ممکن است با شستن میوه ها ، سبزیجات و وسایل پخت و پز با محلول پرمنگنات پتاسیم رقیق ، امکان وبا و سایر بیماریهای مرتبط با آب به حداقل برسد.

به طور خلاصه ، KMnO4 به عنوان یک ماده شیمیایی پر کاربرد ، در زمینه های مختلف کاربردهای گسترده ای دارد. علاوه بر این باید آن را از فروشگاه پرمنگنات پتاسیم قابل اعتماد خریداری کرد. با این وجود ، همیشه باید توجه داشت که از آنجا که این ماده شیمیایی است ، استفاده بیش از حد می تواند خطرناک باشد. از این رو باید طبق تجویز استفاده شود.

 

پرمنگنات پتاسیم در کشاورزی

از پرمنگنات پتاسیم در کشاورزی نیز استفاده می شود و مورد استفاده بسیاری از کشاورزان نیز می باشد

 

خرید پرمنگنات پتاسیم

در صورتی که قصد خرید پرمنگنات پتاسیم را دارید می توانید با شماره های مندرج در وب سایت با ما در تماس باشید تا همکاران ما اطلاعات کامل در این زمینه را بع همراه قیمت پرمنگنات پتاسیم را در اختیار شما قرار دهند



:: بازدید از این مطلب : 140
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عابدینی

سود مایع چیست

سود مایع (هیدروکسید سدیم) یک قلیایی همه کاره است. مصارف اصلی آن در تولید خمیر و کاغذ ، آلومینا ، صابون و مواد شوینده ، فرآورده های نفتی و تولید مواد شیمیایی است. سایر کاربردها شامل تصفیه آب ، مواد غذایی ، منسوجات ، فرآوری فلز ، معدن ، ساخت شیشه و موارد دیگر است. حدود سه چهارم تقاضای مصرف نهایی رشد تولید ناخالص داخلی را دنبال می کند.

یکی از بزرگترین مصرف کنندگان سود مایع صنعت خمیر و کاغذ است که از آن در فرآیندهای خمیر و سفید کننده ، تزریق کاغذهای زباله و تصفیه آب استفاده می شود. رشد جهانی محدود به سطح تولید ناخالص داخلی است. سوداستیک در ساخت آلومینیوم استفاده می شود

سود مایع چیست

 

جرم مولی: 39.997 گرم در مول
فرمول: NaOH
تراکم: 2.13 گرم در سانتی متر مربع
نقطه ذوب: 318 درجه سانتی گراد

 

کاربرد سود مایع

معدن

ساخت شیشه

شونده ها

صنعت کاغذ سازی

مواد غذایی

منسوجات

 

سود مایع در محصولات تمیز کننده و ضد عفونی کننده

از هیدروکسید سدیم برای ساخت صابون و انواع مواد شوینده مورد استفاده در منازل و مصارف تجاری استفاده می شود. سفید کننده کلر با ترکیب کلر و هیدروکسید سدیم تولید می شود. پاک کننده هایی را که حاوی هیدروکسید سدیم هستند ، چربی ها و گریس هایی را که می توانند لوله ها را به صابون بسته کنند ، تبدیل می کنند و در آب حل می شوند.

 

سود مایع در داروسازی و پزشکی

هیدروکسید سدیم برای کمک به تولید انواع داروها و محصولات دارویی از داروهای تسکین دهنده درد مانند آسپرین گرفته تا ضد انعقاد کننده هایی که می توانند در جلوگیری از لخته شدن خون کمک کنند ، به داروهای کاهش دهنده کلسترول کمک می کنند.

 

سود مایع در انرژی

در بخش انرژی از هیدروکسید سدیم در تولید سلول های سوخت استفاده می شود. سلول های سوخت مانند باتری ها برای تولید پاک و کارآمد برق برای طیف وسیعی از کاربردها از جمله حمل و نقل کار می کنند. انتقال مواد؛ و برنامه های پشتیبان گیری ثابت ، قابل حمل و اضطراری رزین های اپوکسی که با هیدروکسید سدیم تولید می شوند در توربین های بادی استفاده می شوند.

 

 

سود مایع در تصفیه آب

تأسیسات تصفیه آب شهری از هیدروکسید سدیم برای کنترل اسیدیته آب و کمک به حذف فلزات سنگین از آب استفاده می کند. از هیدروکسید سدیم همچنین برای تولید هیپوکلریت سدیم ، یک ماده ضد عفونی کننده آب استفاده می شود.

 

 

سود مایع در تولید مواد غذایی

هیدروکسید سدیم در بسیاری از برنامه های غذایی مورد استفاده قرار می گیرد ، مانند پختن غذاهایی مانند زیتون یا کمک به پیش بندهای قهوه ای به سبک باواریا ، باعث خرد شدن ویژگی مشخص آنها می شود. هیدروکسید سدیم برای از بین بردن پوست از گوجه فرنگی ، سیب زمینی و سایر میوه ها و سبزیجات برای کنسرو استفاده می شود و همچنین به عنوان ماده ای در مواد نگهدارنده مواد غذایی است که به جلوگیری از رشد قالب و باکتری در مواد غذایی کمک می کند.

 

 

سود مایع در محصولات چوبی و کاغذی

در بسیاری از مراحل ساخت کاغذ ، چوب با محلول حاوی سولفید سدیم و هیدروکسید سدیم درمان می شود. این کمک می کند تا بیشتر مواد ناخواسته در چوب حل شود و سلولز نسبتاً خالص باقی بماند که اساس کاغذ را تشکیل می دهد. در فرآیند بازیافت کاغذ ، از هیدروکسید سدیم برای جدا کردن جوهر از الیاف کاغذ استفاده می شود که اجازه می دهد مجدداً از الیاف کاغذ استفاده شود.

همچنین از هیدروکسید سدیم برای تصفیه مواد اولیه برای محصولات چوبی مانند کابینت و مبلمان و در سفید کردن و تمیز کردن چوب استفاده می شود.

 

 

سود مایع در فرآوری سنگ معدن آلومینیوم

از هیدروکسید سدیم برای استخراج آلومینا از مواد معدنی طبیعی استفاده می شود. آلومینا در ساخت آلومینیوم و انواع محصولات مختلف از جمله فویل ، قوطی ، ظروف آشپزخانه ، لیوان آبجو و قطعات هواپیما استفاده می شود. در ساخت و ساز ، از آلومینیوم در موادی استفاده شده است که نمای ساختمان و قاب پنجره را فعال می کند.

 

 

سود مایع در سایر مصارف صنعتی

هیدروکسید سدیم در بسیاری از فرآیندهای صنعتی و ساخت دیگر مورد استفاده قرار می گیرد. از آن برای ساختن ریون ، اسپندکس ، مواد منفجره ، رزین های اپوکسی ، رنگ ها ، شیشه و سرامیک استفاده می شود. همچنین در صنایع نساجی برای ساختن رنگها ، فرآوری پارچه های نخی و شستشو و سفید کردن و همچنین در تمیز کردن و پردازش فلزات ، روکش اکسید ، آبکاری و استخراج الکترولیتی مورد استفاده قرار می گیرد.



:: بازدید از این مطلب : 135
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عابدینی

اسید بوریک چیست؟

اسید بوریک و نمک بورات سدیم سموم دفع آفات هستند که در طبیعت و بسیاری از محصولات آن را می توان یافت. Borax یکی از محصولات متداول است. اسید بوریک و نمکهای سدیم آن هر دو بور را با روشهای مختلف ترکیب می کنند. به طور کلی ، سمیت آنها هر یک به میزان بور موجود در آن بستگی دارد.از اسید بوریک و نمکهای سدیم آن می توان برای کنترل طیف گسترده آفات استفاده کرد. اینها شامل حشرات ، عنکبوتها ، کنه ها ، جلبک ها ، قالب ها ، قارچ ها و علفهای هرز است. محصولاتی که حاوی اسید بوریک هستند از سال 1948 برای استفاده در ایالات متحده ثبت شده اند.

اسید بوریک

فرمول: H3BO3
جرم مولی: 61.83 گرم در مول
نقطه ذوب: 170.9 درجه سانتی گراد
PH: 5.1

 

 

برخی از محصولات حاوی اسید بوریک چیست؟

محصولات حاوی اسید بوریک می توانند مایعات ، گرانول ها ، گلوله ها ، قرص ها ، پودرهای خیس کننده ، گرد و غبار ، میله یا طعمه باشند. از آنها در منازل مانند خانه ها ، بیمارستان ها و ساختمان های تجاری در داخل خانه استفاده می شود. آنها همچنین در مناطق مسکونی در فضای باز ، سیستم فاضلاب ، و در محصولات غذایی و غیر غذایی استفاده می شوند. بیش از پانصد محصول با اسید بوریک در ایالات متحده به فروش می رسد. چندین محصول غیر سموم دفع آفات حاوی اسید بوریک شامل اصلاح خاک ، کودهای شیمیایی ، پاک کننده های خانگی ، مواد شوینده لباسشویی و محصولات مراقبت شخصی است.

 

اسید بوریک چگونه کار می کند؟

اسید بوریک در صورت خوردن آن می تواند حشرات را از بین ببرد. این کار معده آنها را مختل می کند و می تواند بر سیستم عصبی آنها تأثیر بگذارد. همچنین می تواند قسمت بیرونی حشرات را خراشیده و آسیب ببیند. اسید بوریک و بوراکس ، یک نمک بورات سدیم ، می توانند گیاهان را با خشک شدن آنها از بین ببرند. متابولیت سدیم ، یکی دیگر از نمک بورات سدیم ، گیاهان را از تولید انرژی مورد نیاز از نور متوقف می کند. اسید بوریک همچنین می تواند رشد قارچ ها مانند قالب را متوقف کند. از تکثیر آنها جلوگیری می کند.

 

 

چگونه ممکن است در معرض اسید بوریک قرار بگیرم؟

اگر در حال استفاده از اسید بوریک هستید و می توانید آن را روی پوست خود قرار دهید ، در چشم خود تنفس کرده یا به طور تصادفی محصولی را بخورید می توانید در معرض دید قرار بگیرید. این امر همچنین می تواند رخ دهد اگر مقداری روی دست خود بیایید و بدون اینکه ابتدا دست خود را بشویید ، بخورید یا سیگار بزنید. اگر محصولات در دسترس کودکان یا حیوانات خانگی باشد ، می توان در معرض نور قرار داد. با رعایت تمام دستورالعمل های برچسب ، می توانید در معرض قرار گرفتن در معرض اسید بوریک محدود کنید.

 

علائم و نشانه هایی از قرار گرفتن در معرض مختصر اسید بوریک چیست؟

اسید بوریک در صورت خوردن یا در صورت تماس با پوست از نظر سمیت کم است. با این حال ، به شکل بوراکس ، می تواند برای چشم فاسد شود. بوراکس همچنین می تواند برای پوست تحریک کننده باشد. افرادی که اسید بوریک خورده اند دچار حالت تهوع ، استفراغ ، درد معده و اسهال شده اند. اسهال و استفراغ ممکن است رنگ آبی-سبز داشته باشد. خوردن مقادیر شدید منجر به “خرچنگ آب پز” قرمز مانند بثورات پوستی و به دنبال آن ریزش پوست می شود. افرادی که در بوراکس نفس می کشیدند دهان ، بینی و گلو خشک داشتند. سرفه ، گلودرد ، تنگی نفس و خونریزی بینی نیز گزارش شده است. نوزادان در معرض آفت کش ها قرار دارند. برخی از نوزادانی که مقادیر زیادی اسید بوریک خورده اند نیز دارای اثرات سیستم عصبی هستند. اینها شامل حالتهای غیر طبیعی ، تشنج ، سردرگمی و اغما است.

اسید بوریک به روش مشابهی روی حیوانات تأثیر می گذارد. در صورت خوردن ، علائم مسمومیت در حیوانات می توانند ظرف 2 ساعت شروع شوند. برای اطلاعات بیشتر به برگه اطلاعات مربوط به حیوانات خانگی و استفاده از سموم دفع آفات مراجعه کنید.

 

 

با ورود اسید بوریک هنگام ورود به بدن چه اتفاقی می افتد؟

اسید بوریک در صورت خوردن می تواند به سرعت وارد بدن شود. با تماس پوستی ضعیف جذب می شود مگر اینکه پوست آسیب دیده باشد. مطالعات انجام شده با کارگران و موشها نشان داد که در صورت استنشاق اسید بوریک نیز قابل جذب است. اما مشخص نیست که چه مقدار مستقیماً در ریه ها جذب می شود و چه مقدار از ریه ها پاک شده و بلعیده می شود. هنگامی که داخل بدن ، اسید بوریک به طور کلی در بدن به طور مساوی حرکت می کند. با این حال ، این ماده در استخوان قابل ذخیره است و به طور کلی در بافتهای چربی در سطوح پایین تری یافت می شود. هیچ مدرکی مبنی بر تجزیه اسید بوریک در بدن وجود ندارد. اکثر اسید بوریک بدن در طی چهار روز در ادرار از بین می رود.

 

 

آیا اسید بوریک احتمالاً در پیشرفت سرطان نقش دارد؟

نه. آژانس حفاظت از محیط زیست ایالات متحده (EPA) نتیجه گرفت که اسید بوریک احتمالاً برای انسان سرطان زا نیست. در برخی آزمایشات ، موش و موش به مدت دو سال اسید بوریک و بوراکس تغذیه شدند. هیچ مدرکی مبنی بر وجود اسید بوریک یا بوراکس باعث سرطان یافت نشد.

 

آیا کسی اثرات غیرسرطانی از مواجهه طولانی مدت با اسید بوریک را مطالعه کرده است؟

مطالعات انجام شده با کارگرانی که در حال تنفس بوراکس بودند هیچ اثر تنفسی طولانی مدت را نشان نداد. با این حال ، مصرف طولانی مدت اسید بوریک منجر به استفراغ ، حالت تهوع ، اسهال و درد معده شده است. این اغلب با سردرد ، تب ، لرزش ، پیچ خوردگی ، کمبود انرژی و ضعف همراه است. همچنین بثورات پوستی ، لایه برداری و زخم نیز گزارش شده است. موارد جدی از مصرف طولانی مدت باعث کما ، تشنج ، متوقف شدن گردش خون ، اختلال عملکرد کبد و کلیه ، تعداد گلبولهای قرمز خون کم و مرگ آن شده است.

 

یا کودکان نسبت به بزرگسالان نسبت به اسید بوریک حساس هستند؟

ممکن است کودکان نسبت به بزرگسالان نسبت به سموم دفع آفات حساس باشند. تشنج و مرگ بیشتر در نوزادانی دیده می شود که در دراز مدت در معرض اسید بوریک قرار دارند. در دهه 1960 پس از استفاده از ضد عفونی كننده های اسید بوریك به طور تصادفی در فرمول های شیرخوار ، چندین مورد كودك گزارش شد. در دهه 1970 و 80 میلادی ، استفاده از یک محصول تسکین دهنده لثه حاوی بوراکس و عسل روی پستانک ها منجر به گزارشات متعددی از تشنج در نوزادان شد. با این حال ، داده هایی که امکان مقایسه مستقیم کودکان و بزرگسالان را فراهم می کنند در دسترس نیست. بنابراین ، مشخص نیست که آیا کودکان به ویژه به اسید بوریک حساسیت افزایش داده اند یا خیر.

كودكان نسبت به بزرگسالان رفتارهای متفاوتی دارند كه می تواند آنها را در معرض خطر بیشتری قرار دهد. ممکن است آنها خزنده یا بازی کنند و روی زمین بگذارند و دست یا چیزهای دیگر را در دهان خود بگذارد. به همین دلیل ، بسیاری از محصولات اسید بوریک نیاز به استفاده از آنها در مکان هایی غیر از دسترس کودکان دارند. برای تأیید پس از درخواست ، سطح کودک خود را در نظر بگیرید. همیشه برچسب را با دقت بخوانید و دنبال کنید.

 

 

با اسید بوریک موجود در محیط چه اتفاقی می افتد؟

اسید بوریک به طور طبیعی در محیط رخ می دهد. این گیاه را می توان در خاک ، آب و گیاهان یافت. اسید بوریک در آب حل می شود و می تواند با آب از طریق خاک حرکت کند. در شرایط خاص خاک می تواند به آب زیرزمینی برسد. اما تحرک آن در خاک به pH و وجود برخی فلزات بستگی دارد. اسید بوریک همچنین توسط گیاهان می تواند از خاک خارج شود. از طریق گیاهان به برگهای آنها منتقل می شود. هنگامی که در آنجا وجود دارد ، به طور کلی گیر کرده و به میوه منتقل نمی شود. گیاهان برای رشد به بور ، یک عنصر اصلی اسید بوریک نیاز دارند. با این حال ، بور بیش از حد می تواند برای گیاهان مؤثر بر رشد آنها سمی باشد. مرکبات ، میوه های سنگی و درختان آجیل نسبت به بور حساس هستند.

اسید بوریک بخارهای داخل جو را منتشر نمی کند. ذراتی که وارد هوا می شوند از بین نمی روند. آنها بر روی زمین مستقر می شوند یا توسط باران برداشته می شوند.

 

 

آیا اسید بوریک می تواند بر پرندگان ، ماهی یا سایر حیوانات وحشی تأثیر بگذارد؟

اسید بوریک عملاً برای پرندگان غیر سمی است. از نظر عملی غیر ماهی برای ماهی آب شیرین کمی سمی است. اسید بوریک عملاً برای قورباغه ها و وزغها و زندگی آبزیان مانند آبگرها غیر سمی است. ایالات متحده آمریکا EPA نتیجه گرفت که اسید بوریک نسبت به زنبورها نسبتاً غیر سمی است

 



:: بازدید از این مطلب : 111
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عابدینی

دی اتیلن گلیکول (DEG) یک مایع شفاف ، بی رنگ و بدون بو با طعم شیرین است و یک ماده حلال عالی برای مواد شیمیایی و داروها نامحلول در آب است. DEG به عنوان یک جزء از محصولات مختلف مختلف از جمله آماده سازی ضد یخ ، مواد آرایشی ، روان کننده ها ، مایعات ترمز ، نوارهای کاغذ دیواری ، سوخت گرمایش / خنک کننده و به عنوان پلاستیک ساز استفاده می شود. DEG همچنین به طور نامناسب در آماده سازی دارویی برای ترکیبات غیر سمی جایگزین شده است ، و در نتیجه بیش از دوجین بیماری همه گیر مسمومیت انسان با نرخ مرگ و میر بالا حاصل شده است. مشخصه سمیت DEG نارسایی حاد کلیوی است و با وجود درمان تهاجمی با همودیالیز ، مرگ و میر گزارش شده است.

دی اتیلن گلیکول

 

فرمول: C4H10O3
نقطه جوش: 245 درجه سانتی گراد
جرم مولی: 106.12 گرم در مول
تراکم: 1.12 گرم در سانتی متر مربع
نقطه ذوب: 10.45 درجه سانتیگراد (13.19 درجه فارنهایت ؛ 262.70 K)
خطرات اصلی: سمی

 

موارد استفاده از دی اتیلن گلیکول

علاوه بر استفاده از آن در طیف گسترده ای از محصولات صنعتی ، همچنین در تعداد زیادی از مسمومیت های جمعی برجسته که به سال 1937 باز می گشت ، درگیر شده است.

 

مواد و روش ها:

خلاصه ای از ادبیات مربوط به DEG با جستجوی سیستماتیک OVID MEDLINE و ISI Web of Science گردآوری شد. اطلاعات بیشتر از فصل های کتاب ، گزارش های مربوطه و مطالب وب به دست آمد.

 

هدف:

هدف از این بررسی ، جمع بندی کلیه جنبه های اصلی مسمومیت با DEG از جمله اپیدمیولوژی ، توکسوکینتیک ، مکانیسم سمیت ، خصوصیات بالینی ، سمیت DEG ، تشخیص و مدیریت است.

 

اپیدمیولوژی:

بسیاری از موارد مستند مسمومیت با DEG همه گیر (تعداد بیش از دهها نفر) بوده است که DEG در فرآورده های دارویی جایگزین شده است. بیشتر اوقات ، این بیماری همه گیر در کشورهای در حال توسعه و فقیر رخ داده است که دسترسی محدود به مراقبت های ویژه پزشکی وجود دارد و روش های کنترل کیفیت غیر عادی است.

 

به دنبال خوردن ، DEG به سرعت جذب می شود و در بدن توزیع می شود ، عمدتا در مناطقی که به خوبی پرفیوژن می شوند. متابولیسم عمدتاً در کبد رخ می دهد و والدین و متابولیت ، 2-هیدروکسی اتوکسی استیک اسید (HEAA) ، به سرعت از بین می روند.

 

مکانیسم های سمیت:

اگرچه مکانیسم سمیت به روشنی مشخص نشده است ، تحقیقات نشان می دهد که متابولیت DEG ، HEAA ، مهمترین عامل سمیت کلیوی و عصبی است.

 

 

ویژگی های بالینی:

اثرات بالینی مسمومیت با DEG را می توان به سه مرحله تقسیم کرد: مرحله اول شامل علائم دستگاه گوارش با شواهد سوزش و ایجاد اسیدوز متابولیک است. در صورت تلفظ مسمومیت ، بیماران می توانند با اسیدوز متابولیک شدیدتر و شواهدی از آسیب در حال ظهور کلیه به مرحله دوم بروند که در صورت عدم مراقبت مناسب حمایتی ، می تواند منجر به مرگ شود. در صورت تثبیت بیماران ، ممکن است آنها با نوروپاتی های تأخیری مختلف و سایر اثرات عصبی ، گاهی کشنده وارد مرحله نهایی شوند. مقاومت در برابر DEG: مقادیر DEG لازم برای عوارض و مرگ و میر انسان به خوبی مشخص نشده است. آنها عمدتاً بر اساس گزارشات پس از برخی بیماریهای مسمومیتهای جمعی ، که ممکن است میزان سمیت را دست کم بگیرند ، بنا شده است. میانگین دوز کشنده تخمین زده شده در بزرگسالان تقریباً 1 میلی لیتر در کیلوگرم DEG خالص تعریف شده است

.

مدیریت:

درمان اولیه شامل مدیریت مناسب راه هوایی و توجه به ناهنجاری های اسید-پایه است. استفاده سریع فومپیزول یا اتانول در جلوگیری از تشکیل متابولیت سمی HEAA مهم است. همودیالیز همچنین می تواند بسیار مهم باشد و ممکن است به تهویه کمک شود.

 

 

نتیجه گیری:

مصرف DEG می تواند منجر به عوارض جدی شود که ممکن است کشنده باشد. با وجود مراقبت های سریع حمایتی و استفاده به موقع از فومپیزول یا اتانول ، ممکن است پیش آگهی بهبود یابد



:: بازدید از این مطلب : 130
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عابدینی

کارکرد

اسید استیک عملکردهای بسیاری دارد ، اما بیشتر به عنوان ماده شیمیایی ، قارچ کش ، علف کش ، میکروبیوژن ، تنظیم کننده pH ، ضد ماده و حلال در صنایع مختلف از جمله ، اما محدود به مواد غذایی ، کشاورزی ، تمیز کردن و مواد آرایشی کاربرد ندارد.

استفاده از تمیز کردن

از آنجا که اسید استیک قارچ و میکروب ها را از بین می برد ، برای ضد عفونی عمومی و مبارزه با قالب و کپک بسیار عالی است. این ماده را می توان در چندین ماده تمیز کننده معمولی و سبز مانند مواد پاک کننده قالب و کپک ، پاک کننده کف ، تمیز کننده پنجره ها ، پاک کننده های سطحی ، اسپری های تمیز کننده و گرد و غبار و پاک کننده های سقفی به شکل سرکه یا به عنوان یک ماده غذایی به خودی خود یافت.

استفاده های دیگر

اسید استیک در صنایع مختلفی از جمله مواد شیمیایی (اسیدکننده و خنثی کننده) ، کشاورزی (به عنوان مثال علف کش برای کنترل علفهای هرز) ، کنسرو (به عنوان مثال طعم دهنده ترشی) ، نساجی و رنگ (به عنوان مثال ، تولید نایلون ، کاتالیزور رنگ) استفاده می شود. مواد غذایی (نگهدارنده دانه و یونجه) ، مواد آرایشی (ماده سفید کننده) و صنایع تولیدی (به عنوان مثال تولید لاک).

 

مارک های محصولات حاوی اسید استیک

برای دیدن اینکه برخی محصولات حاوی اسید استیک هستند ، سعی کنید در بانک اطلاعات محصولات خانگی وزارت بهداشت ، درمان و خدمات انسانی ، راهنمای کارگروه محیط زیست (EWG) برای تمیز کردن سالم ، راهنمای خوب یا پایگاه داده آرایشی و بهداشتی پوست عمیق EWG جستجو کنید. به یاد داشته باشید اگر با استفاده از اصطلاح عمومی “اسید استیک” نتایج زیادی حاصل نمی کنید ، سعی کنید یکی از مترادف های آن را وارد کنید.

 

مقررات

هنگامی که اسید استیک در محصولات مراقبت شخصی ، مواد غذایی یا داروها استفاده می شود توسط اداره غذا و داروی ایالات متحده (FDA) کنترل می شود. برای مصارف دیگر ، مانند سموم دفع آفات و مواد تمیز کننده ، توسط آژانس حفاظت از محیط زیست (EPA) کنترل می شود. آخرین بررسی ثبت نام دوره ای اسید استیک توسط EPA (پرونده شماره 4001) در سال 2008 آغاز شد.

 

سلامت و امنیت

طبق FDA ، اسید استیک و نمک سدیم آن ، دی اکسید سدیم ، GRAS یا “عموماً بی خطر” شناخته شده اند. EPA خاطرنشان می کند نیازی به نگرانی نیست. با این حال ، اسید سیتریک برخی از نگرانی های ایمنی و سلامتی ، به ویژه برای کسانی که با مواد شیمیایی کار می کنند ، همانطور که در موسسه ملی ایمنی و بهداشت کار (NIOSH) کارت ایمنی شیمیایی بین المللی (ICSC) در مورد اسید استیک ذکر شده است.

 

 

قیمت اسید استیک

به علت نوسانات قیمت از قرار دادن قیمت اسید استیک  در وب سایت معذوریم لطفا جهت دریافت قیمت و اطلاعات کامل را شماره های مندرج در وب سایت با ما در تماس باشید



:: بازدید از این مطلب : 117
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عابدینی

محیط کشت چیست

محیط کشت چیست

برای انتشار هر باکتری به هر منظور ، تهیه محیط بیوشیمیایی و بیوفیزیکی مناسب لازم است. محیط بیوشیمیایی (تغذیه ای) به عنوان یک محیط کشت در دسترس است و بسته به نیازهای ویژه باکتری های خاص انواع و اقسام زیادی از محیط کشت ها با اهداف و کاربردهای مختلف تولید شده است. محیط کشت در جداسازی و نگهداری از باکتری ها بکار می روند و همچنین با توجه به خصوصیات بیوشیمیایی و فیزیولوژیکی آنها برای شناسایی باکتریها مورد استفاده قرار می گیرند. شیوه پرورش باکتریها و هدف محیط کشت ها بسیار متفاوت است. از محیط کشت های  مایع برای رشد دسته ای خالص استفاده می شود ، در حالی که از محیط کشت های جامد به طور گسترده ای برای جداسازی برای تخمین جمعیت باکتری های زنده و سایر اهداف استفاده می شود. عامل روان کننده معمول برای محیط جامد یا نیمه جامد آگار است که یک هیدروکلوئید حاصل از جلبک های قرمز است. آگار به دلیل خاصیت فیزیکی منحصر به فرد که دارد مورد استفاده قرار می گیرد (در دمای 100 درجه سانتیگراد ذوب می شود و تا زمانی که خنک شود تا دمای 40 درجه سانتیگراد مایع باقی می ماند)

محیط کشت در واقع محیطی برای تولید و پرورش باکتری ها می باشد ، به عبارت دیگر می توان گفت که باکتری ها برای رشد مانند سایر موجودات زنده نیاز به یکسری از فاکتور ها دارند اگر این شرایط که باعث رشد و تکثیر باکتری ها می باشد فراهم شود در واقع می توان گفت که باکتری کشت یافته است . برای کشت باکتری شما باید یکسری از موارد مانند دمای مناسب ،رطوبت کافی ، نمک ،ph  مناسب ،اکسیژن را برای باکتری ها فراهم نمایید . تنها محیط کشت به این مورد یعنی تولید و رشد باکتری اختصاص نمیابد و در تشخیص نوع باکتری ها نیز تاثیر گذار می باشد

 

مشخصات محیط کشت ها

  • همانگونه که می دانید حرارت و رمای بالا می تواند مواد مغذی را از بین ببرد در محیط کشت ها باید دما به گونه ای تنظیم شود که باعث از بین رفتن موارد مغذی نشود
  • شرایط باید به گونه ای برای محیط کشت ایجاد شود که میکروب ها در آنجا رشد نکنند
  • یک ظرف محیط کشت باید تمیز و استریل شده باشد و هیج مواد خارجی نیز در داخل آن موجود نباشد
  • قبل از ایجاد یک محیط کشت برای تکثیر و رشد باکتری ها باید PH  مناسب فراهم شود

 

 

خرید محیط کشت

 

انواع محیط کشت

محیط کشت مایع

این نوع از محیط کشت که از نامش نیز مشخص می باشد به صورت مایع می باشد و فاقد اگار است و در لوله های آزمایش مورد استفاده قرار میگیرد

محیط کشت جامد

این نوع از محیط کشت به صورت جامد می باشد و دارای اگار است این محیط کشت در پلیت و یا لوله های آزمایشگاهی مورد استفاده قرار میگیرد . در این محیط می تواند شمارش باکتری ها و کشت خالص را مشخص نمود

محیط کشت نیم جامد

این نوع از محیط همانگونه که از اسمش مشخص می باشد کاملا به صورت منعقد نمی باشد این محیط کشت برای بررسی حرکت و جابجایی باکتری ها و ایجاد حالت بی هوازی مورد استفاده قرار میگیرد . در این محیط آگار کمی موجود می باشد

 

 

انواع محیط کشت ها براساس مواد تشکیل دهنده

  • محیط کشت افتراقی
  • محیط کشت کامل
  • محیط کشت غنی کننده
  • محیط کشت انتخاب

 

 

محیط کشت افتراقی

یک محیط کشت تشخیص برای باکتری ها می باشد این محیط می تواند کلونی باکتری های مختلف را از یکدیگر متمایز کند . این محیط دارای یک معرف PH  می باشد

 

محیط کشت کامل

اگر به دنبال یک محیط برای رشد کامل باکتری ها می باشد این محیط می تواند برای شما مفید باید . نرخ رشد باکتری ها در این نوع کشت تا 80 درصد می باشد به عبارت دیگر شرایط موجود در این محیط کشت می تواند تا 80 درصد اکتری ها را رشد دهد. در این محیط هیچ گونه تغییر رنگی صورت نمی گیرد

 

 

محیط کشت غنی شده

این نوع محیط نیز زمانی مورد استفاده قرار میگیرد که تعداد باکتری ها کم باشد و میکروب نیز وجود داشته باشد و جداسازی این دو نیز مشکل باشد . محیط غنی دارای لپید ها ، اسید آمینه ها ، و ویتامین ها مناسب برای رشد باکتری ها می باشد .

 

محیط کشت انتخاب

برای رشد میکروارگانیسم ها غیر از ارگانیسم از این محیط استفاد می شود . این محیط دارای ترکیباتی از قبل آنتی بیوتیک ،نمک صفرایی و رنگ ضد میکروبی برای جلوگیری از رشد باکتری ها می باشد

 

 

محیط کشت عمومی

محیط کشت عمومی یک محیط کشت معمولی می باشد که انواع باکتری ها و میکروب ها می توانند در آن رشد کنند .این محیط یک محیط ساده می باشد و هیچ محدودیتی برای رشد باکتری ها ایجاد نمی کند .محیط عمومی دارای آب و مواد مغذی بود و کمتر از آن برای پرورش و نگهداری میکرو ارگانیسم ها استفاده می شود و بیشتر برای جداسازی سلول های میکرو ارگانیسم ها استفاده می شود

 

 

انواع محیط کشت بر اساس ترکیبات / مواد تشکیل دهنده

الف) متوسط ساده

ب) محیط پیچیده

ج) محیط مصنوعی یا تعریف شده

د) رسانه ویژه

 

 

ساخت محیط کشت

برای ساخت محیط کشت همانگونه که در پاراگراف های قبل اشاره شد باید شرایط محیط را به گونه ای فراهم کنیم تا باکتری ها بتوانند به صورت صحیح رشد و تاکثر پیدا کننده لازم است بدانید هر نوع محیط کشتی می تواند برای یک مورد خاص ، مورد استفاده قرار بگیرد . محیط کشت ها دارای انواع مختلفی با ساختار گوناگون می باشد که شما می تواند در صورت داشتن تجربه مناسب محیط مناسب را خریداری و مورد استفاده قرار دهید

 

خرید محیط کشت

برای خرید محیط کشت شما می توانید از طریق اینترنت اقدام به خرید محیط کشت های گوناگون کنید فروش اینترنتی محیط کشت می تواند مزیت ها بسیاری داشته باشد. روش دوم برای خرید این نوع از محیط ها مراجعه به بورس تجهیزات پزشکی مانند خیابان جمهوری در تهران می باشد . گروه ماینو لب یکی از فروشگاه های اینترنتی فروش محیط کشت در تهران می باشد که در این زمینه سالیان طولانی در حال فعالیت می باشد شما می توانید برای خرید محیط کشت و مشاوره های رایگان با شماره های مندرج در وب سایت با ما در تماس باشید تا همکاران ما اطلاعات کامل را در اختیار شما قرار دهند.

 

فروش اینترنتی محیط کشت

  • عدم نیاز به مراجعه حضوری
  • عدم محدودیت در ارسال به شهر ها و استان های دیگر
  • کاهش هزینه به دلیل پرداخت نکردن هزینه برای مراجعه حضوری

 



:: بازدید از این مطلب : 126
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عابدینی

دی اتیل اتر چیست

اتیل اتر یک مایع بی رنگ ، فرار ، بسیار قابل اشتعال است (دمای جوش 34.5 درجه سانتیگراد [94.1 درجه فارنهایت]) با بوی قدرتمند ، مشخصه و طعم شیرین . این ماده یک حلال گسترده برای برم ، ید ، بیشتر چربی و رزین مواد ، روغنهای فرار ، لاستیک خالص و برخی آلکالوئیدهای گیاهی است. اتیل اتر با تقطیر الکل اتیل با اسید سولفوریک تولید می شود. اتر خالص (اتر مطلق) ، که برای اهداف پزشکی مورد نیاز است و در تهیه معرفهای Grignard ، با شستن اتر خام با محلول آبی اشباع کلرید کلسیم تهیه شده و سپس با سدیم درمان می شود.

فرمول شیمیایی: C2H5)2O)

جرم مولکولی: 74.12 g/mol

دی اتیل اتر

 

اتیل اتر ، همچنین به نام دی اتیل اتر ، بیهوشی و در حالت  معمول اتر نیز نامیده می شود که یک ترکیب آلی متعلق به گروه بزرگی از ترکیبات به نام اتر نامیده می شود. ساختار مولکولی آن شامل دو گروه اتیل است که از طریق یک اتم اکسیژن ایجاد می شود مانند C2H5OC2H5.

 

ویژگی های دی اتیل اتر

  1. خاصیت بی هوشی دارد
  2. برای بی حسی استفاده می شود
  3. خاصیت تمیز شوندگی دارد
  4. محصول درب آب می باشد و شناور روی آن

 

وزن مولکولی: 74.12 گرم در مول اتر ترکیبی آلی است که در آن دو اتم کربن از طریق یک اتم اکسیژن (C-O-C) در ارتباط هستند. اتر ممکن است محصولی از تراکم الکل باشد. اتر همچنین آزادانه به دی اتیل اتر ، یک مایع بی رنگ ، فرار ، بسیار التهابی که در صنعت و تحقیقات زیست پزشکی مورد استفاده قرار می گیرد ، اشاره می کند و از نظر تاریخی به عنوان یک ماده بی حس کننده اهمیت دارد. در داخل بدن ، اتر مانند الکل و کلروفرم عمل می کند ، اما عمل تحریک کننده آن بر روی قلب بسیار بیشتر مشخص می شود. اتر یک محرک به سرعت پخش شده است. دی اتیل اتر به عنوان مایع بی رنگ و بوی بی حس کننده ظاهر می شود. نقطه فلش -49 درجه فارنهایت. متراکم تر از آب و کمی محلول در آب است. از این رو روی آب شناور می شود.

مواد شیمیایی هیدروپروکسی،کربوکسیوکتیل ،اپوکسینون، آنیل اتر ، همچنین به عنوان اتیل اتر یا اتر بیهوشی شناخته می شود ، به عنوان یکی از اترهای دیکلکیل طبقه بندی می شود. دی اتیل دیکلیل ترکیبات آلی حاوی گروه عملکردی دیالسیل اتر است

 

خرید دی اتیل اتر

اگر قصد خرید دی اتیل اتر را دارید می توانید از گروه ماینو لب این ماده شمیایی را خریداری نمایید برای اطلاعات بیشتر در مورد قیمت دی اتیل اتر نی توانید با شماره های مندرج در وب سایت با ما در تماس باشید تا همکاران ما اطلاعات کامل را در اختیار شما قرار دهند



:: بازدید از این مطلب : 126
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عابدینی

مواد شیمیایی مرک آلمان

شرکت مرک  با مارک و معروف به Merck یک شرکت داروسازی چند ملیتی می باشد که مقر آن در دارشتات است و حدود 56000 کارمند دارد و در 66 کشور جهان حضور دارد. این گروه حدود 250 شرکت  زیر مجموعه دارد شرکت اصلی Merck KGaA در آلمان است. Merck در سال 1668 تأسیس شد و قدیمی ترین شرکت موارد شیمیایی و دارویی جهان و همچنین یکی از بزرگترین شرکت های داروسازی در جهان است شرکت مواد شیمیایی مرد در اروپا ، آفریقا ، آسیا ، اقیانوسیه و آمریکا فعالیت دارد. این مرکز دارای مراکز مهم تحقیق و توسعه در دارشتاد ، بوستون ، توکیو و پکن است. Merck در قرن نوزدهم پیشگام تولید تجاری مرفین شد و مدتی انحصار مجازی کوکائین را برگزار کرد.

Merck تا زمان حضور در بورس فرانکفورت در سال 1995 متعلق به بخش خصوصی بود و در فهرست DAX از شرکتهای برتر آلمان درج شده است. خانواده Merck هنوز هم اکثریت 70.3٪ از سهام شرکت را کنترل می کنند. گروه Merck شامل 250 شرکت در 180 کشور جهان است. شرکت اصلی مادر فعلی این گروه  از سال 1995 ، Merck KGaA نامگذاری شده است و خود به طور عمده متعلق به شرکت اصلی اصلی سابق ، E. Merck oHG است ، که هم اکنون به عنوان یک شرکت هلدینگ فعالیت می کند.

شرکت دارویی آمریکایی Merck & Co. به عنوان یک شرکت تابعه Merck در سال 1891 تأسیس شد ، اما در سال 1917 توسط ایالات متحده ملی سازی شد ، قبل از آنکه دوباره دوباره خصوصی شود ، هنگامی که جورج دبلیو مارک سهام را در سال 1919 خریداری کرد.

 

 

براساس گزارش ز شرکت تحقیقاتی GlobalData ، داروی سرطانی Merck Keytruda تا سال 2023 پرفروش ترین داروی جهان خواهد بود.

شرکت مرک از فروش 7.2 میلیارد دلاری Keytruda در سال 2018 خبر داد ، و تحلیلگران وال استریت 10.8 میلیارد دلار در سال 2019 پیش بینی کردند.

 

 

برخی از محصولات شرکت مرک

  • محیط کشت مرک
  • تجزیه و تحلیل و تهیه نمونه
  • تولید بیو دارویی
  • میکروبیولوژی صنعتی
  • مواد و معرفها IVD / OEM
  • تحقیقات علوم زندگی
  • معرفها ، مواد شیمیایی و آزمایشگاه
  • داروهای مولکول کوچک
  • تصفیه آب
  • و……

 

 

فروش محصولات موارد شیمیایی مرک آلمان

اگر قصد خرید مواد شیمیایی مرک آلمان را دارید گروه ماینو لب یکی از فروشگاه های ارائه دهنده این محصولات می باشد شما می توانید در خواست خود را برای خرید این محصولات با شماره های مندرج در وب سایت برای ما ارسال نمایید تا علاوه بر ارائه لیست قیمت مواد شیمیایی مرک آلمان اطلاعات تکمیلی را در مورد این محصولات در اختیار شما قرار دهیم

 

لیست قیمت مواد شیمیایی مرک آلمان

برای دریافت لیست قیمت مواد شیمیایی مرک آلمان با ما در تماس باشید متاسفانه به علت نوسانات قیمت از قرار دادن لیست قیمت این محصولات در وب سایت معذوریم



:: بازدید از این مطلب : 132
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عابدینی

اتاق سرور چیست

اتاق سرور یک اتاق می باشد برای نگهداری سرور ، سوئیچ ها ، و در کل تجهیزات شبکه . یک اتاق سرور به گونه ای ساخته و طراحی شده است که از هر جهات می تواند برای سرور مناسب باشد این شرایط می تواند شرایط محیطی و عملکردی باشد.

اتاق سرور شما یکی از قسمت های بسیار مهم هر شرکت می باشددر واقع  از بسیاری جهات ، قلب تجارت شماست که بدون توجه به آن و  بدون مدیریت کارآمد و مداوم داده ها ، ذخیره سازی و انتشار به درستی انجام نخواهد گرفت و در نهایت در صورتی که خراب شود و از کار بیوفتد ممکن است به هیچ وجه قادر به انجام کار  در شرکت و دفتر کارتان نباشید .اهداف اصلی شما با طراحی اتاق سرور باید کارایی و سازگاری داشته باشد در حالی که کلیه تجهیزات در حد مطلوب و با کمترین زمان ممکن اجرا می شوند. ما در این پست آموزشی ۵ نکته فنی برای طراحی اتاق سرور را برای شما بیان خواهیم کرد

 

۵ نکته برای طراحی اتاق سرور

 

فضای باز ، تمیز و دارای تهویه

اتاق سرور شما باید تا حد امکان باز باشد و دارای تهویه و بدون گرد و غبار باشد. لازم است بدانید خود سرور و سایر تجهیزات مانند کامپیوتر ها به طور طبیعی گرمای زیادی ایجاد می کنندو در صورت نبود تهویه نامناسب این گرما می تواند دردسر ساز شود و روی عملکرد سرور تاثیر بدی را بگذارد که در نهایت می تواند باعث از کار افتادن آن شود. فضای سرور خود را با فضای کافی طراحی کنید تا دستگاه های شما “نفس بکشند”. همچنین حتماً فضای کافی را بین واحدها برای تمیز کردن گرد و غبار  و دسترسی آسان به تعمیر و نگهداری قسمت های مختلف سرور  را ایجاد نمایید

طراحی اتاق سرور

 

 

 

کنترل های مناسب محیطی و لوازم جانبی خنک کننده

هرچه تهویه و سرمایش بیشتر برای سرورهای شما فراهم شود ، احتمال گرمای بیش از حد آنها نیز کمتر است. اطمینان حاصل کنید برای اتاق سرور تهویه به اندازه کافی قرار داده شده باشد که سرور بتواند در آن هوا و دمای مناسب کار کند و مشکلی برای آن پیش نیاید. شما می توانید با مراجعه به بازار لوازم جانبی بسیار خوبی در بازار که وجود دارد را خریداری نمایید و به منظور تسهیل سرمایش از جمله کابینت مخصوص سرمایش و خنک کننده های ردیف (IRC) کمک بگیرید

 

 

 

منبع تغذیه بدون وقفه (UPS)

طراحی سیستم الکتریکی اتاق سرور بسیار مهم می باشد یک منبع تغذیه بدون وقفه یا یو پی اس می تواند یک ضرورت برای اتاق سرور باشد. همچنین مهم است که اطمینان حاصل کنید که نیرو برق برای واحدهای شما به درستی توزیع و محافظت شده باشد. مجموعه کاملی از ژنراتورها و باتریهای پشتیبان به می تواند بسیار کمک کننده باشد و به شما اطمینان دهد که در صورت قطع برق سرور به کار خود ادامه می دهد و برق نیز به درستی در قسمت های مختف تقسیم می شود

 

 

از درهم و برآمدگی سیم جلوگیری کنید

بخش مهم دیگر در طراحی اتاق سرور شما مسیریابی مناسب و کارآمد سیم و کابل است. درهم و برهم و نامنظم بودن  سیمها می تواند یک عامل ایجاد خطر باشد و شما قطعا باید  منتظرند یک اتفاق ناگوار باشید . اطمینان حاصل کنید که سیسم ها به درستی در مسیر خود قرار گرفته اند و بدون هیج تاشدگی و گره خوردن در جای خود قرار گرفته باشند

 

فضای کاری با کیفیت را فراهم کنید

برای اجرای اتاق سرور از یک اتاق روشن ، مطمئن استفاده نمایید چرا که همانگونه که گفته شد سرور می تواند قلب تجارت شما باشد پس توجه به آن و قرار دادن یک اتاق با کیفیت که دارای شرایط محیطی مناسب باشد و ایمن نیز باشید بسیار مهم است

 

 

مشخصات فنی اتاق سرور استاندارد

اتاق سرور باید به دور از دیوارهای بیرونی ساختمان واقع شود تا از گرما ناشی از پنجره ها  و سطوح دیواره بیرونی جلوگیری شود.

سیستم توزیع هوای یکنواخت داشته باشد

اتاق سرور باید از انبار کردن کالاهای خطرناک ، شوک مکانیکی ، لرزش بیش از حد در امان باشد

برای از بین بردن اثر تداخل الکترومغناطیسی ، اتاق سرور باید دور از اتاق ژنراتور ، اتاق کارخانه آسانسور  باشد

باید دارای حفاظت کافی برای عدم مراجعه  عمومی توسط پرسنل عمومی و بی ربط به اتاق سرور وجود داشته باشد.

پشتیبانی شبکه

یک اتاق سرور معمولا از بخش های زیر تشکیل می شود :

  • خنک کننده
  • UPS (منابع برق اضطراری)
  • سیستم خنک کننده
  • توزیع قدرت
  • مانیتورینگ
  • مدیریت کابل
  • سرورها ، سوئیچ ها و نرم افزار
  • فایروال
  • دوربین مداربسته

 

پسیو شبکه چیست

 

 


:: بازدید از این مطلب : 132
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عابدینی

خدمات کامپیوتری آنلاین یوتا الکترونیک

کامپیوتر امروزه یک جزء جدا ناپذیر از زندگی افراد می باشد چه در محیط خانه و چه در دفتر کار ، امروزه سیستم های کامپیوتر کارهایی زیادی انجام می دهداز بازی های کامپیوتری گرفته تا کارهای سخت حسابداری و برنامه نویسی . کامپیوتر یک سیستم می باشد که از چندین قطعه تشکیل شده است هر قطعه در سیستم کامپیوتری یک وظیفه دارد و اگر از کار بیوفتد ممکن است بخشی از کامپیوتر از کار بیفتد یا در نهایت ممکن است کل سیستم از کار بیفتد اگر شما توانایی این را داشته باشید که بتوانید کامپیوتر را تعمیر نمایید می تواند دوباره از سیستم خود استفاده نمایید و گرنه شما مجبور هستید از یک خدمات کامپیوتری برای رفع مشکل استفاده نمایید یک خدمات کامپیوتر می تواند به یک مغازه باشد یا یک فرد که می تواند در منزل شما حاضر شود و خدمات تعمیر را انجام دهد . یوتا الکترونیک یکی از دفاتر خدمات کامپیوتری آنلاین می باشد که با مراجعه به محل شما می تواند تعمیر آنلاین کامیپوتر در محل کار شما یا منزل شما را انجام دهد و دیگر نیازی نیست شما برای تعمیر سیستم کامپیوتری خود را به محل انتقال دهید و بدین وسیله وقت و نیروی زیادی را صرف نمایید



:: بازدید از این مطلب : 151
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عابدینی

بی شک سیستم های شبکه کامپیوتری مختلفی وجود دارد که هر کدام از آنها دارای سخت افزار های مختلف ، ساختار مختلف با وظایف گوناگونی می باشد به عبارت در هر شرکت یا سازمان بسته به نیاز خود تجهیزات شبکه را خریداری می کند و شبکه مورد نیاز خود را طراحی و پیاده سازی می کند ، فارق از اینکه چگونه پیاده سازی می شوند می توان گفت هر شبکه کامپیوتری برای نصب و فعال شدن نیاز مند دو اقدام می باشد یکی پسیو شبکه و دیگری اکتیو شبکه که ما در ادامه قصد داریم بدر مورد این دو بخش از شبکه که بسیار مهم نیز می باشد صحبت کنیم در صورتی که قصد یادگیری شبکه و یا خرید شبکه را دارید می توانید از این آموزش استفاده نمایید

پسیو شبکه چیست

خدمات پسیو شبکه (Passive) وقتی شنیده می شود بلافاصله تفکر برخی از افراد به سمت کابل کشی شبکه می رود که کاملا تفکر درستی می باشد این بخش از شبکه به فعالیت و خدماتی اشاره دارد که هیچ گونه سیگنال الکترونیکی ایجاد نمی کند و تنها سیگنال های الکترونیکی ایجاد شده توسط تجهیزات اکتیو شبکه را انتقال می دهند به عبارت دیگر می تواند گفت بخش عظیمی از پسیو شبکه اشاره به رسانه انتقال دارد

تجهیزات پسیو شبکه

کابل شبکه

یکی از قسمت های مهم پسیو شبکه مربط به کابل و کابل کشی می باشد . کابل های شبکه انواع مختلفی دارند که هر کدام از آنها دارای ویژگی هایی می باشد که می تواند  برای یک محیط مناسب باشند اگر شما به بازار مراجعه کنید قطعا می تواند کابل هایی مختلفی را مشاده نمایید که با توجه به ویژگی هایی که دارند قیمت گذاری می شوند

کابل شبکه

 

 

پچ پنل چیست

پچ پنل ها ضروری نیستند و می توانند اصلا به کار گرفته نشوند اما اگر بخواهید به کابل کشی نظم ببخشید و در آیند شبکه را توسعه دهید این قطعه می تواند مفید باشد در واقع پچ پنل دارای سوکت هایی می باشد که می تواند در بخش هایی از یک شبکه مانند روتر ها ، هاپ ها و… جای بو کابل ها قرار بگیرند و به کابل ها و اتصال آنها نظم ببخشند و درکل به شبکه نظم بیشتری ببخشد

 

 

رک

با استفاده از رک می تواند شما تجهیزات شبکه را نظم دهید و آنها را ایمن تر نگهداری کنید . در واقع رک یک اتاق فلزی می باشد که می تواند روی دیوار یا به حالت ایستاده قرار بگیرد و تجهیزات شبکه را در خود جای دهد

 

 

ابزارهای نصب

در واقع تجهیزاتی هستند که با استفاده از آنها می توانید عمل کابل کشی و در کل عمل پسیو شبکه را انجام دهید

 

خدمات پسیو شبکه

  • نصب انواع کابل ها
  • نصب انواع سوکت ها
  • نصب رک های ایستاده و خوابیده
  • نصب پچ پنل های شبکه

 

 

اکتیو شبکه چیست

خدمات اکتیو شبکه بعد از خدمات پسیو شبکه انجام می گیرد و معنی فعالیت هایی می باشد که باعث می شود شبکه فعال و برای کار کردن آماده شود به طور کلی اکتیو شبکه سیکنال های الکترونیکی را ایجاد ، باز تولید و هدایت می کنند ، هدایت توسط کابل کشی یا همان پسیو شبکه انجام  میگیرد .

اگر بخواهیم به نوعی دیگر تعریف کنیم می توانیم بگوییم داده ها و بسته ها با استفاده از تجهیزات اکتیو شبکه ایجاد می شوند با با استفاده از رسانه های انتقال که می تواند کابل باشد انتقال داده می شوند

 

تجهیزات اکتیو شبکه

 سوئیچ شبکه

هر بسته یا داده  که بخواهد د شبکه حرکت کند و از مبدا به مقصد برسد دارای یک آدرس مبدا و یک آدرس مقصد می باشد . سوئیچ شبکه وظیفه دارد بسته را با توجه به  آدرس مبدا و مقصد بگیرد و آن را هدایت کند تا به مقصد برسد

 

 

مسیرباب یا روتر

روتر وظیفه اتصال شبکه را دارید در واقع یک روتر یک بسته را از مبدا می گیرد و با الگوریتم مسیریابی که دارد بهترین مسیر را انتخاب می کند و بسته را به مقصد می رساند

 

هاب

هاب در شبکه یک سخت افزار برای ایجاد اتصال می باشد ، هاب مانند سوئیچ شبکه می باشد یا این تفاوت که از تکنولوژی و ساختار قدیمی برخوردار می باشد و دارای سرعت و عملکرد پایین تر نیز نسبت به سوئیچ می باشد .

 

 

سرور

در نصب شبکه می تواند گفت هسته اصلی سرور شبکه می باشد که دارای انواع مختلفی بود و کارهای مهم در شبکه را نیز انجام میدهد از جمله اشتراک گذاری فایل ، ایجاد ip  اختصاصی و سایت سرویس ها مانند ایمیل ، دامنه و….

 

 

 فایروال یا دیواره آتش

به صورتت سخت افزاری و نرم افزاری می باشد فایروال در واقع در مسیر شبکه قرار میگیرد و کار امنیت را انجام می دهد یک فایروال داده ها را گرفته و بررسی می کند و در صورتی که یک داده مجاز نباشد از ادامه مسیر آن را خارج می کند

 

 

کارت شبکه

کامپیوتر ها برای اینکه بتواند به شبکه متصل شوند وداده ها را ارسال نمایند باید دارای کارت شبکه باشند . کارت شبکه می تواند کار ارسال و دریافت داده ها را برای کامپیوتر در شبکه انجام دهد

 

خدمات اکتیو شبکه

  • نصب انواع سوئیچ
  • مشاوره خرید تجهیزات
  • پیاده سازی فایروال
  • نصب روتر
  • نصب نرم افزار های مورد نیاز
  • ایجاد انواع سرویس های درشبکه
  • و..

پشتیبانی شبکه

لیست قیمت خدمات پسیو شبکه و اکتیو شبکه چیست

هزینه خدمات پسیو شبکه و اکتیو شبکه بستگی به فاکتورهای مختلفی از جمله سخت افزار های ، نوع و بزرگی شبکه دارد اگر شما نیازمند پسیو شبکه و اکتیو شبکه  هستید می توانید با دفتر یوتا الکترونیک در تماس باشید تا همکاران ما به صورت کامل شما راهنمایی نمایند . لازم به ذکر می باشید کارشناسان این دفتر در ساعات اداری و روز های غیر تعطیل با استفاده از شماره های مندرج در وب سایت با در سعات غیر اداری و روز های تعطیل با استفاده از پشتیبانی آنلاین در خدمت شما می باشند

 



:: بازدید از این مطلب : 119
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عابدینی

 

خدمات پشتیبانی شبکه یوتا الکترونیک

 

گروه یوتا الکترونیک یکی از گروه های  فعال ارائه دهنده خدمات پشتیبانی شبکه می باشد که با بهره گیری از نیروهای متخصص و مجربی که دارد آماده ارائه بهترین راه حل ها برای پشتیبانی شبکه شما می باشد.ما در گروه خود از نیروهایی متخصصی استفاده میکنیم که در انواع زمینه های شبکه قادر به ارائه خدمات می باشند و شما می توانید با خیال راحت فراتر از تصورتصورتان  خدمات شبکه را دریافت نمایید . همواره در تلاش بوده ایم که با ارائه بهترین خدمات به مهمترین هدف گروه که همان رضایتمندی مشتری می باشد برسیم کافی است شما نیز به ما اعتماد کنید

اهم فعالیت گروه یوتا الکترونیک در زمینه ارائه خدمات پشتیبانی شبکه

  • آموزش مقدماتی برای انجام یکسری از فعالیت های مورد نیاز برای کار با شبکه
  • بررسی زیر ساخت های شبکه و در صورت لزوم بهبود و رفع نقص آنها
  • ارائه راه  حل های مناسب برای طراحی یک شبکه بدون نقص
  • بالا بردن سرعت شبکه و جلوگیری از قطع و وصل شدن آن
  • ایجاد امنیت با نصب نرم افزار و سخت افزار های امنیتی
  • مشاوره به صورت ۲۴ ساعته برای رفع ایرادات شبکه
  • نصب اینترنت روی شبکه

پشتیبانی شبکه چیست

پشتیبانی شبکه به مفهوم نگهداری ، ارتقاء و ایجاد امنیت و برطرف کردن مشکلات فنی شبکه کامپیوتری به منظور کار کردن شبکه بدون قطعی و با بهترین عملکر می باشد. شبکه کامپیوتری از مجموعه از تجهیزات تشکیل شده است که هر کدام از آنها بخشی از هدف شبکه را انجام می دهد در صورتی که هر بخش دچار مشکل شود می تواند در عملکرد بخشی از شبکه یا تمام شبکه تاثیر گذار باشد پس این یک نیاز می باشد که یک فرد متخصص در زمینه شبکه که به پشتیبانی شبکه نیز معروف می باشد از شبکه مراقب کند البته یک پشتیبان شبکه می تواند یک شرکت پشتیبانی شبکه یا یک فرد باشد که این امر را انجام دهد اما آنچه که مهم است این است که پشتیبان باید به گونه ای انتخاب شود که به تمامی موارد شبکه مسلط باشد و بتواند تمام اشکالات فنی و سخت افزاری را حل کند در صورتی که اینگونه نباشد قطعا فرد نمی تواند کارایی لازم را داشته باشید و شما باید به دنیال یک شرکت پشتیبان شبکه که در این زمینه دارای تخصص باشد



:: بازدید از این مطلب : 131
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عابدینی

 

خدمات شبکه کامپیوتری یوتا الکترونیک

 

با آمدن شبکه های کامپیوتری دروازه ی جدید روی تکنولوژی ایجاد شد ، شبکه توانست مزیت های زیادی را برای شرکت ها و افراد به وجود بیاورد و همین مزیت ها باعث شد افرادی که شبکه کامپیوتری ندارد اقدام به نصب شبکه کامپیوتری کنند و از مزیت های آن بهره مند شوند  شبکه های کامپیوتری امروزه دارای انواع مختلفی می باشند که هر کدام از آنها نیز ویژگی های خاص خود را دارند معمولا نصب شبکه ، پشتیبانی شبکه و ایجاد امنیت برای شبکه در یک زیر مجموعه به نام خدمات شبکه کامپیوتری  جای میگیرد ، اگر نیازمند خدمات شبکه می باشید گروه یوتا الکترونیک به عنوان یکی از گروه های فعال در این زمینه می تواند به شما برای این نوع از خدمات کمک کننده باشد

گروه یوتا الکترونیک از نیروه های متخصص و متعهد و با تجربه تشکیل شده است که می تواند خدمات شبکه را به بهترین صورت ممکن برای شما انجام دهید ما برای راه اندازی شبکه شما از پروتکل های مختلف و جدید که مناسب محیط کاری شما می باشد استفاده می کنیم تا فراتر از تصورات شما برای شما شبکه کامپیوتری را انجام دهیم کافی است برای انجام خدمات شبکه تنها به ما اعتماد کنید



:: بازدید از این مطلب : 133
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عابدینی

خانه هوشمند” استفاده از سیستمهای فنی ، فرآیندهای خودکار و دستگاههای متصل به کنترل از راه دور در آپارتمان ها و خانه ها را می باشد که با هدف اصلی  بهبود کیفیت زندگی و راحتی در خانه ایجاد شده اند . اهداف  دیگر خانه هوشمند امنیت بیشتر و استفاده بهینه از انرژی به لطف دستگاههای متصل و کنترل از راه دور است.

لوازم خانگی مانند ماشین لباسشویی ، چراغ یا دستگاه قهوه ساز می توانند از نظر زمان کنترل شوند. دستگاه هایی مانند سنسورهای حرکتی ، دوربین ، کرکره یا ترموستات فرآیندهای برنامه ریزی شده توسط کاربر را آغاز می کنند. قلب خانه هوشمند ، واحد کنترل مرکزی است که  اجزای  مختلف هوشمند به هم وصل می شوند و از طریق رایانه شخصی ، گوشی های هوشمند یا رایانه  قابل کنترل هستند. استانداردهای رایج بی سیم مانند Wi-Fi ، Bluetooth ، ZigBee یا Z-Wave برای دستگاههای ارتباطی یا کنترل استفاده می شود.

هوشمند سازی منزل چیست

 

 

تاریخچه خانه های هوشمند

این طبیعت انسانی است که روش هایی را پیدا می کند که زندگی روزمره را آسانتر و دلپذیر می کند. دانشمندان قبلاً بیش از ۳۰ سال در حال کار بر روی اتصال وسایل منزل و خودکار کردن استفاده از آنها بودند. با این حال فقط در ۱۵ سال گذشته است که مسئله هوشمند سازی خانه علاقه عمومی زیادی را برانگیخته است. دلایل اصلی نیز می تواند چالش های فعلی در نتیجه روندهایی مانند جامعه پذیری ، آگاهی بیشتر در مورد محیط زیست و تمایل مربوط به تأمین انرژی پایدار باشد همچنین  افزایش دیجیتالی شدن و  افزایش سهولت  از دیگر عواملی بود که خانه هوشمند را به وجود آورده اند

Fraunhofer inHaus Center که در سال ۲۰۰۱ در دویزبورگ افتتاح شد  یک پروژه بزرگ در کشورهای آلمان بود این پروژه شامل کاوش و آزمایش راه حل های جدید سیستم و محصولات از بخش خانه هوشمند در یک محیط مسکونی بود این خانه متصل با فرآیندهای الکترونیکی کنترل شده مرکزی در  سال ۲۰۰۵ تا ۲۰۱۱ به نمایش گذاشت محور اصلی این پروژه اتصال وسایل مختلف خانگی و کنترل آنها توسط دستگاههای ورودی مختلف بود

آموزش خوشمند سازی خانه

ده ها سال است که طیف گسترده ای از لوازم خانگی مختلف باعث راحتر  شدن زندگی روزمره ، سرعت بخشیدن به فرآیندها و در نتیجه صرفه جویی در وقت و کار شده اند  بنابراین خانه هوشمند چه مزایای دیگری دارد؟ بدون خانه هوشمند چه اقداماتی باید توسط فرد به صورت دستی  انجام شود ؟ هوشمندسازی خانه  با ایجاد مؤلفه ها برای برقراری ارتباط با یکدیگر  آنها را از این کار خلاص می کند. دستگاه ها بسته به سناریو و بر اساس نحوه برنامه ریزی  فرآیندهای خاص در خانه را به تنهایی کنترل و نظارت می کنند اگر دستگاه ها قابل تعامل باشند  می توانند با یکدیگر ارتباط برقرار کنند

جدا از راحتی سیستم هوشمند سازی خانه  راندمان انرژی بهتر و امنیت بیشتر از دیگر جنبه های مهم می باشد .اگر یک ترموستات خانه هوشمند با پنجره از طریق WiFi ارتباط برقرار کند ، یک پنجره باز شده را تشخیص می دهد و بنابراین دما را تنظیم می کند. چنین ترموستاتی به محض دریافت اطلاعاتی مبنی بر اینکه دیگر کسی در خانه نیست از سنسور دستگاههای دیگر ، گرمایشی را خاموش می کند.

خدمات راه اندازی شبکه

آموزش هوشمند سازی خانه

چگونه یک خانه به خانه هوشمند تبدیل شده است؟  در برنامه ریزی باید جنبه های زیر مورد توجه قرار گیرد:

  • اتصال به اینترنت و WiFi لازم است
  • یک تلفن هوشمند یا تبلت برای کنترل و نظارت بر دستگاه ها بهترین گزینه است
  • یک شبکه بی سیم مدرن ، راحت و ظریف است ، اما انتقال توسط کابل ایمن تر است
  • آیا دستگاه ها از واحد کنترل مرکزی قابل برنامه ریزی هستند و قابلیت جابجایی دارند یا اینکه یک راه حل مستقل کافی است؟
  • آیا همه دستگاه ها با استفاده از همان استاندارد بی سیم (به عنوان مثال WiFi) وصل شده اند؟
  • مجموعه های مبتدی برای مبتدیان ایده آل هستند ، اما معمولاً فقط یک منطقه واحد را پوشش می دهند: یا بهره وری انرژی ، امنیت یا راحتی
  • واحد کنترل مرکزی باید طوری قرار گیرد که تمام وسایلی که باید مورد توجه قرار گیرند در شعاع آن قرار داشته باشند

 

آموزش هوشمند سازی خانه

در حالی که هر خانه هوشمند یک ساختمان هوشمند است ، اما هر ساختمان هوشمند یک خانه هوشمند نیست

شرکتهای تجاری ، تجاری ، صنعتی و ساختمانهای مسکونی از هر شکل و اندازه  از جمله دفاتر ، آسمان خراشها ، ساختمانهای آپارتمانی و دفاتر چندگانه و اقامتگاهها  در حال استفاده از فناوریهای هوشمند برای بهبود راندمان ساختمان ، کاهش هزینه های انرژی و تأثیرات زیست محیطی و اطمینان از امنیت ، و همچنین بهبود رضایت سرنشینان هشتند

بسیاری از همان فناوریهای هوشمند استفاده شده در خانه هوشمند در ساختمانهای هوشمند اعم از روشنایی ، انرژی ، گرمایش و تهویه هوا و سیستمهای دسترسی و امنیت و ساختمانها مستقر می شوند.

به عنوان مثال ، یک ساختمان هوشمند می تواند با استفاده از سنسورهایی که تعداد سرنشینان در یک اتاق را تشخیص می دهند ، هزینه های انرژی را کاهش دهد. اگر سنسورها یک اتاق کنفرانس کامل را تشخیص دهند و یا گرمای هوا را کم کنند اگر همه افراد در روز برای خانه به خانه رفته باشند ، دما می تواند به طور خودکار تنظیم شود و هوای خنک را به وجود آورد.

ساختمانهای هوشمند همچنین می توانند به شبکه هوشمند وصل شوند. و مؤلفه های ساختمان هوشمند و شبکه الکتریکی می توانند “صحبت کنند” و “گوش” دهند. با استفاده از این فناوری  توزیع انرژی می تواند به صورت کارآمد مدیریت شود تعمیر و نگهداری می تواند فعالانه انجام شود و قطع برق با سرعت بیشتری پاسخ داده شود

 

 

قیمت دوربین مداربسته

نمونه هایی از فناوری های خانه هوشمند

تقریباً در هر جنبه ای از زندگی که فناوری وارد فضای داخلی (لامپ های روشنایی ، ماشین ظرفشویی و غیره) شده است ، شاهد معرفی یک جایگزین خانه هوشمند هستیم:

تلویزیون های هوشمند برای دسترسی به محتوا از طریق برنامه ها ، از جمله فیلم و موسیقی به صورت تقاضا  به اینترنت متصل می شوند. برخی از تلویزیون های هوشمند همچنین شامل تشخیص صدا یا حرکات هستند.
علاوه بر اینکه می توان از راه دور و به صورت سفارشی کنترل شود ، سیستم های روشنایی هوشمند مانند Hue از Philips Lighting Holding B.V. می توانند هنگام حضور سرنشینان در اتاق تشخیص داده و نور را مطابق نیاز تنظیم کنند. لامپ های هوشمند همچنین می توانند خود را بر اساس در دسترس بودن نور روز تنظیم کنند.
ترموستاتهای هوشمند مانند Nest از Nest Labs Inc. دارای Wi-Fi یکپارچه هستند و به کاربران امکان می دهند دمای خانه را برنامه ریزی ، نظارت و کنترل از راه دور کنند. این دستگاه ها همچنین رفتارهای مالکان خانه را یاد می گیرند و به طور خودکار تنظیمات را تغییر می دهند تا حداکثر راحتی و کارایی را در اختیار ساکنان قرار دهند. ترموستاتهای هوشمند همچنین می توانند مصرف انرژی را گزارش دهند و از این طریق کاربران را به تغییر فیلترها یادآوری کنند.
با استفاده از قفل های هوشمند و درب های گاراژ ، کاربران می توانند دسترسی به بازدید کنندگان را مجاز یا مجاز کنند. همچنین قفل های هوشمند می توانند هنگام نزدیک بودن ساکنان را تشخیص دهند و درها را برای آنها باز کنند.
با دوربین های امنیتی هوشمند ، ساکنان می توانند خانه های خود را هنگام استراحت یا در تعطیلات رصد کنند. سنسورهای حرکتی هوشمند همچنین قادر به تشخیص تفاوت بین ساکنان ، بازدید کنندگان ، حیوانات اهلی و سارقین هستند و در صورت مشاهده رفتار مشکوک می توانند به مقامات اطلاع دهند.
مراقبت از حیوانات خانگی را می توان با فیدرهای متصل به طور خودکار انجام داد. با استفاده از تایمرهای متصل ، می توان از گیاهان و چمنزارها آبرسانی کرد.
انواع وسایل آشپزخانه انواع و اقسام آن وجود دارد ، از جمله سازندگان قهوه ساز هوشمند که می توانند یک فنجان تازه را به طور خودکار در یک زمان برنامه ریزی شده تولید کنند. یخچال و فریزرهای هوشمند که تاریخ انقضا را ردیابی می کنند ، لیست های خرید را تهیه می کنند یا حتی دستور العمل هایی را بر اساس مواد اولیه موجود در دست ایجاد می کنند. اجاق گازها و توسترهای کندتر. و در اتاق رختشویی ، ماشین لباسشویی و خشک کن.
به عنوان مثال ، مانیتور سیستم های خانگی ممکن است یک فشار الکتریکی را احساس کرده و لوازم را خاموش کرده یا احساس آب یا لوله های انجماد را حس کند و آب را خاموش کند تا زیرزمین مثلاً سیل نشود.



:: بازدید از این مطلب : 132
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عابدینی

اگر نیازمند نصب شبکه می باشید گروه یوتا الکترونیک به عنوان یکی از گروه های فعال در این زمینه می تواند به شما برای راه اندازی یک شبکه ایمن و با دوام کمک کند . استفاده از نیروهای متخصص و مجرب که دارای تجربه های بالایی می باشند همی تواند تنها یکی از گزینه های موجود برای شما برای نصب یک شبکه قوی باشد این گروه علاوه بر نصب و راه اندازی شبکه خدمات پشتیبانی شبکه را نیز انجام دهد در صورت نیاز شما می توانید در ساعات اداری و روزهای غیر تعطیل با استفاده از شماره های مندرج در وب سایت با ما در تماس باشید و سفارش خود را ثبت نمایید لازم به ذکر می باشد همچنین شما در روزهای تعطیل و ساعات غیر اداری نیز می توانید با استفاده از فرم تماس با ما درخواست خود را ثبت نمایید تا بلافاصله بعد از مشاهده درخواست شما کارشناسان ما با شما در تماس باشند و اطلاعات کامل را در اختیار شما قرار دهند

نصب شبکه

مهمترین خدمات نصب شبکه کامپیوتری تیم یوتا الکترونیک

  • نصب انواع سروها با قابلیت های پیشرفته و مبتی بر ویندوز و لینوکس
  • نصب انواع سروهای مورد نیاز برای شرکت شما
  • نصب انواع سرور های مجازی مورد نیاز شما
  • ایجاد سیستم های پشتیبان گیری به صورت اتوماتیک و بدون نیاز به دستکاری شخص و در زمان مشخص
  • نصب انواع فایروال های سخت افزاری و نرم افزاری برای افزایش امنیت سرور شما
  • اگر نیازمند انواع سرویس ها روی شبکه می باشد این گروه می تواند برای شما انواع سرویس ها را روی سرور نصب نماید
  • نصب انواع نرم افزار حسابداری و مدیرت روی سرور
  • نصب ای پی های اختصاصی روی سرور
  • و…..

 

هزینه راه اندازی شبکه کامپیوتری

هزینه همیشه به عنوان یکی از فاکتورهای مهم برای خرید و سفارش در نظر گرفته می شود بی شک شما نیز این ضرب المثا را شنیده اید که هر چه پول بدی آش می خورد ، دقیقا در خرید نیز این گونه می باشد شما به میزان پرداختی خود می توانید انتظارات بیشتری را داشته باشد . در هزینه راه اندازی شبکه کامپیوتری شما با پرداخت هزینه می تواند مشخص کنید از چه برند هایی برای نصب شبکه استفاده شود و تجهیزات نیز در چه حدی از کیفیت باشد . تجهیزات شبکه در رنج های مختلفی در بازار موجود می باشد که هر کدام از آنها نیز دارای کیفیت های مختلفی می باشد اگر شما به دنبال هزینه راه اندازی شبکه کامپیوتری می باشید و برای شما بسیار مهم می باشد شما می توانید از کارشناسان فروش و نصب بخواهید برای شما تمامی فاکتورها رو توضیح دهند تا شما بتوانید یک لیست قیمتی مناسب را تهیه و سفارش شبکه را ثبت نمایید

 

 

 

 

 

آیا نیازمند ارتقاء سرور خود می باشید ؟

قطعا شرکت ها روز به روز در حال بزرکتر شدن و ارتقاء سرور های خود می باشند این نیاز می تواند بعد از مدتی به وجود بیاید اگر شما نیز نیاز به ارتقاء سرور خود دارید و یا می خواهید نصب تجهیزات شبکه جدید را روی سرور خود داشته باشید می توانید با ما در تماس باشید گروه یوتا الکترونیک آماده است تا با بهره گیری از تخصص و تجربه ای که دارد در بالابردن قابلیت سرور شما بهترین راهکارها را به کار بگیرد .شما می تواند در صورت نیاز علاوه بر افزایش تجهیزات شبکه فاکتورهای نرم افزاری و امنیتی را نیز به سرور خود اضافه نمایید در صورت اطلاعات بیشتر می تواند با ما در تماس باشید تا اطلاعات کامل در این زمینه توسط متخصصان ما در اختیار شما قرار بگیرد.

 

 

 

آموزش نصب و راه اندازی شبکه

سوئیچ شبکه و روتر دو وسیله اصلی هستند که در شبکه کامپیوتری مورد استفاده قرار می گیرند. با این حال ، بسیاری از مردم تصوری از نحوه استفاده از آنها و تنظیم سوئیچ با روتر ندارند به راستی  تفاوت سوئیچ شبکه در مقابل روتر را چیست و نحوه تنظیم سوئیچ با روتر  چگونه است ؟ ما در این پست آموزشی قصد داریم به صورت کامل آموزش نصب شبکه را به این دو ابزار به شما بیاموزیم

نصب شبکه

 

 

 

امنیت شبکه

بی شک وقتی شما یک شبکه کامپیوتری ایجاد می کنید دقیقا مانند کامپیوتری که به صورت شخصی می باشد برخی  از اطلاعات را روی آن قرار می دهید  این اطلاعات مستلزم نگهداری و امنیت می باشد اگر شما دارای شبکه ای باشید که امنیت در آن وجود نداشته باشید قطعا بعد از مودتی مورد هک قرار خواهید گرفته و ممکن است اطلاعات مهم شرکتی شما دست هر فردی که خارج از شکت می باشد بیفتد و از آن اطلاعات به ضرر شرکت شما استفاده کند یا ممکن است اطلاعات شما را پاک کند پس  تمامی موارد ذکر شده یک نیاز را برای شبکه کامپیوتری شما ایجاد می کند و آن ایجاد امنیت از زمان اجرای شبکه تا زمانی که از شبکه استفاده می کنید کمی باشد

امنیت همیشه صد درصد پایدار نمی باشد به عبارت دیگر هکر ها هر روز مانند افرادی که ایجاد امنیت می کنند به صورت مداوم در حال ایجاد روزنه هایی می باشند تا به شبکه کامپیوتری شما متصل شوند و اطلاعات را هک کند . یک پشتیبان شکیه می تواند با اقداماتی که انجام می دهد مانند ایجاد فایروال ها و گرفتن پشتبان از اطلاعات شکه کامپیوتری شما را از لحاظ امنیت بالاتر ببرد کما اینکه همانگونه که گفته شد امنیت همیشه به صورت صد درصد قابل پیاده شازی نمی باشد.

 

 

نصب تجهیزات شبکه

 

سوئیچ شبکه

 

 

راه اندازی شبکه

سوئیچ شبکه چیست و چگونه کار می کند

سوئیچ شبکه  که معمولاً از آن به عنوان پل شبکه چند منظوره یاد می شود  یک وسیله راه اندازی شبکه رایانه ای است که سایر دستگاه ها را در یک شبکه کامپیوتری به هم متصل می کند. این جریان با انتقال یک بسته شبکه به یک یا چند دستگاهی که برای آن بسته در نظر گرفته شده است جریان داده را در یک شبکه مدیریت می کند.

سوئیچ شبکه چگونه کار می کند؟

به طور معمول ، سوئیچ شبکه از آدرس های سخت افزاری برای پردازش و انتقال داده در لایه پیوند داده (لایه ۲) مدل OSI استفاده می کند گاهی اوقات می تواند داده ها را در لایه شبکه (لایه ۳) با اضافه کردن عملکرد مسیریابی پردازش کند. این امکان را فراهم می کند تا گره های مختلف (به طور معمول رایانه) با یک روش روان و کارآمد ارتباط را برقرار کنند.

امروزه سوئیچ اترنت رایج ترین شکل سوئیچ  است سوئیچ ۱۰GbE که با سرعت بالاتر تا ۱۰ گیگابیت در ثانیه می تواند مناسب برای نصب و راه اندازی شبکه باشد در واقع  سوئیچ ۲۵G ، ۴۰G یا حتی ۱۰۰G با سرعت بسیار بالاتر توجه بیشتری را به خود جلب کرده است. این سوئیچ های اترنت با شماره های مختلف پورت ۸/۱۶/۲۴/۴۸  و پیکربندی پورت RJ45 ، SFP و غیره ارائه می شوند.

 

 

روتر در شبکه

روتر دستگاهی شبکه ای است که بسته های داده را بین شبکه های رایانه ای مسیریابی می کند. این دستگاه برای اتصال دستگاه های شبکه به اینترنت استفاده می شود تا چندین کاربر بتوانند یک اتصال را به اشتراک بگذارند. به طور معمول  یک روتر به عنوان توزیع کننده کار می کند.این ترافیک داده را از مودم هدایت می کند و آن را به سمت دستگاه های مختلف هدایت می کند.

روترها از پروتکل هایی مانند ICMP (پروتکل کنترل پیام اینترنت) برای برقراری ارتباط با یکدیگر استفاده می کنند و بهترین مسیر بین هر دو میزبان را پیکربندی می کنند.

بیشتر روترها دارای چهار درگاه اترنت است که به شما امکان می دهد تا حداکثر چهار دستگاه را وصل کنید. اگر به بیش از چهار اتصال اترنت نیاز دارید ، باید با یک درگاه بزرگتر پورت (معمولاً تا هشت پورت) به روتر ارتقا دهید یا به جای آن از سوئیچ شبکه استفاده کنید.

 

 

تفاوت بین سوئیچ با روتر

مشخص است که سوئیچ شبکه و روتر هر دو وسیله نصب و راه اندازی شبکه رایانه ای هستند که به یک یا چند رایانه اجازه می دهد تا به رایانه های دیگر و دستگاه های تحت شبکه یا سایر شبکه ها متصل شوند. در حالی که سوئیچ ها به دستگاه های مختلف در یک شبکه امکان برقراری ارتباط  را می دهند. در واقع  یک سوئیچ در حالی که روتر شبکه ها را وصل می کند  شبکه  را ایجاد می کند. به هر حال  از روترها می توان در LAN ، WAN و MAN استفاده کرد زیرا این دو درگاه WAN و LAN دارند ، در حالی که سوئیچ ها فقط در LAN قابل استفاده هستند. علاوه بر این یک روتر از آدرس IP برای انتقال داده استفاده می کند  در حالی که سوئیچ شبکه از آدرس MAC استفاده می

 

 

نحوه نصب شبکه با استفاده از  سوئیچ شبکه با روتر

اگر کمتر از ۴ دستگاه برای استفاده در یک شبکه دارید  می توانید از یک روتر برای اتصال یک مودم استفاده کنید و نیازی به هزینه راه اندازی شبکه ندارید اما هنگامی که تعداد دستگاه ها بیش از ۴ دستگاه باشد   سوئیچ شبکه لازم است سوئیچ های مختلفی با تعداد پورت های مختلف مانند ۸ پورت ، ۱۶ پورت ، سوئیچ ۳۲ پورت در بازار وجود دارد.

 

مراحل تنظیم سوئیچ شبکه با روتر

مرحله ۱: تمام منبع تغذیه مودم کابل ، سوئیچ شبکه و روتر بی سیم را از برق جدا کنید.

مرحله ۲: مودم خود را به سیم تلفن وصل کنید. پس از آن  یک انتهای کابل اترنت را به درگاه اترنت در پشت مودم وصل کنید.

مرحله ۳: انتهای دیگر کابل اترنت متصل به مودم را در درگاه WAN روتر خود وصل کنید.

مرحله ۴: از کابل اترنت دیگری استفاده کنید تا یکی از درگاه های LAN خود را در روتر به پورت سوئیچ شبکه وصل کنید.

مرحله ۵: منبع تغذیه سه دستگاه را وصل کنید.

پس از راه اندازی  شبکه شما به احتمال زیاد کار می کند و می توانید بیش از ۴ دستگاه را با استفاده از اینترنت متصل کنید. تمام آنچه شما نیاز دارید اتصال دستگاه های اضافی به درگاه معمولی سوئیچ با کابل های مستقیم است.

 

 

خدمات پشتیبانی شبکه

خدمات پشتیبانی شبکه  سنگ بنای خدمات فناوری اطلاعات مدیریت شده یوتا الکترونیک می باشد  ما به عنوان ارائه دهنده خدمات فناوری اطلاعات از راه دور ، کنترل ، عیب یابی و اصلاح شبکه ، WAN ، روترها ، سوئیچ ها ، فایروال ها ، WAP ها و اتصال شبکه ، از راه دور فعالیت می کنیم. تکنسین های باتجربه ما در مراکز عملیات شبکهبه بهترین وجه ممکن  از ابزارهای نظارت برای  اطمینان کار شبکه شما  استفاده می کنند تا مطمئن شوند شبکه شما با بهترین عملکرد  شبانه روزی کار می کند.

 

خدمات پشتیبانی شبکه

خدمات پشتیبانی شبکه ما شامل موارد زیر است:

  • مانیتورینگ شبکه
  • تنظیم فایروال. قوانین و خط مشی فایروال
  • اشتراک گذاری پوشه ها و چاپگر ها در شبکه های مختلف
  • پیکربندی VPN برای دسترسی از راه دور به پرونده های شرکت و شبکه.
  • تخصیص IP استاتیک
  • اینترانت راه اندازی


:: بازدید از این مطلب : 142
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عابدینی

شرکت دوربین مداربسته داهوا  یک ارائه دهنده راه حل برتر در صنعت نظارت بر فیلمبرداری جهانی است. با حدود ۱۶۰۰۰ کارمند در سراسر جهان ، راه حل ها ، محصولات و خدمات Dahua در ۱۸۰ کشور و منطقه استفاده می شود. داهوا دارای ۵۳ شرکت تابعه است که آسیا ، قاره آمریکا ، اروپا ، شرق میانه ، اقیانوسیه ، آفریقا و غیره را پوشش می دهد و Dahua با راه حل های نظارتی خود کیفیت ، قابلیت اطمینان و پایداری بی نظیری را ارائه می دهد.
Dahua متعهد است با ارائه آخرین فن آوری ها ، بالاترین کیفیت راه حل ها و محصولات را برای کاربران نهایی انجام دهد تا بتوانند تجارت خود را با موفقیت انجام دهند. در سال ۲۰۰۱ ، داهوا اولین شرکتی در چین شد كه یك ضبط كننده فیلمبرداری ویدیوی دیجیتال در زمان واقعی ۸ كانالی را راه اندازی كرد. از آن زمان ، این شرکت به سرمایه گذاری در ساختن قابلیت های قوی R&D برای فناوری و نوآوری جدید ادامه داده است.
شرکت Dahua از سال ۲۰۱۴ حدود ۱۰٪ از درآمد فروش سالانه خود را در تحقیق و توسعه سرمایه گذاری کرده است. این شرکت دارای چهار موسسه تحقیقاتی – موسسه فناوری پیشرفته ، انستیتوی بزرگ داده ، موسسه تراشه و موسسه ابر ویدئو – و بیش از ۶۰۰۰ مهندس تحقیق و توسعه و کادر فنی مشغول به کار هستند. در مورد فن آوری های پیشرفته در هوش مصنوعی ، IoT ، خدمات ابر ، ویدئو و امنیت سایبر. داهوا تا سال ۲۰۱۶ بیش از ۸۰۰ اختراع ثبت کرده است.
از سال ۲۰۱۴ ، داهوا طبق گزارش IHS در بازار جهانی تجهیزات نظارت تصویری رتبه دوم را کسب کرده است ، و در سال ۲۰۱۹ داهوا در بین المللی و امنیتی “امنیت ۵۰” در رتبه دوم قرار گرفته است.
خط تولید نظارت تصویری اصلی Dahua ، از جمله دوربین های شبکه ، NVR و HD over coax ، در بسیاری از بخش ها از جمله بانکداری ، دولتی ، صنعتی ، خرده فروشی ، حمل و نقل و انرژی قابل استفاده است.
با داشتن نوآوری های فنی و خدمات نهایی به پایان ، راه حل های هوشمند راهنمایی و رانندگی ما و راه حل های دیگر اعتماد مشتری را با بهترین حل مشکلات خود جلب می کنند. پروژه های بزرگ بسیاری با راه حل ها و محصولات Dahua نصب شده اند – المپیک ۲۰۱۶ ریو ، اجلاس ۲۰۱۶ Hangzhou G20 ، مرکز خرید Oman Avenues ، مرکز هواپیمایی LAN در پرو ، APEC در چین و بسیاری دیگر

دوربین مداربسته هایک ویژن

قیمت دوربین مداربسته داهوا

داهوا شبکه فروش ، بازاریابی و خدمات محلی و جهانی را تأسیس کرده است. این شرکت همچنین دارای دفاتر یا نمایندگان فروش در آسیا ، آمریکا ،اروپا ، اقیانوسیه ، آفریقا و دیگران می باشد

در همین حال ، داهوا ضمانت “سه ساله” پیشرو در صنعت در بازار چین را ارائه می دهد.
محصولات Dahua در بسیاری از زمینه ها ، مانند بانکداری ، امنیت عمومی ، انرژی ،
ارتباطات از راه دور ، هوشمند سازی و هوشمند سازی حمل و نقل. تعداد زیادی پروژه بزرگ
نصب شده است ، به عنوان مثال ، نیروگاه برق سه گوره ، اجلاس SixCountry ، مکان های المپیک ، نمایشگاه جهانی شانگهای ، سایت یونسکو در ایتالیا و لندن

Dahua Technology دارای ۴۴۲ اختراع ثبت شده ، از جمله ۲۰ اختراع ثبت اختراع است.

پکیج دوربین مداربسته داهوا

دوربین مداربسته سونی

محصولات شرکت دوربین مداربسته داهوا

High Speed Dome
Video and audio compression card
Standalone DVR
IP Camera
Network Video Server

 

 

[accordions]

لیست قیمت دوربین مداربسته داهوا را چگونه می تواتم اشته باشم :

برای دیافت قیمت دوربین مداربسته داهوا لطف با شماره های دفتر یوتا الکترونیک درب تماس باشید تا مکاران ما قیمت ها را در اختیار شما قرار دهند لازم به ذکی می باشد به علت برخی از موارد از قرار دادن لیست قیمت درب وب سایت معذوریم

دوربین مداربسته داهوا بهتر است سا هایک ویژن

هر دو دوربین در سال ۲۰۰۱ در کشور چین ساخته و به بازار ارائه شده اند . شرکت هایک ویژن دارای پشتیبانی قوی تر می باشد و پروژه های بزرگتر بیشتری را نسبت به داهوا زده است

دوربین مداربسته داهوا بهتر است با نونیم

قطعا دوربین مداربسته داهوا بهتر است چرا که یکی از بزند های بزرگ در رده دوربین می باشد که اکنون در دنیا دارای نمایندگی های ختلفی می باشد

مناسب ترین دوربین مداربسته داهوا برای من چیست ؟

اگر دنبال خرید دوربین مداربسته می باشید باید تمامی موارد از قبیل نوع نیاز ، کابل کشی ، متراژ ، دید در شب و… باشید و با شناخت نیاز ها به دنبال بهترین دوربین باشد

[/accordions]



:: بازدید از این مطلب : 139
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عابدینی

فناوری دوربین مداربسته دید در شب شاید برای امنیت خانه و تجارت بسیار مفید باشد. بسیاری از سارقین  اقدام به سرقت در  شب و زیر تاریکی می کنند  در حالی که امکاناتی وجود دارد که می توانید برای بهبود امنیت در شب انجام دهید  مانند به عنوان مثال ، دوربین های مدار بسته دید در شب به احتمال زیاد به شما کمک می کنند تا در شب خواب آرام داشته باشید.

بسیاری از دوربین های مداربسته حساس به حرکت هستند و هنگام شناسایی حرکت ، هشدارهایی را در زمان واقعی ارسال می کنند ، بنابراین بلافاصله می دانید که آیا کسی قصد دارد بدون اجازه شما به ملک شما دسترسی پیدا کند یا نه  اما دوربین های عادی نمی توانند در تاریکی ببینند ، بنابراین آنها همیشه قادر به شناسایی حرکت نیستند

 

دوربین مداربسته دید در شب

 

دوربین های مدار بسته دید در شب چگونه کار می کنند؟

برای دیدن در شب ، بیشتر دوربین های مدار بسته از فناوری مادون قرمز (IR) استفاده می کنند. اگر به دوربین های مدار بسته با قابلیت دید در شب توجه کنید ، متوجه خواهید شد که آنها توسط تعدادی از LED های کوچک احاطه شده اند این ها در شب نور مادون قرمز ساطع می کنند که به دوربین اجازه می دهد حتی در تاریکی محض نیز بتوانند تصاویر را مانند روز ضبط نمایند

نور مادون قرمز برای چشم انسان نامرئی است ، به همین دلیل سارقین نمی توانند ببینند که دوربین مدار بسته فعال شده است. این امر به این دلیل است که نور مادون قرمز دارای طول موج طولانی تر و فرکانس پایین تر از نور مرئی است به طور کلی ، این بدان معناست که حتی اگر دوربین شما از نور ساطع می شود تا بتواند تصویری شفاف ایجاد کند

 

 

آیا دوربین های مدار بسته دید در شب  سیاه و سفید هستند؟

اکثر دوربین های مداربسته دید در شب  در طول شب به صورت سیاه و سفید کار می کنند ، و بسیاری از دوربین های امنیتی در طول تاریکی ساعت ها فیلتر یک چشمی را  استفاده می کنند. آنها در طول روز با رنگ کار می کنند ، اما وقتی سطح نور کاهش می یابد ، به فیلتر تک رنگ تغییر می کنند.

علاوه بر این ، بسته به مدل دقیق دوربین انتخاب شده  برخی از دوربین ها دارای “IR Cut Filter” هستند. هنگامی که این دوربین ها نور روز را تشخیص می دهند ، از فیلتر برای جلوگیری از تابش نور IR استفاده می کنند  که رنگ ها را دقیق نگه می دارد. سپس فیلتر به طور خودکار در شب جدا می شود.

دوربین های مادون قرمز نه تنها می توانند در شرایط تاریکی کامل مشاهده کنند بلکه می توانند از طریق دود ، گرد و غبار و مه نیز حرکت کنند و تصویری شفاف از خود نشان دهند. به علاوه  نصب آنها می تواند ارزان تر از آنچه تصور می کردید.

 

 

دوربین مداربسته دید در شب رنگی

دوربین مداربسته دید در شب رنگی یکی از به روز ترین دوربین هایی می باشد که امروزه در بازار موجود می باشد این دوربین ها که به استارلایت نیز معروف می باشند می توانند برای شما تصاویر در شب را همانند روز به صورت رنگی ذخیره و نمایش دهند . دوربین ها ی مداربسته استارلایت امروزه در بازار دارای انواع مختلفی می باشند که هر کدام از آنها نیز دارای قیمت های مختلفی می باشد . در دوربین های مداربسته دید در شب رنگی نوع جدیدی به چشم می خورد که دارای کیفیت بسیار بالاتری نیز می باشد که به دوربین مداربسته سوپر استارلایت معروف می باشند

 

دوربین مداربسته 

از کجا و چه زمانی باید از دوربین دید در شب استفاده کرد

دوربین دید در شب می تواند ابزاری عالی برای طیف گسترده ای از برنامه های مختلف باشد. مثلا:

  • گرفتن فیلم های حیات وحش –  نگاهی گرانبها از حیوانات شبانه خجالتی در نزدیکی  شما
  • محافظت از خانه یا مشاغل خود در شب یا وقتی که برای هر دوره زمانی از محل دور هستید –
  • دوربین های دید در شب می توانند حرکت را تشخیص دهند و به شما هشدار دهد بدون توجه به اینکه در کجای جهان هستید.
  •  دوربین های دید در شب می توانند به شما کمک کنند تا مدارک اساسی را برای متوقف کردن آن در مسیرهای خود جمع کنید.
  • با استفاده از این فناوری می توانید چهره ها ، پلاک های شماره و سایر جزئیات را تهیه کنید تا در اختیار مسئولان قرار بگیرید. جمع آوری انواع دیگر شواهد
  •  فعالیت های زیادی تحت پوشش تاریکی انجام می شود و دوربین های دید در شب می توانند به شما کمک کنند  چه خبر است این امر می تواند در موارد قانونی یا طلاق ، موارد تحقیق یا به سادگی  در اثبات ظن روزمره بسیار مفید باشد.
  • به نظر می رسد که به تعداد و دامنه برنامه های کاربردی این فناوری خارق العاده ختم نشده است ، و بسیار جالب خواهد بود که ببینیم سازندگان دستگاه نظارتی چه نوآوری های جدیدی را به مرحله بعد ارائه می دهند.


:: بازدید از این مطلب : 143
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عابدینی

یکی از اشکال دوربین مداربسته که بسیار نیز مورد استفاده قرار میگیرد دوربین مداربسته لامپی می باشد بله درست است شما صحیح شنیده اید دوربین مداربسته لامپی . خوب سوال اینجاست چرا این دوربین به دوربین مداربسته لامپی معروف شده است بهتر است بدانید این دوربین به دلیل اینکه شبیه به یک لامپ می باشد به این نام ، نامگذاری شده است البته در برخی از نمونه های این دوربین ها روشنایی شبیه به یک لامپ نیز موجود می باشد اما متاسفانه در بیشتر مدل ها این خاصیت یعنی روشن شدن دوربین وجود ندارد . این دوربین ها به نام هایی مختلفی در بازار شنیده می شود دوربین لامپی تنها یکی از نام های این دوربین ها می باشد شما ممن است این دوربین ها را با نام های دیگری از قبل دوربین مداربسته پانورما ، یا دوربین مداربسته ۳۶۰ درجه نیز بشنوید اما چیزی که وجود دارد این است که این دوربین های ۳۶۰ درجه دارای انواع اشکال مختلف می باشد که لامپی تنها یک بخش کوچک از این دوربین ها را شامل می شود

 

 

 

 

مزیت های دوربین مداربسته لامپی

۱٫نمای پانوراما ۳۶۰ درجه؛
۲٫ پشتیبانی از تشخیص حرکت.
۳٫ پیشرفته e-PTZ در فیلم اسپلیت.
۴٫ پشتیبانی از جریانهای چند H.264 همزمان؛
۵٫ برنامه های آیفون و آندروید برای مشاهده از راه دور در دسترس است.
۶٫ نرم افزار مشتری رایگان؛
۷٫ دسترسی هوشمند را بدون تنظیم IP از طریق روتر وصل کرده و بازی کنید.
۸٫ پشتیبانی از مرور صفحه بندی ، تور دور اتوماتیک
۹٫ پشتیبانی از بزرگنمایی دیجیتال در پیش نمایش و پخش.
۱۰٫ بسیار آسان برای بهره برداری و نصب.
۱۱ ، توجه: بدون رایانه پشتیبانی مک / بدون IE پشتیبانی ، نمای دیگر مرورگر Chrome پشتیبانی ۵G شبکه / روتر را پشتیبانی نمی کند. فقط از شبکه تلفن روتر ۲٫۴G / 4G پشتیبانی کنید.

 

توجه
این دوربین Wifi IP عمدتاً برای نظارت شخصی طراحی شده است ، چیپست و سنسور مخصوصاً برای استفاده از تلفن همراه بهینه شده اند. در بسیاری از موارد ، مانیتور کودک ، مراقبت از سالمندان ، مدیریت فروشگاه های کوچک و نظارت اتاق قابل استفاده است. سیستم دوربین ساده و کاربردی است. فقط کافی است دوربین را تنظیم کنید ، سپس می توانید از تلفن خود برای مشاهده از راه دور در هر مکانی که می خواهید استفاده کنید تا در دفتر ، شهر دیگر یا سایر کشورها نظارت داشته باشید. اگر برای مشاهده آسان ریموت به دنبال دوربین IP وای فای هستید ، این مناسب ترین محصول تاکنون است. نمای پانورامای ۳۶۰ درجه ، کل تصویر موجود در خانه را ببینید ، بدون چرخاندن دوربین ، بدون زاویه مرده مانیتور کنید. اگر در مورد این مشکل سؤالی دارید ، در انتهای صفحه سؤالات خود را برای مرجع خود دارید.
توجه: منبع تغذیه دوربین از سوئیچ پاور است ، برای استفاده از دوربین ، باید سوئیچ برق را روشن کنید. سوئیچ پاور را خاموش کنید ، دوربین خاموش می شود. در صورت امکان ، لطفاً دوربین را به سوئیچ برق استقلال متصل کنید.

 

مهمترین ویژگی های دوربین مداربسته لامپی

انتقال صدا دوطرفه

اگر نیازمند این می باشید که صدا را به صورت دو طرفی انتقال دهید با استفاده از این دوربین ها می توانید این کار را انجام دهید به عبارت دیگر دوربین های مداربسته لامپی دارای میکروفن هایی است که امکان تبادل صدا به صورت دو طرف را برقرار می کند این دوربین ها بیشتر در مراکز تجاری و مغازه ها برای انتقال صدا مورد استفاده قرار میگرد . شما با استفاده از نرم افزار ۳۸۰v  می توانید به دوبین متصل شوید و با استفاده از تصویری که شبیه به میکروفن می باشد انتقال تصویر را انجام دهید

دوربین مداربسته پرستار

دوربین مداربسته لامپی

 

دید در شب

اگر به دنبال یک دوربین برای دید در شب نیز می باشد این دوربین می تواند یک گذینه مناسب باشد این دوربین دارای رزولوش های مختلفی می باشد و شما بسته به نیاز خود می توانید دوربین مد نظر خود را با توجه به بوذدجه خود خریداری نمایید و نصب کنید . دید در شب این دوربین ها بسیار عالی می باشد و می تواند برای شما یک تصویر فوق العاده زیبا در شب را بگیرد.

 

 

نصب آسان

شاید برای آن دسته از افرادی که تا به الان دوربین نصب نکرده اند کمی نصب دوربین مداربسته مشکل باشد اما این دوربین ها بسیار آسان نصب می شود که در ادامه ما برای شما فیلم نصب این دوربین ها را قرار داده ایم . معمولا برای نصب این دوربین ها یک دفترچه قرار داده شده است که در این دفترجه روش نصب به صورت سریع آموزش داده شده است و کافی است این دفترچه را مطالعه نمایید و در مدت زمان اندکی دوربین ها را متصل نمایید

 

تصویر برداری به صورت ۳۶۰ درجه

اگر بخواهید از یک اتاق به صورت کامل تصویربرداری کنید با از چندین دوربین استفاده کنید که این عم می تواند هزینه زیادی را برای شما داشته باشد هم می تواند وقت زیادی را از شما بگیرد اما با استفاده از دوربین مداربسته لامپی می توانید به صورت سریع سیستم امنیتی ایجاد نمایید که بتواند تصویر ۳۶۰ درجه را به شما ارائه دهد.

 

دوربین مداربسته چشم ماهی

قابلیت ذخیره سازی تصاویر روی کارت حافظه

برخلاف سایر دوربین های مداربسته شما می توانید برای ذخیره فیلم های این دوربین ها از یک کارت حافظه کوچک که برای گوشی ها نیز استفاده می شود استفاده کنید حافظه ای که دوربین مداربسته لامپی می تواند ساپورت نمایید تا ۱۲۸ گیگابات می باشد . البته این دوربین ها دارای یک حافظه کلود نیز می باشد که می تواند تا چندین گیگ را در خود ذخیره کند

 

 

معایب دوربین مداربسته لامپی

  • معمولا نصبت به دوربین های دیگر دارای عمر کمتری می باشد
  • با توجه به اینکه از اینترنت برای انتقال تصویر روی گوشی استفاده می کنند ممکن است در برخی از موارد دچار قطعی شوند
  • در برخی از دوربین ها مشاهده شده است کیفیت به شدت بعد از مدتی کاهش پیدا می کند
  • معمولا برخی از شرکت ها این دوربین ها را گارانتی نمی کنند

 

 



:: بازدید از این مطلب : 125
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عابدینی

برای نصب دوربین مداربسته شما نیاز به این دارید که یکسری از اتصالات را برای انتقال تصویر ، انتقال صدا و همچنین برق انجام دهید . ما در این پست آموزشی قصد داریم شما را با انواع فش دوربین مداربسته آشنا کنیم تا شما بتوانید در زمان نصب دوربین ها از آنها به شیوه مناسب و در جای خود استفاده نمایید . در صورتی که به این مقاله علاقمند می باشید می توانید تا انتهای این بخش همراه ما باشید

 

 

 

فیش BNC دوربین مداربسته

بی شک یکی از پر استفاده ترین فیش های مو رد استفاده در دوربین مداربسته همین فیش می باشد . فیش دوربین مداربسته BNC  برای کابل دوربین مداربسته کواکسیال مورد استفاده قرار میگیرد هر کابل کواکسیال برای ایجاد اتصال به دو فیش BNC  نیاز دارد که یکی از آنها به دوربین و یکی دیگر به پشت DVR متصل می شود و وظیفه آن انتقال تصویر می باشد

فیش BNC

 

 

 

فیش برق دوربین مداربسته

یکی دیگر از فیش های پر استفاده در دوربین مداربسته  ، فیش برق دوربین مداربسته می باشد این فیش در کنار فیش BNC  برای انتقال برق به دوربین ، به دوربین ها متصل می شود  . برای هر دوربین مداربسته شما نیاز به یک فیش برق نیاز دارید که اگر با این متد محاسبه کنیم به ازای هر دو فیش BNC  شما نیازمند یک فیش برق می باشید

 

فیش برق دوربین مداربسته

 

 

فیش صدا دوربین مداربسته

فیش AV  یا همان فیش صدا دوربین مداربسته نیز یکی دیگر از فیش هعای دوربین های مداربسته می باشد که برای انتقال صدا مورد استفاده قرار میگیرد  به خاطر داشته باشید اگر شما بخواهید صدای میکروفون های دوربین مداربسته را انتقال دهید نیاز به این دارد که از این فیش ها استفاده نمایید این فیش ها به ازای هر میکروفن یک عدد مورد استفاده قرار میگیرد و در طرف نصب کابل به دستگاه ضبط کننده است .

 

 

دستگاه دی وی آر

 

فیش BNC کوییک

این فیش یک فیش بی ان سی می باشد و این قابلیت را دارید که بدون نیاز به پیچ گوشتی و آچار پرس کابل را به خود اتصال دهد . مورد استفاده این فیش ها برای مواردی می باشد که شما به یک اتصال
BNC نیاز دارید اما آچار و پیچ گوشتی ندارید

 

 

 

سوکت اتصال دوربین مداربسته شبکه ای

اگر شما از دوربین مداربسته تحت شبکه استفاده نمایید از این سوکت نیازمندید . این سوکت ها با استفاده از آچار سوکت شبکه قابل اتصال می باشند . سوکت شبکه برای اتصال نیازمند یک آچار و همچنین رعایت یکسری از قوانین می باشد و به سادگی اتصال فیش BNC نمی باشید



:: بازدید از این مطلب : 121
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عابدینی

معرفی دوربین مداربسته هایک ویژن

دوربین مداربسته Hikvision به عنوان یکی از تأمین کنندگان پیشرو در جهان  در صنعت تجهیزات نظارتی و تصویری خود را در صدر صنعت فناوری CCTV قرار داده است.

رویکرد نوآورانه هایک ویژن  در ایجاد محصولات نظارتی  آنها را به عنوان یک انتخاب اصلی  برای بسیاری ایجاد امنیت در اماکن ، از جمله خرده فروشی ، امور مالی ، آموزش ، دولتی و مسکونی تبدیل کرده است و با توجه به اینکه این فناوری دارای  کیفیت بالا می باشد و همچنین مقرون به صرفه تر می باشد می تواند یک انتخاب برای بالا بردن سطح امنیتی مکان مورد نظر شما که نیازمند تجهیزات امنیتی می باشد باشد.

 

دوربین مداربسته هایک ویژن

دوربین مدار بسته هایک ویژن چیست؟

شرکت چینی Hikvision در سال ۲۰۰۱ تأسیس شد و از آن زمان به عنوان تولید کننده پیشرو در راه حل های نوآورانه دوربین مدار بسته خود را معرفی کرده است. Hikvision طیف گسترده ای از دوربین های مدار بسته و تجهیزات امنیتی را  از جمله دوربین های IP ، دوربین های آنالوگ HD ، نرم افزار مدیریت و آنالیز ، سیستم های هشدار و بسیاری دیگر از تجهیزات نظارتی را تولید می کند.

دوربین مداربسته IP آینده دوربین های مداربسته هستند این دوربین ها با تبدیل تصاویر دریافت شده و ورودی صوتی و تبدیل آها به داده هایی است که می توانند از طریق یک اتصال اینترنتی امن منتقل شوند. Hikvision طیف وسیعی از این دوربین های IP هوشمند را ارائه می دهد که می تواند بانرم افزار تحلیلی داخلی کار کند

آنچه باعث برجسته شدن Hikvision می شود ، تعهد آنها به تحقیق و توسعه است و ۸٪ از درآمد سالانه آنها را برای این منظور صرف می شود.

دوربین مداربسته داهوا

 

مزایای دوربین مدار بسته Hikvision چیست؟

  1. انتخاب

دوربین مدار بسته هایک ویژن انتخاب گسترده ای در اختیار مشتریان خود در طیف وسیعی از ویژگی ها از جمله کیفیت تصویر ، طراحی دوربین و قیمت قرار می دهد. این بدان معنی است که تجهیزات Hikvision به راحتی می توانند متناسب با بودجه و نیازهای شما تنظیم شوند و شما را با داشتن یک سیستم امنیتی متناسب با مشاغل شما معرفی کند

 

  1. لنزها

لنز دوربین مداربسته  Hikvision IP از پوشش گسترده تری برخوردار هستند ، بنابراین گرچه آنها نسبت به دوربین های مداربسته استاندارد گران تر هستند اما شما  برای پوشاندن همان ناحیه باید کمتر از آنها خریداری کنید.

 

دوربین مداربسته سونی

  1. تحلیلی

بیشتر سیستم های دوربین مدار بسته IP Hikvision با توانایی تجزیه و تحلیل وارد می شوند این بدین معنا می باشد که نیازی به سرمایه گذاری اضافی در نرم افزار آنالیتیکس ندارید.

 

  1. قطعنامه

اغلب در مورد دوربین های IP Hikvision با توجه به میزان بیشتر مگاپیکسل می توان وضوح بهتری از تصویر بدست آورد. این همچنین به شما امکان می دهد هنگام بزرگنمایی فیلم های از پیش ضبط شده خود وضوح بالاتری را دریافت نمایید

 

  1. استفاده آسان

اگر اهل فن آوری کافی نیستید دوربین های Hikvision می توانند برای شما ایده آل باشند زیرا استفاده و درک آنها آسان است.

 

  1. قابل گسترش است

سیستم های Hikvision قابل ارتقاء هستند که برای آینده مفید است. اگر در ابتدا فقط می توانید تعداد مشخصی از دوربین را نصب نمایید همیشه باید گزینه ای را در نظر بگیرید که باید تجارت شما همیشه گسترش یابد یا به امنیت بیشتری احتیاج داشته باشد.

 

  1. نصب ساده

به طور کلی محصولات Hikvision نصب ساده ای دارند این به معنی است که سیستم امنیتی جدید شما می تواند به هیچ وجه در هیچ زمان عملی و فعال نباشد.

 

 

خرید دوربین مداربسته هایک ویژن

اگر به دنبال متخصصان باتجربه ای برای نصب دوربین مداربسته با برندهایک ویژن  هستیددر این صورت تیم یوتا الکترونیک در زمینه می تواند به شما کمک کند. ما محصولات متنوعی از این برند  از جمله دوربین ، لوازم جانبی ، ضبط و رمزگشایی را در اختیار شما قرار می دهیم.

بیش از ۱۰ سال است که کارشناسان ما تجهیزات امنیتی را برای تأمین امنیت  خانه یا محل های شما تهیه نصب و نگهداری می کنند. برای اطلاع بیشتر در مورد محصولات و خدمات ما ، امروز با مشاوران ما در تماس باشید.

 

دوربین مداربسته تحت شبکه

قیمت دوربین مداربسته هایک ویژن

لیست قیمت دوربین مداربسته هایک ویژن با توجه به به تنوع بالای محصولات متفاوت می باشد این بدین معنا می باشد شما با در نظر گرفتن شرایط محیط و بودجه خود می توانید دوربین مناسب را انتخاب نمایید . با توجه به نوسانات قیمت ارز از قرار دادن لیست قیمت محصولات هایک ویژن در وب سایت معذورم می باشد شما در صورت نیاز به لیست قیمت دوربین مداربسته هایک ویژن می توانید با شماره های مندرج در وب سایت با ما در تماس باشید تا همکاران ما اطلاعات کامل در کنار لیست قیمت این دوربین ها را در اختیار شما قرار دهند



:: بازدید از این مطلب : 151
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عابدینی

 

آداپتور دوربین مداربسته چیست

هر وسیله الکترونیکی برای روشن شدن و انجام هدف خود نیاز به یک منبع انرژی دارد که می تواند از راه های مختلفی آن را دریافت نماید . دوربین مداربسته نیز برای این کار از منبع تغذیه دوربین مداربسته استفاده می کند

لوازم جانبی دوربین مداربسته

چگونه یک منبع تغذیه خوب را برای دوربین مدار بسته خود انتخاب کنید

برای اتصال دوربین های مدار بسته استفاده از آداپتور  با ولتاژ و جریان مناسب نیاز می باشد در این مقاله یاد می گیرید که چگونه منبع تغذیه دوربین مداربسته صحیح را برای دوربین  های خود انتخاب کنید در صورتی که نیاز به این مقاله دارید می توانید تا انتها با ما همراه شوید و در صورتی که نیازمند سوال نیز بودید در انتهای همین سوال خود را پرسیده و در مدت زمان اندکی منتظر پاسخگویی کارشناسان ما باشید

پاور دوربین مداربسته

در اکثر نصب های مدرن با دوربین های  مداربسته آنالوگ، منبع تغذیه متمرکز بود  و برق را به کلیه دوربین های نصب شده توزیع می کرد

نصب پاور دوربین مداربسته بسیار ساده است زیرا بر روی هر یک از اتصالات  برچسبی وجود دارد ، منبع تغذیه دوربین مداربسته باید با استفاده از یک  کانکتور به یک پریز برق وصل شود و کانکتورهای مثبت و منفی به دوربین ها وصل شوند

اداپتور دوربین مداربسته

توصیه می شود برای جلوگیری از بروز مشکلات  از منبع تغذیه با ۸۰٪ حداکثر ظرفیت آن استفاده کنید. هنگامی که سیستم روشن است ، یک جریان اوج اولیه وجود دارد که اگر خیلی نزدیک به ظرفیت کامل باشد می تواند منبع را به خطر اندازد.

برای یک پروژه دوربین مدار بسته  لازم است بدانید که هر دوربین چه میزان جریان (آمپر) استفاده می کند تا بتوانید یک منبع تغذیه مناسب استفاده کنید.این اطلاعات در برچسب دوربین یا در دفترچه راهنمای نصب است ، در بعضی موارد به جای جریان اطلاعات توان را در W (وات) پیدا می کنیم ، بنابراین فقط نباز است تبدیل را از طریق یک محاسبه ساده انجام دهید.

در زیر مثالی از یک دوربین را نشان می دهد که قدرت در وات و ولتاژ (V) را نشان می دهد ، از آنجا می توانیم محاسبه کنیم  جریان چه میزان می باشد

 

 

اکنون که می دانیم برای یک دوربین چقدر جریان لازم است کافی است همین کار را برای سایرین نیز انجام دهید تا بتوانید میزان مناسب استفاده از آداپتور دوربین که ۸۰ درصد ظرفیت استفاده کنید

پایه دوربین مداربسته

 

خرید آداپتور دوربین مداربسته

فرض کنید ما ۱۶ دوربین داریم که در به یک DVR نصب می شوند و با فرض اینکه منبع تغذیه دوربین مداربسته فقط برای  دوربین ها استفاده می شود محاسبات زیر می تواند برای انتخاب پاور مناسب کمک کننده باشد

داشتن یک منبع تغذیه ۷A برای یک پروژه ۱۶ دوربین ضروری است

 

کابل دوربین مداربسته



:: بازدید از این مطلب : 138
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عابدینی

دوربین مداربسته با قابلیت ضبط صدا

دوربین های مداربسته ضبط صدا یا میکروفون داخلی بر روی دوربین دارد یا  از یک کانکتور ورودی صوتی برای اتصال میکروفون استفاده می کند. صرف نظر از اینکه میکروفن داخلی یا خارجی است  میکروفنهای دوربین مداربسته به اندازه کافی حساس هستند که هنگام قرار گرفتن در یک اتاق آرام  صداهای موجود را از شعاع ۴۰ft برداشت کنید. اگرچه نتایج براساس سر و صدای محیط متفاوت است اما این دوربین های امنیتی یک روش عالی برای ضبط صدا و فیلم می باشند.

 

انتخاب دوربین برای سیستم دوربین امنیتی به این بستگی دارد که آیا به دوربین آنالوگ ، دوربین HDCVI یا دوربین IP احتیاج دارید. دوربین های مدار بسته با میکروفن های داخلی امکان ساده ترین اتصال را به ضبط ویدیو امنیتی می دهند. دوربین های HDCVI به کابل با اتصال صوتی احتیاج ندارند در این دوربین ها سیگنال صوتی با سیگنال ویدیویی ترکیب شده است. شما به سادگی به یک کابل HD Siamese یا یک رول RG59 Coax می توانید این قابلیت را اضافه نمایید . همچنین برای دوربین های IP با ضبظ صدا ، سیگنال های صوتی / تصویری  از طریق یک کابل شبکه حمل می شوند. برای دوربین های آنالوگ توصیه می کنیم از کابلهای برق ۵۰ft Audio Video یا کابلهای برق ۱۵۰ صوتی صوتی استفاده کنید که نصب کابل دوربین را ساده می کند زیرا این کابل حاوی کانکتورهای صوتی ، تصویری و DC است.

 

فروشگاه اینترنتی دوربین مداربسته

 

میکروفن دوربین مداربسته

میکروفن دوربین مداربسته

میکروفن دوربین مداربسته دارای انواع مختلف می باشد یکی از انواع میکروفن دوربین مداربسته که دارای مورد استفاده بسیار زیادی می باشد و احتمالا شما نیز این نوع از میکروفن را دیده اید میکروفن های گولفی می باشد که در کنار این نوع از دوربین ها با یک کابل قرار میگرند و قادر می باشند صدای محیطی را جذب و در اختیار دستگاه ضبط کننده قرار دهند پ

 

دوربین مداربسته وای فای

دوربین مدار بسته ضبط صدا که دارای قابلیت ضبط صدا می باشند بسیار گران می باشند ، به همین دلیل اکثر دوربین های مدار بسته فاقد میکروفون هستند – این به پایین آمدن هزینه های تولید کمک می کند. ضبط مکالمات بدون رضایت در محیط کار غیر اخلاقی و غیرقانونی است و باعث نقض حریم خصوصی افراد می شود

 

آیا می توانم از ضبط های صوتی در محیط کار برای محافظت از شرکت و افراد آن استفاده کنم؟

پاسخ: در مکان هایی مانند مرکز مکالمه ، ضبط های صوتی معمولاً برای اهداف آموزشی استفاده می شوند اما صدای دوربین مدار بسته می تواند برای کارمندان احساس مزاحمت کند مگر اینکه از آن برای نفع آنها و شرکت استفاده شود.

دوربین مداربسته hd

ضبط صدا و دوربین مدار بسته در خانه اساساً به شما بستگی دارد و در اینجا ، قانون بسیار محدودتر است زیرا این متعلق به شما و حریم شخصی شما و حقوق شما است. دوربین های مداربسته ضبط صدا ممکن است در خانه نصب شوند تا هنگام تعطیلات که به مسافرت می روید برای آرامش کامل از آن استفاده کنید. اگر دوربین ها همیشه در جریان هستند ، مهم است که با خانواده و دوستانی که وارد خانه می شوند صحبت کنید تا آنها را از این امر آگاه کنید. در حالت ایده آل ، دوربین مدار بسته صوتی بهترین ایده برای  استفاده در هنگام دور بودن  از منزل است ،



:: بازدید از این مطلب : 122
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عابدینی

دوربین مداربسته  PTZچیست؟

دوربین هایی PTZ  مخفف pan, tilt, and zoom  و به معنی دوربینی با قابلیت های جابجایی ، شیب و زوم (PTZ)  می باشد که به شما امکان می دهند مناطق بزرگتری را که  نیاز به چندن دوربین دارد را با یک دوربین تحت نظر بگیرید . این دوربین ها در ایران و در بسیاری از موارد به دوربین های اسپید دام  نیز معروف می باشند

دوربین مداربسته اسپید دام

 

نحوه کار دوربین های PTZ

دوربین های PTZ دارای قطعات مکانیکی هستند که امکان حرکت دوربین و لنزها را دارند. بعضی از این دوربینها می توانند موقعیت هایی که از پیش تعیین شده است را با استفاده از برنامه های خود شناسایی و براساس آنها حرکت کنند .ممکن است سایر دوربین ها یا نرم افزارهای PTZ به دوربین اجازه دهند تا هنگام شناسایی عملکرد به طور خودکار حرکت

 

 

 

 

دامنه حرکت دوربین مداربسته اسپید دام

دامنه حرکت بین دوربین ها متفاوت خواهد بود. در دوربین های دارای ۳۶۰ تابه می توانید دوربین را به صورت دایره ای کامل چرخانده و از ایجاد نقاط کور اطراف آن جلوگیری کرد.در دوربین های  ۱۸۰ درجه ای ، به دوربین اجازه می دهد تا مستقیم ، زیر و بالای موقعیت خود را ببیند..

 

بسته به مدل دوربین مداربسته اسپید دام ، دوربین ها می توانند در هر جایی بین صفر شیب کامل ۳۶۰ درجه و شیب ۱۸۰ درجه حرکت کنند. در حالیکه دامنه حرکتی کمتری ممکن است کار کند ، توصیه می شود شیب دوربین را حداکثر انتخاب نمایید چرا که  دوربین های  شما از انعطاف پذیری بیشتری برخوردار خواهند بود. برخی از دوربین ها همچنین دارای دیجیتال و شیب دیجیتال هستند و به شما امکان می دهند ویدیو را پس از ثبت ضبط کنید.

 

در مداربسته اسپید دام دو نوع زوم وجود دارد. بزرگنمایی نوری به معنای لنز دوربین برای بزرگنمایی از نظر جسمی است و با نزدیک تر شدن منطقه مورد نظر که جسم موجود می باشد لنز بزرگ می شود ، بزرگنمایی نوری کیفیت تصویر را حفظ می کند ، بنابراین دوربین می تواند به ضبط ویدیوی واضح ادامه دهد. بزرگنمایی دیجیتال ، گزینه جایگزینی برای بزرگنمایی نوری می باشدکه  به شما امکان می دهد تا بعد از ثبت ویدیو  منطقه مورد نظر را بزرگنمایی کنید. از آنجا که بزرگنمایی دیجیتال به سادگی یک تصویر موجود را بزرگ می کند

دوربین مداربسته گردان

 

دوربین مداربسته دام

 

چگونه دوربین های PTZ می توانند به شما کمک کنند

از آنجا که دوربین های PTZ می توانند به طور خودکار در پاسخ به فعالیت یا برنامه های از پیش تنظیم شده حرکت کنند می تواند به شما برای کاهش تعداد دوربین ها و حجم سیم کشی کمک کند چرا که این دوربین ها همانگونه که گفته شد می توانند حرکت کنند و جسم مشکوک را ضبط نمایند در صورتی که اگر شما بخواهید یک منطقه را مورد پوشش دوربین قرار دهید نیاز است از چندین دوربین ثابت استفاده نمایید

مناطق گسترده ای با نقاط دیدنی فراوان وجود دارد ، بنابراین دوربین می تواند برای نظارت بر همه آنها در ایستگاه های نگهبانی حرکت کند ، جایی که پرسنل امنیتی می توانند دوربین ها را به محض دیدن فعالیت مشکوک بخشی از سیستم نظارت کلی ، همراه با دوربین های ثابت ، تابه ، کج یا زوم کنند. – دوربین PTZ می تواند فعالیت ها را دنبال کند ، در حالی که یک دوربین ثابت می تواند عکس های مفصلی بگیرد

هنگام نصب دوربین های PTZ به عنوان بخشی از سیستم نظارت ، فاکتورهای مهمی باید مورد توجه قرار گیرد. دوربین های PTZ باید جزئی از سیستم کلی شما باشند ، بنابراین از خود بپرسید:

 

دوربین مدابسته بولت

دوربین های PTZ توسط خیلی از برند های معروف نظیر هایک ویژن و داهوا ساخته می شوند

 

دوربین مداربسته داهوا

 

دوربین مداربسته هایک ویژن



:: بازدید از این مطلب : 130
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عابدینی

درب ضد سرقت فلزی از شایعات تا واقعیت

یکی از مهم ترین باورهای غلطی که امروزه در افکار عمومی در رابطه با درب های ضد سرقت ایجاد شده است ، این موضوع است که درب ضد سرقت فلزی از درب ضد سرقت با روکش های چوب طبیعی و دیگر روکش ها قوی تر بوده و میزان امنیت را افزایش می دهد.اما در شرکت دُرناب یک بار برای همیشه سعی داریم این باور غلط را از ذهن شما عزیزان  پاک کنیم.

قراره در این متن چه اطلاعاتی کسب کنید؟

  • درب ضد سرقت فلزی یا درب ضد سرقت چوبی ؟
  • چرا درب ضد سرقت فلزی؟
  • چرا باید از شرکت دُرناب خرید کرد؟
  • رنگ های درب ضد سرقت فلزی چند نوع است؟
  • ابعاد درب ضد سرقت فلزی چگونه است؟
  • قیمت درب ضد سرقت فلزی در چه کلاس قیمتی قرار میگیره؟
  • مراحل نصب یک درب ضدسرقت معمولا چه قدر زمان می برد؟

 

 

درب ضد سرقت فلزی یا درب ضد سرقت چوبی ؟

یکی از دلایلی که درب ضد سرقت فلزی نسبت به انواع دیگر درب ها ایمن تر است این موضوع است که ، شما با دیدن این درب در اولین نگاه روکش فلزی آن را می بینید.اما در رابطه با درب ضد سرقت چوبی و دیگر انواع درب ها هم این ، ویژگی وجود لایه مقاوم فلزی وجود دارد اما با چشم دیده نمی شود.اما اگر درب ضد سرقت فلزی با دیگر انواع درب مشابه است چرا باید درب ضد سرقت فلزی اننخاب کرد؟

 

چرا درب ضد سرقت فلزی؟

از مهم ترین مزیت های درب ضد سرقت فلزی می توان به این موضوع اشاره کرد که این درب ها به دلیل روکش فلزی آن ها در مقابل خورشید، ، باد و باران،گرد وغبار و مواردی از این قبیل ، از مقاومت قابل توجهی برخوردارند ؛ به همین علت ، درب ضد سرقت فلزی یکی از مهم ترین انتخاب ها ،برای فضاهای بیرونی و مناطقی است که از ویژگی های جوی به خصوصی برخوردار هستند.

 

درضدسرقت فلزی به دلیل آن که علاوه بر لایه ی آهنی استراکچر درب ها ، از روکش آهنی نیز استفاده شده است از مقاومت و امنیت بسیار بالایی برخوردار هستند.اما این تعریف به این معنی نیست که درب ضد سرقت فلزی بهترین درب موجود در بازار است چرا که شما در حال بررسی سایت دُرناب هستید و در شرکت ما روکش آهنی یا چوبی تاثیری در میزان امنیت شما ایجاد نمیکنه.

سوال خوبیه ، مگه درب های ما دارای چه ویژگی هستند؟ با ما همراه باشید تا بیشتر بهتون توضیح بدیم.

 

 

دُرناب ، متفاوت در انتخاب

گروه درب  های ضد سرقت دُرناب برخلاف دیگر سایت ها و فروشگاه های این صنعت که تنها به زیبایی و جلوه ی کارهاشون میپردازان،نگاه تخصصی تری نسبت به تولید درب ها ایجاد کرده و همین موضوع سبب این میشه که درب ضد سرقت فلزی با درب ضد سرقت دیگر روکش ها ، در شرکت ما هیچ تفاوتی نمیکنه.

چهارچوب درب های ضد سرقت دُرناب :

 

همان طور که مشخص است هر چه ضخامت درب های ضد سرقت بیشتر باشد میزان دیلم خور بودن آن ها کاهش یافته و امنیت درب ها افزایش می یابد.ضخامت چهارچوب درب های ارزان قیمت بازار زیر ۱ میلی متر ، درب های در حد قیمت متوسط ۱.۲۵ میلی متر و بیش ترین ضخامت درب های ترک و درجه یک ایرانی موجود در بازار ۱.۵ میلی متر است ؛ اما در شرکت دُرناب به دلیل افزایش امنیت و رضایت مشتریان ، ضخامت چهار چوب تمام درب های ضد سرقت دُرناب به اندازه ۲ میلی متر تولید می شود ؛ چرا که می توان گفت این ضخامت تقریبا دیلم خور بودن درب را به صفر می رساند.

 

آهن کشی داخل درب ها(استراکچر):

آهن کشی داخل درب های دُرناب بر خلاف درب های ضد سرقت موجود در بازار که تنها از یک ورق فلزی و چند قوطی آهن با ضخامت کم تولید میشه ، از بک ورق پانچ سرتاسری و قوطی های آهن با ضخامت دو میلی متر ، که ضخامت بسیار بالایی برا ی درب های ضدسرقت است تولید می شود.

استراکچر درب های بازار:

نمونه درب بی کیفیت سرقت شده با استراکچر ساده موجود در بازار:

 

استراکچر درب های دُرناب:

 

تزریق فوم پلی یورتان:

در شرکت دُرناب بعد از تولید ورق پانچ و قوطی های آهن دو میلی متری و قرار دادن اون در چارچوب های خاص شرکت، نوبت به انجام مرحله آخر تولید استراکچر درب های دُرناب میرسه و اونم توزیع فوم پلی یورتان شرکت ماست.

تزریق این فوم به این صورت است که روکش درب فلزی و یا هر کدام از انواع روکش ، روی استراکچر نصب میشه ، سپس درب به صورت افقی در دستگاه مخصوصش قرار میگیره.

بعد از قرار گرفتن در دستگاه ، توسط محفظه ای که در پایین درب شکل گرفته است این فوم مایع داخل درب تزریق میشه و بعد از تزریق اون محفظه به صورت کامل بسته میشه.

بعد از یک استراحت حدود ۲۰ الی ۳۰ دقیقه ای ، فوم پلی یورتان مثل یک سنگ سفت و سخت میشه و تولید درب ضد سرقت فلزی شما به پایان میرسه و نوبت به نصب اون میرسه.

 

رنگ های درب ضد سرقت فلزی چند نوع است؟

درب ضد سرقت شما به رنگ آهنی درب محدود نمیشه و شما خریدار محترم برای انتخاب رنگ دربتون محدود نیستید.

پس شما میتوانید براساس محیط و فضای خودتون رنگ درب ضد سرقت فلزی رو انتخاب کنیید.همین موضوعاته که شعار دُرناب رو به حقیقت تبدیل میکنه.اگر هنوز شعار ما رو نمیدونید ازتون میخوام که بالای منو سایت مون رو یه نگاهی بندازید.

 

ابعاد درب ضد سرقت فلزی چگونه است؟

به طوری کلی در درب های ضد سرقت هر چه ابعاد شما از ابعاد استاندارد درب افزایش پیداکند ، قیمت آن نیز افزایش پیدا می کند.

سایز استاندارد درب های شرکت دُرناب و اکثر فروشگاه ها و سایت های درب ضد سرقت ،در ارتفاع ، به ۲۱۰ سانتی متر و در عرض،به ۱۰۵ سانتی متر محدود می شوند..

نکته ی قابل توجه در رابطه با ابعاد درب های ضد سرقت شرکت دُرناب ، این است که شما هیج گونه محدودیتی در سفارش درب ضد سرقت خارج از ابعاد استاندارد نداشته و میتوانید درضدسرقت خود را با ابعاد دلخواهتان سفارش دهید.

 

 

قیمت درب ضد سرقت فلزی در چه کلاس قیمتی قرار میگیره؟

درضدسرقت فلزی به دلیل ساده بودن و نداشتن روکش های متنوع و طرح دار ، در کلاس قیمتی ارزان درب ضد سرقت قرار میگیره.

کلاس قیمتی ارزان به این معنا نیست که درب ضد سرقت فلزی از کیفیت نا مناسب و پایینی بر خورداره و ضرب المثل هیچ گرونی بی حکمت نیست ، هیچ ارزونی بی علت ، در این رابطه صدق نمیکنه و جای هیچ نگرانی وجود نداره.

 

مراحل نصب یک درب ضدسرقت معمولا چه قدر زمان می برد؟

مراحل نصب و سرعت کار، اهمیت زیادی در کیفیت کار دارد. نصب درب ضد سرقت فلزی بی کیفیت بسیار سریع انجام میشه، چرا که دقت زیادی برای نصب آن نیاز نیست.

ولی درب ضد سرقت با کیفیت نیاز به نصابان ماهری داره که با دقت و حوصله زیاد، نصب و تنظیمات درب را انجام بدن. البته لازم به ذکره که نصب درب ضد سرقت فلزی با کیفیت دُرناب هم به طور معمول بیش‌تر از ۲ ساعت زمان نخواهد برد.

پس جای هیچ نگرانی برای از دست دادن زمانتون نداشته باشید و با خیال راحت به انتخاب طرح و رنگ درب ضد سرقت فلزی خودتون فکر کنید.

 

به پایان آمد این دفتر،حکایت همچنان باقیست!

از این که چشماتونو خسته کردید و تا اینجا با ما همراه بودید ازتون صمیمانه سپاس گذاریم.در محتوای امروزمون تلاش کردیم که تمام اطلاعات مفید و کاربردی در رابطه با درب ضد سرقت فلزی رو در اختیارتون قرار بدیم.

بعد از خواندن این محتوا قطعا سوالات زیادی در رابطه با قیمت درب ضد سرق فلزی ، نوع نصب ، رنگ و طرح های اون در ذهنتون ایجاد میشه ، اما جای هیچ نگرانی نیست ؛ همین الان روی لینک سبز رنگ  “مشاور آنلاین دُرناب در واتساپ هستم” کلیک کن و با ما در ارتباط باش.

ما کنارتونیم.

دُرناب ، متفاوت در انتخاب..



:: بازدید از این مطلب : 136
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عابدینی

بالا تر از سیاهی هم ، رنگی هست

در محتوای امروزمون قصد داریم راجع به دربی صحبت کنیم که خیلی از شماها فکر می کنید که ، دربی هست که بسیار
محدوده و نمیشه به راحتی اون رو پیدا کرد ، و اگر هم بتونید اون رو پیدا کنید با ابعاد مورد نظر شما همخوانی نداره.
پس بعد از خوندن این مطلب دیگه لازم نیست تک تک فروشگاه های درب ضد سرقت رو بگردید تا درب ضد سرقت سفید
متناسب با سلیقه و ابعادتون پیدا کنید.

درب ضد سرقت سفید رنگ

رنگ سفید فقط برای یخچال نیست!

شما برای پیدا کردن و سفارش درب ضد سرقت سفید در شرکت ُدرناب هیچ گونه محدودیتی ندارید.
گروه درب های ضد سرقت ُدرناب با شعار ُدرناب ، متفاوت در انتخاب غیر ممکن های شمارو در انتخاب درب ضد سرقت
سفید ممکن میکنه.
روکش در ضد سرقت سفید به دو صورت وجود داره ؛ روکش MDF با رنگ پوششی سفید و روکش PVC سفید ، که روکش
PVC به دو نوع ساده و رگه دار تقسی میشه.

یه رو سفید بدم ، یا دو رو!

همون طور که اشاره کردیم شما در انتخاب درب ضد سرقت سفید هیچ محدودیتی ندارید.
شاید شما دوست داشته باشید فقط سمتی از درب تون که داخل خونتونه رو سفید کنید تا با رنگ دیوار و یا کاغذ دیواری
تون همخونی داشته باشه ، و طرف دیگش رنگ دیگه ای باشه تا از واحد های دیگه آپارتمان تون متمایز نشه.

 

هر مشتری ، یک طراح !

انتخاب های شما و سفارش هاتون به اینجا محدود نمیشه که فقط روکش یک سمت سفید و سمت دیگه متفاوت باشه.
شما در ُدرناب میتونید درب ضد سرقت سفید با طرح دلخواه خودتون رو داشته باشید.
طرح دلخواه یعنی این که شما دوست دارید از بالا تا وسط درب تون سفید باشه و قسمت پایینی اون شیشه یا چوب با یک
رنگ دیگه کار بشه.
باورش سخته اما در ُدرناب که یک شرکت کاملا ایرانیه شما میتونید چوب و شیشه ضد سرقت رو در کنار هم داشته باشید.
پس هر مشتری ، یک طراح یعنی به تعداد آدم ها ، طرح های مختلفی برای درب ضد سرقت وجود داره پس همین الان به
طرحی که دوس داری برای درب خونه یا محلت کارت سفارش بدی فکر کن.

جا از شما ، در از ما!

حالا شما شاید بخواید که یک در ضد سرقت سفید رو برای درب لابی و یا ورودی ساختمون و یا ویلاتون انتخاب کنید و فکر
کنید که شاید بعد از مدتی رنگ اون کمرنگ بشه و یا خراب بشه.
باید بهتون بگیم که سری door outُ درناب مخصوص شماست.
در این سری از درب های شرکت ُدرناب به دلیل متریال و یراق آلات استفاده شده ، این نگرانی شما کاملا از بین میره و ما
این اطمینان رو به شما میدیم که هیچ تغییری در رنگ درب ها ، پوسیدگی و خرابی مشاهده نخواهید کرد و درب شما مثل
روز اولش میمونه.

هم خدا ، هم خرما !

یکی از چیزهایی که تو درب ضد سرقت سفید خیلی مهمه ، چهارچوبه.
اگر شما بعد از کلی گشت و گذار توی بازار درب ضد سرقت بتونید اون چیزی رو که می خواستید پیدا کنید ، میبینید که
چهارچوب اون مثل تمام درب های دیگه رنگ آهنیه و این تضاد واقعا توی چشمه و هیچ کاریش هم نمیشه کرد.

سلام ُدرناب!

خب یکم قبل تر بهتون گفتم که چهارچوب آهنی رو هیچ کاری نمیشه کرد. اما الان بهتون میگم که میشه ، خیلیم قشنگ
میشه اگر ُدرناب رو بشناسید پس سلام ُدرناب.
در شرکت ُدرناب چهارچوب درب ها هم براساس سلیقه شما امکان تغییر رنگ داره. سفید ، آبی و هر رنگی که شما نیاز دارید.
رنگ چهارچوب درب های ما از رنگ الکترواستاتیک کوره ای و به هیچ عنوان رنگش تغییر نمیکنه.
پس نگرانی برای از بین رفتن رنگ چهارچوب خاصتونم نداشته باشید.

مشکل که یکی ، دوتا نیست!

بعد از حل شدن این موضوع که شما هیچ محدودیتی در رنگ و طرح درب تون ندارید ، بهتره که بدونید گروه درب های ضد
سرقت ُدرناب فقط در تولید روکش و طرح درب متفاوت عمل نمیکنه و در تولید ساختار و استراکچر هم با دیگر شرکت ها و
فروشگاه ها فرق داره .
برای اینکه بیشتر با درب های ما آشنا بشید یه سری به قسمت ” درب ضد سرقت چیست؟ ” ُدرناب بزنید.

پول که چرک کف دسته!

یکی از مهم ترین قسمت ها در خرید هر چیز ، قیمت اونه.
درب های شرکت ُدرناب به طور کلی به ۴ دسته ی اکونومی،کلاسیک ، مدرن و خاص و door out تقسیم میشن که هر کدوم
از این سری ها دارای یک کلاس تقسیم بندی هستن.
اگه می خواهید که راجب کلاس قیمت ُدرناب بیشتر بدونید خوشحال میشیم که همین الان از طریق یکی از راه های
ارتباطی ما ، با ُدرناب ارتباط برقرار کنید.

ُدرناب که بود و چه کرد؟

ُدرناب یک شرکت جوان گرای بومیه که با تکنولوژی و دانش روز ، فروش انواع درب های ضد سرقت را از مشاوره تا اجرا
انجام میده.
گروه ُدرناب با شعار ؛ ُدرناب ، متفاوت در انتخاب طراحی و اجرای تمامی درب های سفارشی و خاص مورد سلیقه شما را به
مرحله اجرا می رسونه.
شما در شرکت ُدرناب هیچ گونه محدودیتی در انتخاب روکش،ابعاد،یراق آلات و طرح درب دلخواهتون نخواهید داشت.

برای افزایش امنیت فرداهم دیره!

تیم مشاوره ُدرناب از راه های جلسه حضوری در شرکت ، تماس ، سایت ، اینستاگرام و تلگرام ، همه روزه ودر همه ی ساعات
آماده خدمت رسانی به شما عزیزانه.
پس یکی از راه هارو انتخاب کن و درب خودت رو سفارش بده.
ما کنارتونیم.

نصب درب ضد سرقت



:: بازدید از این مطلب : 272
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عابدینی

درب ضد سرقت همانگونه که از اسمش مشخص می باشد اشاره به دربی دارد که از لحاظ امنیت  و ساختار از درب معمولی از درجه بالاتری برخوردار می باشد این درب درب امروزه د ر بازار دارای تنوع بسیار بالایی می باشد شما می توانید درب هنگام خرید رنگ ،طرح ،روکش ،اندازه درب ، نوع قفل و یراق آلات را متناسب با سلیقه خود و در نظر گرفتن بودجه خود خریداری نمایید یکی از درب های مطرح درب این زمینه درب ضد سرقت مدل ونوس می باشد که در ادامه در مورد آن صحبت خواهیم کرد

 

درب ضد سرقت مدل ونوس

درب ضد سرقت مدل ونوس چیست ؟

یک درب ضد سرقت باید دارای امینت بالایی باشد این امنیت ممکن است با فشار آوردن به درب ، سوراخ کردن آن ، برش و سایر موارد به خطر بیفتد اما امروزه درب ضد سرقت مدل ونوس تا حد زیادی با توجه به ساختاری که دارد توانسته است نقص های نامبرده شده را از بین ببرد . این درب ضد سرقت علاوه بر موارد اشاره شده می تواند تا دمای ۴۰۰ درجه سانتی گراد تا ۴ ساعت مقاومت داشته باشد همچنین می تواند در هر ظرایط آب و هوایی نیز مقاوم باشد .

 

مهمترین ویژگی های درب ضد سرقت مدل ونوس

  1. ضد حریق می باشد به دلیل استفاده از پشم سنگ
  2. به دلیل تزریف فوم داخل این درب و شبکه ای که دارد ضد سوراخ شدن و ضد برش می باشد
  3. رنگ پلی استر استفاده شده در این درب ها می تواند تا چندین سال بدون اینکه تحت تاثیر آب و هوا قرار بگیرد مقاومت داشته باشد
  4. نصب این درب ها بدون تخریب و سریع می باشد
  5. این درب ها دارای ویژگی های ضد صدا نیز می باشند
  6. دارای چشمی می باشد
  7. پین امنیتی دارند
  8. یراق مورد استفاده از یراق شرکت کاله می باشد

 

 

خرید درب ضد سرقت مدل ونوس

امروزه خرید درب ضد سرقت ونوس بسیار مورد توجه می باشد چرا که ای درب ها علاوه بر ضد سرقت بودن می توانند یک درب ضد حریق و درب ضد صدا باشند درب ضد سرقت ونوس دارای امنیت بالا در کنار عمر طولانی که دارد می تواند یک انتخاب مناسب برای خرید باشد درب صورتی که قصد خرید درب ضد سرقت مدل ونوس را دارید می توانید با شماره های مندرج در وب سایت با ما در تماس باشید تا همکاران ما اطلاعات کامل را در اختیار شما قرار دهند



:: بازدید از این مطلب : 123
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عابدینی

چهار چوب درب ضد سرقت در واقع یک تیره عمودی و افقی می باشد که درب ضد سرقت در آن قرار میگیرد و باعث می شود درب قرار گرفته در آن به سادگی باز و بسته شود و همچنین به عنوان یک محافظ با عث می شود درب آسیبی نبیند شما اگر به بازار مراجعه نمایید خواهید دید که روی تمامی درب های ضد سرقت چهارچوب قرار داده شده است این باعث می شود که فرآیند نصب درب ضد سرقت سریع تر انجام گیرد و فرد بعد از سفارش تنها کافی است که درب خریداری شده را روی فریم انتظار به روش هایی که معمولی که برای نصب وجود دارد نصب کند .

چهارچوب درب ضد سرقت

 

اندازه چهارچوب درب ضد سرقت

به طور معمولا چهارچوب درب ضد سرقت روی درب ها قرار میگیرد همانگونه که گفتیم و می دانید درب های ضد سرقت در اندازه های استاندارد و سفارشی در بازار موجود می باشد معمولا چهارچوب درب ضد سرقت یک یا دو سانت از درب بزرگتر می باشد دلیل آن نیز این می باشد که درب بتواند داخل چهارچوب قرار بگیرد و به اسانی نیز بتواند باز و بسته شود شما می توانید با توجه به اندازه مد نظر خود چهارچوب درب ضد سرقت را سفارش دهید لازم است بدانید با مراجعه به بازار قطعا خواهید دید که چهارچوب ها بیشتر اندازه استاندارد دارند و اگر شما بخواهید درب ضد سرقت سفارشی را سفارش دهید باید اندازه چهارچوب به صورت سفارشی برای شما ساخته شود که این می تواند کمی وقت گیر تر باشد تا چهارچوب هایی که به صورت استاندارد در بازار موجود می باشد

 

 

انواع چهارچوب

چهارچوب فلزی

چهارچوب چوبی

چهارچوب فلزی

چهارچوب فلزی درب ضد سرقت بیشترین تقاضا را در بازار دارند این چهارچوب ها بیشتر با ورق های ۲ سانتی ساخته می شوند و دارای مقاومت بالایی نیز می باشند رنگ استفاده شده در این چهارچوب ها نیز رنگ الکترواستاتیک می باشد که بسیار مقاوم می باشد چهارچوب فلزی درب ضد سرقت بیشتر برای محیط های بیرونی و درب هایی که در بیرون قرار دارند استفاده می شوند این چهارچوب ها می توانند تا چندین سال بیدون افت کیفیت برای شما کار کنند لازم است بدانید در برخی از موارد روی این چهارچوب ها برای اینکه شکل بهتری بگیرند از روکش های چوبی استفاده می شود .

 

 

چهارچوب چوبی

چهارچوب چوبی نیز یکی دیگر از چهارچوب هایی می باشد که برای درب ها استفاده می شود البته لازم است بدانید این چهارچوب ها دارای مقاومت بالایی نمی باشند و بیشتر برای درب های داخلی مورد استفاده قرار میگیرند . چهارچوب چوبی درب معمولا با استفاده از ام دی اف ساخته می شود و دارای ظاهری زیباتری نسبت به دچهارچوب های فلزی هستند .

 

 

 

قیمت چهارچوب درب ضد سرقت

معمولا قیمت چهارچوب فلزی براساس وزن آن می باشد هر چه وزن چهارچوب بیشتر باشد نشان دهنده این می باشد که فلزی بیشتری را به کار برده است و طبیعتا این می تواند روی قیمت تاثیر گذار باشد . چهارچوب فلزی درب ضد سرقت باید به درستی جوش داده شده باشد در صورتی که جوش ها به درستی انجام نگرفته باشند قطعا می تواند روی کیفیت درب ضد سرقت تاثیر گذار باشد و بعد از مدتی می تواند این نیاز را به وجود بیاورد که برای بهبود کیفیت درب ضد سرقت شما چهارچوب را تعویض نمایید در کنار چهارچوب فلزی درب ضد سرقت چهارچوب چوبی وجود دارد این چهارچوب ها همانگونه که قبلا نیز اشاره کردیم از مقاومت پایین تری نسبت به چهارچوب هایی فلزی برخوردار می باشند  عمدتا نیز از ام دی اف ساخته شده و برای درب های داخلی نیز استفاده می شود قیمت چهارچوب چوبی پایین تر از چهارچوب فلزی می باشد البته این بستگی به این دارد که چهارچوب چوبی از چه جنسی ساخته شده باشد در برخی از موارد چهارچوب چوبی قیمت بالاتری نسبت به چهارچوب فلزی دارد

 

 

طریقه نصب چهارچوب درب ضد سرقت به دیوار

چهارچوب درب ضد سرقت معمولا با استفاده از لولاهایی که دارد درب ضد سرقت را نگه می دارند لولا هایی مختلفی در بازار موجود می باشد که برخی ایرانی و برخی دیگر خارجی می باشد جدا از اینکه لولا ها ایرانی یا خارجی باشد باید بدانید که کیفیت لولا ها بسیار مهم می باشد چرا که آن باید دارای مقاومت بالایی باشند و بتوانند وزن درب ضد سرقت که بیش از صد کیلو می باشد را تحمل کنند در صورتی که لولا ها دارای کیفیتی مطلوب نباشند قطعا بعد از مدتی تغییر شکل خواهند داد و این تغیر شکل می تواند روی کیفیت باز و بسته شدن درب تاثیر گذار باشد که در نهایت نیاز است لولا ها را تعویض نمایید

 

چهارچوب درب ضد سرقت به دو صورت روی دیوار قرار میگیرد یا با استفاده از جوش روی دیوار قرار میگیرند یا با استفاده از رول بولت که بیشتر از روی جوش دادن استفاده می شود در روش جوش دادن ابتدا درب ضد سرقت را روی فریم انتظار قرار می دهند و سپس با استفاده از شاغول تنظیم می کنند که آیا به درستی و به صورت صاف روی  فریم قرار گرفته است یا نه در صورتی که به درستی قرار گرفته شده باشد چند خال جوش روی چهارچوب و فریم درب ضد سرقت می زنند و پشت فریم را با استفاده از سیمان پر می کنند تا چهارچوب به صورت سفت شده روی دیوار قرار بگیرد در روش دوم که کمتر نیز مورد استفاده قرار می گیرد ابتدا چهارچوب درب ضد سرقت را روی دیوار قرار می دهند سپس با استفاده از شاغول درب را تنظیم کرده و سپس با استفاده از دریل چند سوراخ را روی دیواری که دارای مقاومت بالایی می باشد و عمدتا نیز از بتن می باشند قرار می دهند سپس در مرحله بعد رول بولت ها را روی دیوار قرار می دهند و تا انتها انها را فرو می برند و سپس با استفاده از آچار های مخصوص چهارچوب را محکم روی دیوار قرار می دهند

 



:: بازدید از این مطلب : 128
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عابدینی

درب ضد سرقت شیشه ای یا در ضد سرقت شیشه خود نوعی دیگر از درب ضد سرقت می باشد که برای موارد مختلفی مورد استفاده قرار میگیرد . بیشترین جنبه استفاده از شیشه در این درب ها می تواند جنبه زیبایی داشته باشد علاوه بر اینکه درب ضد سرقت به عنوان لایه امنیتی در ساختمان های مسکونی و تجاری مورد استفاده قرار می گیرد به عنوان یک لایه زیبایی نیز می تواند برای بهتر شدن دکوراسیون داخلی منزل و همچنین نمای بیرونی ساختمان نیز مورد استفاده قرار بگیرد. در ضد سرقت شیشه ای امروزه قابل ساخت در شکل های و طرح ها و در سایز های مختلفی می باشد شما می تواند سایز درب ضد سرقت خود را در دو گونه سفارشی و سایز استاندارد درب ضد سرقت سفارش دهید . گروه دُر ناب یکی از دفاتر فروش و نصب انواع درب های داخلی و درب ضدسرقت می باشد که می تواند برای شما انواع مختلفی از این درب ها همانند درب ضد سرقت شیشه خود را در مدت زمان اندکی ساخته و برای شما نصب نماید.

درب ضد سرقت شیشه ای

انواع مختلف شیشه ها برای درب ضد سرقت شیشه ای

درب ضد سرقت شیشه دار با استفاده از شیشه های مختلفی قابل ساخت می باشد شما اگر در محیط اینترنت انواع شیشه ها را سرچ نمایید و یا از یک کارشناس فروش شیشه انواع شیشه ها را بپرسید قطعا به لیستی از شیشه ها دست خواهید یافت . لازم است بدانید هر شیشه ای که مورد استفاده قرار میگیرد دارای ویزگی های منحصر به فردی می باشد که این ویژگی های می تواند مورد استفاده آن شیشه را مشخص نماید مثلا اگر شما به دنبال امنیت بالاتر در برابر ضربه و فشار می باشد می توانید از شیشه های سکوریت و لمینت استفاده نمایید این شیشه ها دارای ساختاری می باشد که در برابر فشار و ضربه مقاوم تر می باشد اگر شما دنبال زیبایی هستید می توانید از شیشه های سندبلاست استفاده نمایید بیشتر درب های ضد سرقت شیشه دار از این نوع از شیشه یعنی شیشه سند بلاست اتسفاده می کنید . با استفاده از این نوع از شیشه شما می توانید طرح های مختلفی را روی آن بکشید و روی درب ضد سرقت قرار دهید .

 

 

ویژگی های درب ضد سرقت شیشه ای

  • دارای امنیت مناسب
  • قابل ساخت با انواع شیشه ها
  • قابل ساخت در دو نمونه تک لنگه و دو لنگه
  • زیبایی منحضر به فرد
  • قابل ساخت با روکش های مختلف
  • اندازه پیاده سازی به دو صورت سفارشی و استاندارد

 

درب ضد سرقت شیشه ای دو لنگه

درب ضد سرقت دو لنگه نوعی از درب ضد سرقت می باشد که به دلیل اندازه عرضی بیشتر از حد نرمال ساخته می شود این درب ها به جای یک لنگه از دو لنگه اندازه هم یا لنگه های کوچکتر و بزرگتر که در اصطلاح درب ضد سرقت یک و نیم لنگه نیز به آن گفته می شود ساخته می شود . درب ضد سرقت شیشه ای دو لنگه نیز می تواند یک نمونه جالب از درب های ضد سرقت باشد که هر کدام از لنگه ها نیز می تواند دارای شیشه باشد.

 

 

درب ضد سرقت شیشه ای

قیمت درب ضد سرقت شیشه ای

قیمت درب ضد سرقت شیشه خور به موارد مختلفی بستگی دارد از مهمترین مواردی که می تواند در قیمت این نوع از درب ها تاثیر گذار باشد می تواند به اندازه درب ضد سرقت ،جنس یراق مورد استفاده ، روکش درب ، قفل درب و نوع شیشه مورد استفاده اشاره کرد ، از این رو در صورتی که قصد خرید این نوع از درب ها را دارید می توانید با شماره های مندرج در وب سایت با ما در تماس باشید تا همکاران ما علاوه بر راهنمایی کامل در مورد این درب ها لیست قیمت را با توجه به توضیحات شما در اختیار شما قرار دهند



:: بازدید از این مطلب : 140
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عابدینی

نصاب درب ضد سرقت فردی متخصص در زمینه نصب درب ضد سرقت می باشد که می تواند نصب درب را با رعایت تمامی جنبه هایش نصب . درب ضد سرقت نیز مانند سایز تجهیزات ساختمانی روشی خاص می باشد که اگر از آن پیروی نشود و یا به درستی نصب نشود قطعا درب نمی تواند کارایی لازم را داشته باشد و به احتمال زیاد امنیت درب پایین خواهد آمد . پس انتخاب یک نصاب درب ضد سرقت که دارای تخصص باشد می تواند بسیار مهم باشد

 

 

ویژگی های مهم نصاب درب ضد سرقت

داشتن تجربه

تجربه به عنوان یکی از فاکتورهای مهم در هر زمینه کاری می باشد اگر شما در یک زمینه دارای تخصص نباشد به احتمال زیاد بخشی از کار شما به دلیل نداشتن تجربه خراب خواهد شد . داشتن تجربه نیاز به آزمون و خطا دارید اگر فردی دارای تجربه بالایی می باشد به احتمال زیاد آزمون های خطا را بیشتر گذارند است در بحث نصب درب ضد سرقت نیز همینگونه می باشد اگر فرد نصاب دارای تجربه نباشد به احتمال زیاد کاری که تحویل خواهد داد بدون خطا نخواهد بود . از این رو گروه درب نا اقدام به نصاب های می کند که دارای تجربه بالایی هستند

 

بورس درب ضد سرقت کجاست

وجدان کاری

داشتن وجدان کاری نیز بسیار مهم می باشد متاسفانه بعضی از نصاب ها تنها به فکر این می باشند که در کمترین زمان ممکن نصب درب را انجام دهند در صورتی که این موضوع باعث می شود درب به درستی در جایگاه خود قرار نگیرد و در کل استحکام کافی را نداشته باشد اما اگر نصاب درب ضد سرقت دارای وجدان کاری باشد تمامی جنبه های نصب را در نظر میگیرد و سعی می کند درب را به بهترین حالت ممکن نصب نماید

 

روش های نصب درب ضد سرقت

با استفاده از جوش دادن

نصاب های درب ضد سرقت بیشتر از روش جوش دادن استفاده می کنند . در این روش نصب بعد از اینکه درب ساخته شد و فریم انتظار نیز قرار داده شده بود درب روی فریم قرار میگیرد و با استفاده از سوراخ هایی که در چارچوب می باشد چند نقطه جوش داده می شو تا درب روی فریم قرار بگیرد سپس درب با استفاده از شاغول تنظیم می شود و چندین بار نیز برای اینکه از صحت عملکرد درب اطمینان پیدا کنند درب را باز و بسته می کنند سپس در صورتی که تمامی موارد درست رود نصاب در ضد سرقت اقدام به جوش دادن کامل درب روی فرم انتظار می کند . همانگونه که گفته شد این روش نصب برای بیشتر درب ها انام می شود

 

 

 

با استفاده از رول بولت

روش دیگری که نصابان درب ضد سرقت از آن برای نصب درب استفاده می کنند این است که از رول بولت استفاده می کنند در واقع رول بولت یک پیچ است که دارای مقاومت بسیار بالاتری بوده و به شیوه جدید نیز بسته می شود. برای نصب با استفاده از رول بولت در ابتدا باید مشخص شود دیوار دارای مقاوت کافی می باشد سپس با استفاده از سوراخ هایی که قرار داده ایم رول بولت ها را سوراخها قرار می دهم و سپس آنها را با استفاده از پیچ گوشتی های که متعلق به این نوع از پیچ ها می باشد سفت می کنیم تا پرچ های این پیچ ها باز شود و بتواند درب را نگه دارد

 

نصاب درب ضد سرقت در تهران

اگر نیازمند نصب درب در تهران می باشید گروه درب ناب یکی از گروه های فعال در این زمینه می باشد لازم به ذکر می باشد این گروه فروشنده انواع درب های ضد سرقت در سایز ها و مدل های سفارشی می باشد شما در صورتی که نیاز به درب ضد سرقت به صورت سفارشی دارید می توانید درخواست خود را برای ما ارسال نمایید تا در مدت زمان اندگی درب برای شما ساخته و نصب شود . در روش نوینی که این شرکت برای سفارش سازی ارائه داده است شما می توانید با استفاده از عکسی که از درب مد نظر خود گرفته اید و آن را در اختیار ما قرار داده اید ، سفارش خود را ثبت نمایید تا در مدت زمان اندکی درب برای شما ساخته شود و در نهایت نصب شود

استخدام نصاب درب ضد سرقت

استخدام نصاب درب ضد سرقت توسط تیم درب ناب هر از گاهی انجام می شود شما نیز اگر نصاب درب ضد سرقت می باشد می توانید درخواست خود را تنها با استفاده از فرم تماس با ما برای ما ارسال نمایید تا در صورت نیاز با شما تماس گرفته شود

 

نمایندگی درب ضد سرقت

هزینه و قیمت نصاب درب ضد سرقت

بسته به نوع درب ضد سرقت هزینه نصب متفاوت می باشد البته برخی از شرکت ها نیز با توجه به برخی از معیار ها اقدام به هزینه گذار می کنند . در صورتی که نیازمند دریافت قیمت نصاب درب ضد سرقت می باشید می توانید با شماره های مندرج در وب سایت با ما در تماس باشید تا همکاران ما اطلاعات کامل را در اختیار شما قرار دهند



:: بازدید از این مطلب : 111
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عابدینی

دستگیره درب ضد سرقت یکی دیگر از سمت های درب ضدسرقت می باشد که امروزه بسیار مورد توجه می باشد شاید مانند گذشته این قسمت از درب بدون توجه و تنها برای کمک گرفتن از آن برای باز کردن و بسته شدن درب استفاده نمی شود . دستگیره درب ضد سرقت امروزه یک جنبه بسیار مهم از درب را نشان می دهند و آن زیبایی آن می باشد . توجه به زیبایی درب باعث شده است بسیاری از افراد هنگام خرید این قسمت از درب جستجوهای زیادی را در اینترنت و حتی بورس های فروش درب انجام دهند تا یک دستگیره مناسب را پیدا و نصب نمایند . دستگیره ها دارای انواع مختلفی هستند آنها در نمونه های داخلی و خارجی با جنس های مختلفی موجود هستند و امروزه به عنوان یک فاکتور که می تواند در قیمت درب نیز تاثیر گذار باشد به آن توجه می شود نمونه های خارجی دستگیره درب ضد سرقت دارای ارزش قیمتی بیشتری می باشد که یکی از دلایل این می باشد که ارز خرج شده برای این دستگیره ها نسبت به گذشته چند برابر شده است به همین خاطر می باشد بسیاری از افراد ه جای دستگیره های خارجی از دستگیره های ایرانی استفاده می کنند البته به خاطر داشته باشید نمونه های ایرانی نیز دارای کیفت بالایی می باشند و امروزه به قدری پیشرفت داشته اند که می تواند از جنبه های مختلفی آنها را با نمونه های خارجی مقایسه کرد

 

آموزش نحوه نصب دستگیره درب ضد سرقت

دستگیره درب ضد سرقت کاله

یکی از برند های مطرح در زمینه تولید دستگیره درب ضد سرقت شرکت کاله می باشد به طور کلی شرکت های ترکیه ای در زمینه تولید یراق درب ضد سرقت دارای رقابت بسیار شدیدی می باشد بیشتر محصولات این شرکت ها در حوزه خلیج فارس و ایران به فروش می رسد . به نظر می رسد کیفیت بالای محصولات در کنار تکنولوژی های ساخت جدید و زیبایی از جمله مهمترین مواردی می باشد که باعث شده است کشورهای مختلف دست به اقدام برای خرید یراق آلات درب ضد سرقت از ترکیه و برند های داف و کاله بزنند
دستگیره درب ضد سرقت کاله و داف نیز در این موجود می باشد این دو برند دارای انواع مختلفی از دستگیره می باشند شما می توانید با مراجعه به بازار و مشاهده انواع مختلفی از این دستگیره ها ، دستگیره بهتر و مناسبتر را انتخاب نمایید

 

 

مهمترین نکات در هنگام خرید دستگیره درب ضد سرقت

  • توجه به اندازه دستگیره و اینکه آیا با درب ضد سرقت شما می خورد و بزرگتر از آن نیست
  • جنس دستگیره مهم می باشد در صورتی که مناسب نباشد احتمالا بعد از مدتی رنگ و لعاب آن ریخته خواهد شد و جلوه زیبایی نخواهد داشت
  • دستگیره باید به گونه ای باشد که به راحتی باز و بسته و حرکت کند

 

 

نحوه نصب دستگیره درب ضد سرقت

اگر شما اقدام به خرید درب ضد سرقت کنید به احتمال زیاد برای شما دستیگره درب ضد سرقت توسط شرکت فروشنده نصب خواهد شد و شما نیازی نیست به صورت مجزا آن را نصب نمایید اما اگر بخواهید آن را تعویض نمایید نیاز است دستگیره قدیمی را از روی درب که با استفاده از پیچ و مهره سفت شده است را باز نمایید و دستگیره جدید را جایگزین نمایید اما در نوع سوم شما دربی را خربداری نموده اید که اصلا دستگیره ندارد در این صورت کار شما کمی سخت تر می باشد و نیاز به دریل مخصوص دارد برای این منظور در ابتدا دستگیره را روی درب قرار دهید و نشانه های را روی محل نصب دستگیره بزنید سپس با دریل قسمت توپی و قسمت داخلی درب که مغزی درب می خواهد باز و بسته شور را سوراخ نمایید سپس دستیگره را با استفاده از پیچ و مهره نصب نمایید



:: بازدید از این مطلب : 140
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عابدینی

درب cnc در واقعی دربی می باشد که با استفاده از تکنولوژی cnc ساخته می شود و در بازار با این عنوان فروخته می شود حال سوال اینجاست دستگاه cnc چیست . این دستگاه در واقع یک دستگاه حک و برش می باشد که برنامه های داده شده را می تواند بخواند و بر اساس آن برنامه ها حک یا برش را روی چوب یا آهن انجام دهد . درب cnc بسیار سری ساخته می شود این درب ها اگر بخواهد حک هایی که روی آن قرار گرفته است را با دست انجام داد به زمانی بیش ۳ برابر نیاز دارند . این تکنولوژی علاوه بر بالا بردن سرعت تولید تواسنسته است روی قیمت نیز بسیار تاثیر گذار باشد . درب سی ان سی بسیار ارزان تر از درب هایی می باشد که حک های آن به صورت دستی انجام شده است و به همین دلیل است که بسیاری از افراد ترجیه می دهند از این درب ها برای اتاق ها و ساختمان های خود استفاده نمایند.

 

درب cnc چیست

 

درب cnc چیست

یکی از مهمترین قیمت هایی که از درب cnc استفاده می کند و بسیار نیز مورد توجه می باشد درب چوبی اتاق cnc است این درب های اکثر با روکش pvc و با روکش mdf ساخته شده اند و زیبایی منحصر به فردی نیز دارند همانگونه که اشاره شد حک کردن با استفاده از دستگاه سی ان سی روی درب بسیار آسان و منظم می باشد شما می توانید انواع مختلفی از طرح ها را با استفاده از سی ان سی روی درب خود قرار دهید . از دیگر نکات مهم در درب cnc این است که شما می توانید در رنگ های مختلفی این درب ها را سفارش دهید و مورد استفاده قرار دهید این نکته بسیار برای خانم ها حائز اهمیت می باشد چرا که بسیار به دکوراسیون داخلی منزل اهمیت می دهند اما در این انتخاب شما می توانید بسته به سلیقه خود طرح ها و رنگ های موجود را انتخاب و نصب نمایید

اندازه درب cnc

درب cnc در اندازه های مختلفی در بازار موجود می باشد به عبارت دیگر شما در صورتی که درب های داخلیتان از اندازه های استاندارد پیروی نکند می توانید از سایز های غیر استاندارد و سفارشی نیز استفاده نمایید . این درب ها در مدت کوتاهی برای شما ساخته و نصب می شود برای ساخت این درب ها زمانی کمتر از یک هفته کاری نیاز دارد و نصب آن ها نیز ۱ روز کاری می باشد . درب سی ان سی با سایز سفارشی به دلیل تینکه باید از ابتدا ساخته شود زمان بیشتری نسبت به درب cnc استاندارد دارد .

 

 

 

درب ضد سرقت cnc

طرح های سی ان سی روی هر دربی قابل پیاده سازی می باشد شما می توانید طرح های را روی درب داخلی ، درب سرویس بهداشتی ، درب لابی قرار دهید یکی از موارد استفاده از دستگاه cnc برای هک و برش درب ضد سرقت می باشد . درب ضد سرقت cnc
یک درب بسیار زیبا می باشد که بسیازی از افراد از آن استفاده می کنند شما می توانید روی روکش های مختلف از طرح های حک شده و برش دستگاه cnc استفاده نمایید

 

 

قیمت درب cnc

درب های cnc در سایز های مختلف با روکش های مختلف با ساختار مختلف قابل ساخت می باشد شما می توانید این درب ها را را در رنگ ها و طرح های مختلف با سایز های گوناگون سفارش دهید و در منزل خود نصب نمایید . قیمت این نوع از درب ها نیز به فاکتورهای مختلفی بستگی دارد که این فاکتورها در پارگراف بالا اشاره شده . درب صورتی که قصد خرید این درب ها را دارید می توانید با شماره های مندرج در وب سایت با ما در تماس باشید تا همکاران ما اطلاعات کامل در مورد این درب ها را در اختیار شما قرار دهند .

 

 

مهمترین مزیت های درب cnc

  • دارای ظاهر و زیبای منحصر به فرد
  • دارای مقاومت بالا
  • قابل ساخت در طرح ها مختلف
  • استفاده از رنگ های متفاوت


:: بازدید از این مطلب : 147
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عابدینی

درب ضد صدا به منظور فرار و حذف صدا صدا از یک اتاق به اتاق دیگر یا از محیط بیرونی به داخل اتاق می باشد این درب ها با توجه به اسمی که دارند برای به حداقل رساندن و یا حذف صدا مورد استفاده قرار میگیرند هر یک از درب های ارائه شده در بازار دارای ویژگی های منحصر به فردی هستند که می توانند برای یک قسمت از منزل مورد استفاده قرار بگیرند مثلا اگر برای امنیت بالای ساختمان خود دربی را بخواهید می توانید از درب ضد سرقت استفاده نمایید یا اگر بخواهید برای سرویس های بهداشتی خود درب انتخاب نمایید با توجه به پاشیدن آب و رطوبت زیاد می توانید از درب ضد آب استفاده نمایید یا اگر بخواهید یک درب مقاوم در برابر حرارت انتخای نمایید می توانید از درب ضد حریق استفاده نمایید و در نهایت اگر بخواهید دربی را انتخاب نمایید که صدا را از بین ببرد می توانید از درب ضد صدا آکوستیک استفاده نمایید

 

درب ضد صدادرب آکوستیک چیست

درب آکوستیک در واقع همان درب ضد صدا می باشد که به منظور جلوگیری از ورود و یا خروج صدا در برخی از مکان ها و اتاق ها مورد استفاده قرار میگیرند شما می توانید این درب ها را در اتاق های موزیک ، واحد های کنفرانس ، اتاق های اداری ، کارگاه ها ، اتاق های مدیرتی و حتی در درب واحد های مسکونی مشاهده نمایید . امروزه به دلیل افزایش شهر نشینی و افزایش سر و صدا محیط های مسکونی که بیشتر می تواند برای حفظ آرامش و استراحت باشد تحت تاثیر سر و صدای زیادی می باشد و می تواند یک امر آزار دهند باشد که درب ضد صدا توانسته است تا حد زیادی این معایب را از بین ببرد . شما می توانید درب ضد صدا را با روش های مختلفی بسازید در برخی از موارد تنها قرار دادن یک درزگیر در کنار درب ضد سرقت می تواند تا حد زیادی از ورود صدا به منزل جلوگیری کند

درب آکوستیک یک درب عایق صدا می باشد که با تکنولوژهای مختلفی ساخته می شود شما می توانید ساختار این درب ها را با فیبرهای مخصوص ، پشم سنگ ، درزگیر های مخصوص مشاهده نمایید لازم است ضریب جلوگیری صدا در درب ضد صدا آکوستیک بسیار بالا می باشد البته این تحت تاثیر نوع دربی نیز می باشد که شما استفاده کرده اید

درب ضد صدا ترکیبی از مواد جامد ، یراق ، مهر و موم لبه ها و مهندسی برای مقاومت درب در برابر عبور صدا می باشد هرچه همانگونه که گفته شد ساختار این درب ها می تواند متفاوت باشد و هر دربی بسته به شرایط می تواند از یک ساختار مناسب استفاده نماید

 

درب آکوستیک چیست

 

درب آکوستیک ضد صدا در چه مکان هایی استفاده می شود

  • اتاق های موزیک
  • سال کنفرانس
  • اتاق مشاوره
  • صدا و سیما
  • آزمایشگاه ها و اتاق های عمل
  • و…

 

 

 

لیست قیمت درب آکوستیک

اشاره کردیم درب ضد صدا آکوستیک می تواند در طرح ها و ساختار های مختلفی در بازار به فروش برسد پس اگر شما در بازار به دنبال این درب ها می باشید به احتمال زیاد با قیمت های متنوعی برخورد خواهید کرد دلیل این نیز این می باشد که این درب ها در ساختار ، نوع یراق ، سایز ها و حتی روکش ها می توانند متفاوت باشند و دلیل این تغییر قیمت ها نیز می تواند این موارد باشد . در صورتی که نیاز به لیست قیمت درب آکوستیک دارید می توانید با شماره های مندرج در وب سایت دُرناب با ما در تماس باشید تا همکاران ما اطلاعات کامل را در اختیار شما قرار دهند لازم به ذکز می باشد با توجه به نوسانات قیمت از قراردادن لیست قیمت درب عایق صدا در وب سایت معذوریم

 

 

نصب درب ضد صدا آکوستیک

اگر قصد خرید و نصب درب آکوستیک ضد صدا را دارید می توانید با شماره های مندرج در وب سایت با ما در تماس باشید تا مشاوره های لازم در اختیار شما قرار بگیرد این گروه با داشتن نیرو های مختصص و با تجربه در زمینه ساخت درب می تواند در این امر یعنی نصب درب ضد صدا به شما کمک کند



:: بازدید از این مطلب : 95
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 مرداد 1399 | نظرات ()