نوشته شده توسط : عابدینی

راهنمایی کامل خرید درب ضد سرقت

راهنمایی کامل خرید درب ضد سرقت

دانستن انواع این درب‌ها در خرید حضوری و یا اینترنتی این کمک را به شما می کند که هنگام انتخاب تنها به شکل و ظاهر و یا اسم ایرانی یا خارجی درب ها توجه نکنید و تنها به کیفیت و امنیت درب ها توجه کنید.

تولید درب‌های ضد سرقت از ابتدا با هدف اصلی افزایش امنیت ساختمان ها و کاهش سرقت های متعدد از خانه ها و فروشگاه ها شکل گرفت. این صنعت مانند صنعت های دیگر با پیشرفت تکنولوژی تولید و طراحی معیار های دیگری نیز
در انتخاب این درب ها قابل توجه قرار گرفته است.امروزه به دلیل تنوع زیاد در رنگ ها و طرح ها،انتخاب برای خریداران سخت شده و سبب سر در گمی آن ها در خرید می شود ؛ به همین منظور در محتوای امروز قصد داریم تا هرآنچه که شما باید در رابطه با خرید درب ضد سرقت بدانید را در قالب چند سوال برای شما بیان می‌کنیم.

1-انواع در های ضد سرقت چیست؟

دانستن انواع این درب ها در خرید چه کمکی به ما می کنند؟

درهای ضد سرقت موجود در بازار ایران به طور کلی به 3 دسته تقسیم می شوند و هر کدام ویژگی ها، کیفیت ها و قیمت‌های متفاوتی را با یکدیگر دارند.

دانستن انواع این درب‌ها در خرید حضوری و یا اینترنتی این کمک را به شما می کند که هنگام انتخاب تنها به شکل و ظاهر و یا اسم ایرانی یا خارجی درب ها توجه نکنید و تنها به کیفیت و امنیت درب ها توجه کنید.

درب ضد سرقت ترک:

درب ضد سرقت ترک از نظر کیفیت و قیمت در مقام بالاتری نسبت به درب ضد سرقت چینی و درب ضد سرقت ایرانی قرار دارد. البته حتما باید در هنگام خرید درب ضد سرقت توجه داشته باشید که درب ضد سرقت ایرانی هم از نظر ظاهر و هم از نظر کیفیت تاحد بسیار زیادی مشابه درب ضد سرقت ترکیهای است، ولی نسبت به درب ضد سرقت ترک قیمت پایین‌تری دارد.

•درب ضد سرقت ایرانی:

این نکته را هنگام خرید درب ضد سرقت در ذهن داشته باشید که ایرانی بودن درب ضد سرقت به معنی بد بودن و بی‌کیفیت بودن آن نیست. درب ضد سرقت ایرانی با قیمت پایینتر نسبت به محصول مشابه ترک، قابلیت «سفارشی‌سازی»
دارد. سفارشی‌سازی یکی از مهمترین ویژگیهایی است که معمولا خریداران را ترغیب به خرید میکند. برخی افراد علاقه دارند درب ضد سرقتی که خریداری میکنند، خاص، سفارشی و به زبان ساده «تک» باشد تا به طور کامل با چیدمان منزل آنها تناسب داشته باشد. تنها درب موجود در بازار که این نیاز مشتری را برآورده میکند، درب ضد سرقت ایرانی است.

درب ضد سرقت چینی :

درب ضد سرقت چینی ارزانترین نوع درب ضد سرقت در بازار است. رویه این نوع دربها از رویههای فلزی است که معمولا کیفیت بالایی ندارند و با روکش رنگهای دکورال پوشیده میشوند. با افزایش قیمت دلار در کشور و به دلیل به صرفه
نبودن، واردات این دربها روز به روز کاهش پیدا کرده است و امروز این نوع درب وارداتی در بازار موجود نیست. برخی تولیدکنندههای داخلی با تولید دربهای ضدسرقت ارزان و باکیفیت پایین، خلا دربهای ارزان قیمت چینی را در بازار پر
کردند. به همین خاطر در مورد انتخاب درب ضد سرقت باید دقت بیشتری داشت.

چگونه درب ضد سرقت با کیفیت را تشخیص دهیم؟

برای تشخیص درب ضد سرقت با کیفیت از درب ضد سرقت بی کیفیت، باید به برخی نکات دقت کرد. یک درب ضد سرقت خوب، امن و با کیفیت چهار ویژگی دارد که به طور خلاصه به آنها اشاره می‌کنیم:

انواع لولای درب ضد سرقت:

اولین ویژگی که باید در انتخاب درب ضد سرقت به آن توجه کرد، نوع لولای درب است. لولاهای درب ضد سرقت بی کیفیت پنهان است و نه از داخل و بیرون منزل دیده نمیشوند. در صورتی که لولاهای درب ضد سرقت با کیفیت، از داخل دیده می‌شوند. توجه داشته باشید که درب ضد سرقتی که لولاهای آن از داخل دیده میشوند امنیت بالاتری دارند. 

نوع رویه درب ضد سرقت:

درب ضد سرقت بی کیفیت به صورت فلزی یا استیل با رنگ کورهای الکترواستاتیک یا همان دکورال هستند. ولی درب ضدسرقت با کیفیت میتواند رویه MDF با روکش چوب طبیعی و یا رویه MDF با روکش PVC داشته باشد. شما میتوانید
با توجه به نیاز و محلی که قصد دارید درب ضد سرقت را نصب کنید، جنس مورد نظرتان را انتخاب کنید. پس از انتخاب جنس، میتوانید از میان طرحهای بسیار متنوع موجود در بازار، درب ضد سرقت مطابق با سلیقه خود را خریداری کنید.

وزن درب ضد سرقت:

درب ضد سرقت بی‌کیفیت وزن کمی دارد و نسبت به درب با کیفیت بسیار سبک است. وزن یک درب ضد سرقت با کیفیت تقریبا دو برابر یک درب ضد سرقت بی کیفیت است.

مراحل نصب درب ضد سرقت:

مراحل نصب درب ضد سرقت و سرعت کار اهمیت زیادی در کیفیت کار دارد. نصب درب ضد سرقت بی کیفیت بسیار سریع انجام میشود.

چرا که دقت زیادی برای نصب آن نیاز نیست. ولی درب ضد سرقت با کیفیت نیاز به کارشناسان ماهری دارد که با دقت و حوصله زیاد، نصب و تنظیمات درب را انجام دهند. البته لازم به ذکر است که نصب درب ضد سرقت با کیفیت هم به طور معمول بیشتر از 2 ساعت زمان نخواهد برد.

جمع بندی:

با اطلاعات گفته شده میتوان در بازار متنوع درب ضد سرقت، بهترین انتخاب را داشت و با بررسی انواع مختلف درب ضدسرقت، یک درب ضد سرقت با کیفیت و ایمن خریداری کرد.

•در رابطه با ُدرناب بیشتر بدانید:

شرکت ُدرناب، یک شرکت ایرانی است که درب های ضد سرقت ایمن، با کیفیت و با قابلیت سفارشیسازی به شما ارائه می‌دهد. با انتخاب دربهای ضد سرقت شرکت ُدرناب شما میتوانید رنگ، دستگیره، قفل، چشمی، روکش، آستانه و... را
مطابق سلیقه و نیاز خود سفارش دهید.



:: بازدید از این مطلب : 217
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 10 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عابدینی

قیمت درب ضد سرقت چگونه محاسبه می شود

امروز قصد داریم تا در مورد دلایل تفاوت قیمت درب ضد سرقت توضیحاتی را دهیم اگر مشتاق هستید که بدونید شرکت های مختلف بر چه اساسی درب هاشون رو قیمت گذاری میکنن با  ما همراه باشید.

اگر تنها چند ساعت توی بازار و یا توی سایت های مختلف درب ضد سرقت چرخ بزنید متوجه تنوع بسیار زیاد قیمت درب های ضد سرقت میشید،اما معیار این قیمت ها چیست؟

درناب عوامل موثر بر روی قیمت درب های ضد سرقت رو به ۵ عامل تقسیم کرده که اگر براتون جذابه میتونید این محتوا رو دنبال کنید.

قیمت درب ضد سرقت چگونه محاسبه می شود

۱-نوع درب:

یکی از عوامل قابل توجه و تاثیر گذار بر روی قیمت درب های ضد سرقت نوع درب هاست. امروزه در بازار ایران انواع درب ضد سرقت به سه دسته ی اصلی تقسیم میشه:

۱ -درب ضد سرقت ترکیه ای
۲-درب ضد سرقت ایرانی
۳-درب ضد سرقت چینی

تفاوت قیمت میان درب ها از نظر نوع درب ، از درب ضد سرقت ترک گرفته تا درب ضد سرقت چینی به دو عامل بستگی داره:

اولین عاملی که در این درب ها میشه بهش اشاره کرد نوع چهار چوب این درب هاست.

چارچوب درب های ضد سرقت چینی ابزار نخورده و تخت هستند اما در درب های ضد سرقت ترک این موضوع به طور
کامل فرق میکنه و چهار چوب درب های ضد سرقت ترک ابزار خورده هستند و یکی از مهم ترین دلیل های اختلاف قیمت در میان درب ها همین موضوعی بود که توضیح دادیم.


دومین عامل قیمت گذاری در نوع درب که به صورت تخصصی بررسی میشه ، تفاوت در لولاهای این درب هاست.

لولاهای درب های ضد سرقت ترک از سمت داخل کاملا دیده می شوند ، اما لولاهای درب های ضد سرقت چینی پنهان است و نه از داخل و نه از بیرون دیده نمی شوند که این نوع لولا ها داری امنیت پایین تری نسبت به لولا هایی که دیده می شوند دارند ، پس تنها همین یک عامل امنیت ، که عامل کم اهمیتی هم نیست ، تاثیر قابل توجهی بر روی قیمت درب ها داره.


۲-ابعاد:

دومین عامل تاثیر گذار بر روی قیمت درب های ضد سرقت ابعاد اون هاست.به طوری کلی در درب های ضد سرقت هر چه ابعاد شما از ابعاد استاندارد درب فراتر بره ، قیمت اون درب هم تفاوت میکنه.

سایز استاندارد درب های شرکت ُدرناب و اکثر فروشگاه ها و سایت های درب ضد سرقت ، در ارتفاع به ۲۱۰ سانتی متر و در عرض ۱۰۵ سانتی متر تعریف میشه.

نکته ی قابل توجه در رابطه با ابعاد درب ضد سرقت در شرکت ُدرناب ، اینه که شما هیج گونه محدودیت در سفارش درب ضد سرقت خارج از ابعاد استاندارد ندارید و میتونید درب تون رو با ابعاد دلخواه خودتون سفارش بدید چون شما ُدرناب رو انتخاب کردید و شعار ما اینه ؛ ُدرناب متفاوت در انتخاب.

قیمت درب ضد سرقت چگونه محاسبه می شود

3-روکش درب ضد سرقت

عامل سوم تعیین کننده قیمت درب های ضد سرقت روکش درب هاست. امروزه باتوجه به پیشرفت صنعت درب های ضد سرقت ، روکش های بسیار متنوعی تولید شده و می شوند به گونه ای که حتی در بعضی مواقع تشخیص آن ها برای افراد مشکل می شود ؛ اما ُدرناب به طور کلی روکش درب های ضد سرقت را به پنج دسته ی PVC، شیشه ای ، راش ، گردو و بلوط تقسیم میکند.

1-گران قیمت ترین و خاص ترین نوع روکش درب ، روکش شیشه ای است ، که معمولا مشتریانی که به دنبال خرید هایی خاص و منحصر به فرد هستند این نوع روکش را انتخاب می کنند.درب های ضد سرقت با روکش شیشه ای ، از ترکیب MDF و شیشه ضد سرقت تشکیل شده که حتی مشتریان می توانند با استفاده از چاپ سیلک رنگ زیر شیشه رو هم به طور دلخواه خودشون تغییر دهند.

2-نوع دوم روکش ها همان طور که مشخص است درب های ضد سرقتی است که از روکش چوب گردو طبیعی تشکیل شده اند ، و به دلیل طبیعی بودن و جلوه بسیار زیباترشان قیمت بالاتری نسبت به سه نوع دیگر دارند.

3-بعد از روکش های طبیعی گردو روکش های چوبی راش مطرح می شوند.روکش های راش به دلیل نوع ساختار و پره های چوبی که در مقاطع به صورت طولی به کار برده شده اند ، حس طبیعی و چهره ی زیبایی رو به بیننده منتقل می کند.چوب راش از سری چوب های نیمه سنگین حساب می شوند و معمولا درجه ۱ و ۲ آن ها برای تولید روکش استفاده می شوند و درجه ۳ آن ها برای تولید الوار به کار می روند.



:: بازدید از این مطلب : 175
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 10 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عابدینی

 

 

 

راهنمای کامل خرید درب ضد سرقت

راهنمای کامل خرید درب ضد سرقت

خرید درب ضد سرقت مانند سایر تجهیزات ساختمانی نیاز به تخصص و تجربه و راهنمایی دارد .درب های ضد سرقت همان طور که از اسمشان مشخص است به دربی گفته می شود که در برابر هرگونه ورود ، تخریب و دستکاری نسبت به درب های معمولی دارای مقاومت و امنیت بیش تری باشند.

یکی از نکاتی که دررابطه با این درب ها قابل توجه است این موضوع است که تنها خرید و نصب هر نوع و شکل از درهای ضد سرقت به منظور افزایش ایمنی کامل و 100 درصدی نخواهد بود ، چرا که این صنعت نیز مانند تمام صنعت های دیگردارای تنوع قابل توجی از اشکال ، قفل ها و بسیاری از موارد دیگر می باشد.

درب ضد سرقت با ساختار ویژهای که دارد، نسبت به دربهای معمولی مقاومتر است و امنیت بسیار بالاتری نیز دارد. درب ضد سرقت از نظر ساختار کلی، قفل، لولا و جنس با دربهای معمولی متفاوت است. قفلها در درب ضد سرقت بسیار تقویت شده است و در صورت قفل شدن، بدون کلید تقریبا قابل باز کردن نیستند. این ویژگی در عین حال که مهمترین ضعف این نوع دربهاست، به عنوان نقطه قوت آن نیز محسوب میشود. چرا که با داشتن این ویژگی هیچکس بدون داشتن کلید توانایی ورود به خانه شما را ندارد و امکان سرقت از منزل شما تا حد بسیار زیادی، کم میشود. همچنین در صورت استفاده از درب ضد سرقت استاندارد، سارقین نمیتوانند از دیلم برای باز کردن درب استفاده کنند و امنیت منزل شما بیشتر تامین میشود.

از دیگر ویژگیهای مهم درب ضد سرقت، باید به آتشپاد یا نسوز بودن آن اشاره کرد. همچنین عایق بودن در برابر گرما، سرما، رطوبت و صدا، ویژگیهای مهمی هستند که درب ضد سرقت را نسبت به دربهای قدیمی متمایز میکند. حال با بیان مطالب گفته شده ،در این محتوا قصد داریم با شرح دو موضوع مهم در رابطه با این درب ها اطلاعات شما را در رابطه با این درب ها افزایش دهیم.

** نکته : بسته به اینکه درب خریداری شده شما درب ضد سرقت ترک  یا درب ضد سرقت چینی  یا ایرانی باشد و همچنین بودجه اختصاص داده شده به خرید درب چقدر باشد می تواند موارد ذکر شده متفاوت باشد


قفل:

قفل ها که در درب های معمولی نیزاز مهم ترین عوامل افزایش امنیت هستند در درهای ضدسرقت به طور کلی به پنج دسته تقسیم می شوند:


۱-یراق تک قفل:

یراق تک قفل معمولا در درب های لابی و پر رفت و آمد استفاده میشود ، چرا که رفت و آمد زیاد باعث فرسودگی قفل ها می شود.


۲-یراق دوقفل:

یراق دوم که پر مصرف ترین نوع یراق هم هست یراق دوقفل که اکثر درب های دپو شده دربازار و مصرفی خانه ها این نوع قفل است.این قفل دارای دو قفل مجزا از هم می باشد یک قفل ۵ کلید در پایین و یه قفل ۳ کلید در بالا که اصطلاحا به اون شب بند گفته میشه که از بیرون کلید خور و از داخل دارای ُولوم خواهد بود.


۳-یراق نیمه مرکزی:

قفل نیمه مرکزی قفلی است که از بیرون تنها یک قفل دیده می شود اما در عمل با چرخاندن کلید در قفل همه ی ۶ قفل بالا و پایین به صورت همزمان باز می شود.


۴-قفل آژیردار:

قفل آژیر دار قفلی است که در صورت ضربه و یا دیلم خوردن شروع به آژیر کشیدن می کند و این عمل سبب هشدار دادن به همسایگان و اطرافیان منزل شما می شود.


۵-قفل ۱۴ زبانه مولتی کاله:

بهترین و کامل ترین نوع قفل موجود در بازار قفل ۱۴ زبانه مولتی کاله است.در این نوع قفل ۹ قفل از پایین و ۱ قفل از وسط و ۱ قفل از بالا بسته می شود که مجموعا شامل ۱۱ زبانه می شود اما به دلیل ۳ زبانه ثابت درب های ضد سرقت که در درب ها قرار می گیرد که اصطلاحا به این گونه قفل ها ، قفل ۱۴ زبانه مولتی کاله گفته می شود.


چهارچوب:

همان طور که مشخص است هر چه ضخامت چهارچوب درب های ضد سرقت بیشتر باشد میزان دیلم خور بودن آن هاکاهش یافته و امنیت درب ها افزایش می یابد.ضخامت چهارچوب درب های ارزان قیمت بازار زیر ۱ میلی متر ، درب های در حد قیمت متوسط ۲۵.۱ میلی متر و بیش ترین ضخامت درب های ترک و درجه یک ایرانی موجود در بازار ۵.۱ میلی متر است ؛ اما در شرکت ُدرناب به دلیل افزایش امنیت و رضایت مشتریان ، ضخامت چهار چوب تمام درب های ضد سرقت ُدرناب به اندازه ۲ میلی متر تولید می شود ؛ چرا که می توان گفت این ضخامت تقریبا دیلم خور بودن درب را به صفر می رساند.

http://file.tesmino.ir/reportage/35464923/image_b4a2edcb0fcafd55939a3ee3cc94713c334483ad.jpg

رویه یا روکش درب ضد سرقت

یکی دیگر از قسمت های مهم در خرید درب ضد سرقت توجبه به روکش آن می باشد ، روکش های درب ها معمولا به دو صورت می باشد یکی از وع روکش های طبیعی که بیشتر از جنس گردو و راش می باشد و دیگری روکش مصنوعی که از لمینت و pvc می باشد . بحث روکش ها بسیار مهم است مخصوصا برای آن دسته از افرادی که به دکوراسیون داخلی منزلشان اهمیت زیادی می دهند راستی این نکته را نیز اضافه کنم که اگر قیمت این درب ها برای شما مهم می باشد توجه به این نکته که درب ها با روکش طبیعی گرانتر از روکش های مصنوعی می باشد نیز مهم است

اگر این محتوا رو بادقت مطالعه کرده باشید ، متوجه تعریف درب ضد سرقت و مزیت های اون شدید. گروه درب های ضد سرقت ُدرناب یک شرکت جوان گرای بومی است که با تکنولوژی و دانش روز ، فروش انواع درب های ضد سرقت را از مشاوره تا اجرا انجام می دهد. گروه ُدرناب با شعار ؛ ُدرناب ، متفاوت در انتخاب طراحی و اجرای تمامی درب های سفارشی و خاص مورد سلیقه شما را به مرحله اجرا می رساند.شما در شرکت ُدرناب هیچ گونه محدودیتی در انتخاب ،یراق آلات ، ابعاد ، روکش ها و طرح درب
دلخواهتان نخواهید داشت. تیم مشاوره ُدرناب از راه های جلسه حضوری در شرکت ، تماس ، سایت ، اینستاگرام و تلگرام آماده به پاسخگویی تمامی
سوالات و سفارشات شما می باشد.



:: بازدید از این مطلب : 177
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 10 آبان 1399 | نظرات ()